ספר השמים

  http://casimir.kuczaj.free.fr/Orange/hebrajski.html

כרך

 

קורא ליצורים לחזור למקום, לדרגה ולמטרה

בשביל זה הם נוצרו על ידי אלוהים

 

לואיסה פיקארטה

ילד הרצון האלוהי

 

אדוני, בוא לעזרתילאלף את המורד שלי תמיד סורר כל כך מול הציות הקדוש.

 

מלא אותי בצוואתך הקדושה והמקסימה עד שאעלה על גדותיו, כדי שהרצון שלי יתכלה על ידי שלך.

אז יהיה לי האושר לא להילחם יותר נגד הציות הקדושואתה, צייתנות קדושה, סלח לי אם תמיד אעשה עליך מלחמה.

תן לי את הכוח ללכת אחריך בשלווה בכל דבר, גם אם לפעמים זה לא נראה הגיוני במיוחד.

איך אוכל להילחם נגדך בתיאור זה של הכתבים שעליי לעשות בצייתנות למודה שלי?

 

אבל די, בוא נשתוק, בוא לא נחכה יותר ונתחיל לכתובהמוודה הקודם שלי (1) עסוק מאוד, הרבה יותר מאשר בשנים שהוא הדריך אותי.

לא יכול לבוא, מוודה הנוכחי שלי בא במקומו (2).

מעולם לא חשבתי שזה יקרה, במיוחד מאז שהייתי כל כך מאושר אחד עם השניהיה לו את הביטחון המלא שלי.

כשנה וחצי לפני שהמודה הנוכחית שלי התחילה איתי, ובעודי במצב הרגיל שלי, ישוע המבורך אמר לי לוודא שלמוודה לעתיד שלי אכפת מחיי הפנימיים וישתף איתו פעולה באופן מלא במצבי.

 

הוא אמר לי:

"כשאני מפקיד נפש קורבן בידי מוודה, עבודתו בתוך אותו אדם חייבת להיות מתמשכתאתה תגיד למודה העתידי שלך שהוא באמת יצטרך לשתף איתי פעולה.

אחרת, אני אשים אותך בידיים של מישהו אחר.

אדוני, תקשיב, השבתי, למי עוד תהיה הסבלנות לקבל את הצלב שיבוא כל יום ולהקריב את עצמו כפי שעושה המוודה הנוכחי שלי?

"אני אקרא לו, אני אתן לו את האור והוא יבוא. -הוא בקושי יקבל את הצלב הזה. - כן, הוא יבוא.

אם הוא לא יקשיב לי, אשלח לו את אמימכיוון שהוא אוהב אותה, הוא לא ימנע ממנה את הטוב הזה.

 

(1. דון מישל   דה   בנדיקטיס. 2. דון ג'נארו די ג'נארו שהפך למודה שלו ב   -1889.)

 

למי שבאמת אוהב אותו לא לוקח הרבה זמן.

עם זאת, אני אפקח עין על מה הוא יעשהספר לו כל מה שסיפרתי לך."

זמן מה לאחר בואו סיפרתי לו הכל, אבל המסכן,   עקב משימה חדשה, לא הצליח לקחת את כיוון חיי הפנימיים.

יכולתי לראות שזה היה יותר חוסר היכולת שלו מאשר בחירה מכוונתכאשר העברתי לו את מה שישוע אמר לי, הוא יישם את עצמו טוב יותר, אך עד מהרה חזר להרגליו הישנים.

 

ישוע המבורך התלונן על כך ודיברתי איתו שוב. ·

יום אחד הוא עצמו שלח לי מוודה חדש שפתחתי לו את נשמתי, וסיפר לו הכלהוא הסכים לבוא והופתעתי שהוא אמר כן.

אבל הפלא פסק במהרהאני לא יודע איך להסביר את זה, אבל הוא בא רק ליומיים-שלושה, ואז הוא הלך.

הוא נעלם כמו צל ואני המשכתי עם המוודה הנוכחי שלי.

 

הבוקר ראיתי את המוודה המאוד מושפל שליעמו היו יתברך ישוע   ויוסף   הקדוש  .

אמרו לו: "לך לעבוד, ה' מוכן לתת לך את החסד שאתה מבקש".

ואז, כשראיתי את ישוע היקר שלי סובל כמו בתשוקה שלו, אמרתי לו: "אדוני, האם לא נמאס לך לסבול כל כך הרבה סבל?

 

ישוע השיב:

"לא, סבל אחד אינו עושה דבר מלבד לשלהב את ליבי כדי לקבל את פני האחר.

 

זוהי דרך הסבל האלוהי:

לסבול ולפעול בהסתכלות רק על הפירות הנובעים ממנובפצעי ובדמי אני רואה עמים ויצורים מושעים מקבלים חסדים.

במקום להרגיש עייפות, הלב שלי מרגיש שמחה ורצון בוער לסבול יותר.

"זה חייב להיות ככה לכל נפש.

הסבל שלו חייב להיות חלק מהסבל שליאסור לנפש להסתכל על מה שהיא עושה, אלא על התהילה שניתנה לאלוהים ועל הפירות הנובעים מסבלותיו וממעשיו".

 

הייתי מחוץ לגוף שלי וראיתי שלמודה שלי יש קשיים גדולים עם החסד שהוא חפץ בושוב בנדיקטוס     וישוע הקדוש

  אמר לו יוסף :

"אם תלך לעבודה, כל הקשיים שלך ייעלמו; הם ייפלו כמו קשקשים של דג.

 

הייתי במצב הרגיל שלילאחר שהייתי בצרות גדולות במשך זמן מה, ראיתי את ישו המקסים שלי בזרועותייאור קרן ממצחו, ובאור זה נכתבו המילים הבאות:

"אהבה היא הכל, ועבור אלוהים ועבור האדם; אם האהבה נפסקת, החיים עצמם ייפסקו. עם זאת, ישנם שני סוגים של אהבה: האחד הוא רוחני ואלוהי, והשני גופני ומופרע. בין שתי האהבות הללו ישנה אהבה גדולה הֶבדֵל.

 

אפשר לומר שההבדל הזה גדול כמו ההבדל בין לחשוב על משהו בראש לבין לעשות משהו עם הידייםהמוח יכול, ברגע, לחשוב על מאה דברים, אבל הידיים יכולות להשיג רק דבר אחד בכל פעם.

"הבורא האלוהי ברא יצורים רק לאהבה.

אם אלוהים שומר על תכונותיו המופנות ללא הרף ליצורים, האהבה היא שדוחפת אותו לעשות זאת.

 

תכונותיו נובעות מאהבה.

אהבה מופרעת, כמו זו של עושר ותענוגות, אינה מקיימת את חייו של האדםדברים אלה לא רק שאינם מובילים להתקדשות, אלא שהאדם יכול בסופו של דבר להפוך אותם לאלים.

 

אם האהבה היא קדושה, היא מובילה להתקדשותאם אהבה היא סוטה, היא מובילה לקללה".

 

הבוקר, אחרי ימים מרים מאוד, בא ישוע המבורך ותקשר איתי בצורה מוכרת במיוחד.

עד כדי כך שחשבתי שיהיה לי אותו לנצחאבל, במהירות האור, הוא נעלם.

 

הכאב שלי היה כל כך גדול שהרגשתי שאני משתגע, במיוחד מכיוון שהייתי בטוח שלעולם לא אאבד אותו שוב.

כשהתמוטטתי מכאב, הוא חזר למהירות האור ובקול חזק ורציני אמר לי:

 

"מי אתה שתעמיד פנים שאתה תמיד שומר אותי איתך?" מטורף ככל שהייתי, עניתי באומץ:

"אני הכל כשאני איתך.

אני מרגיש כמו רצון שבא מחיק בוראועם הרצון הזה,

- כל עוד זה נשאר מאוחד איתך,

-אני חווה קיום, חיים, שלום וכל טוב.

 

בלעדייך, לעומת זאת, אני מרגיש שבור, אבוד, חסר מנוחה, חסר חיים, עם רק דברים רעים.

לקבל חיים ולא לאבד אותי, הרצון שלי, מחוץ לך,

- חייב תמיד לחפש את השדיים שלך ה

- זה חייב להישאר שם לנצח."

 

נראה שישוע הבין הכל.

אבל, שוב, הוא שאל אותי:

"  אבל מי אתה"

המשכתי: "אדוני, אינני אלא טיפת מים.

 

וכל עוד טיפת המים הזו נשארת בים, כאילו היא כל הים.

הוא נשאר נקי וצלול כמו מים אחריםאבל אם זה יוצא מהים, זה נעשה בוצי

בגלל הקטנות שלו הוא הולך לאיבוד. "

 

זז, הוא רכן אליי, חיבק אותי ואמר:

"הבת שלי, היא שרוצה להישאר תמיד ברצון שלי משתתפת בחיים האלוהיים. גם אם היא יכולה לעזוב את הרצון שלי לרגע, מכיוון שבראתי אותו ברצון חופשי, הכוח שלי עושה נס ומאפשר לו להמשיך להשתתף בשכינה. חיים. .

 

עבור השתתפות מתמשכת זו, הוא חווה איחוד כה חזק עם הרצון האלוהי, שגם אם היה רוצה, הוא לא יכול היה לעזוב אותו.

 

זה הנס המתמשך שאני מעניק למי שעושה תמיד את רצוני.

 

 

Après avoir vécu plusieurs jours amers à cause de absence continuelle de mon מקסים ישו, j'ai senti ce matin que j'avais ateint les profondeurs de affliction.

 

Fatiguée et sans force, j'ai pensé que Jésus ne me voulait plus dans cet état, et j'ai presque décidé de tout abandonner.

 

תליון que je pensais ainsi, mon aimable Jésus remua en moi et me laissa savoir qu'il priait pour moi.

J'ai compris qu'il imporait

- Puissance de son Père,

-sa Force d'âme et

-Sa Providence pour   moi.

 

ואז הוא   אמר:

"אתה לא רואה, אבא,

-כי הוא זקוק מאוד לעזרה ה

-איך, אחרי הרבה תודה,

האם היא רוצה להיות חוטאת ולעזוב את צוואתך?"

 

אני לא יכול לבטא איך הלב שלי נשבר כששמעתי את דבריו של ישוע.הוא יצא ממני, ואחרי שווידאתי שהוא ישוע מבורך, אמרתי לו:

 

"אדוני, האם זה רצונך שאחיה במצב הזה כנפש קורבן? מכיוון שאני כבר לא מרגיש כמו קודם, כבר לא נראה צורך שהמוודה יבוא. אז לפחות אחסוך ממנו את הקורבן הזה".

 

ישוע המשיך: "לעת עתה אין זה רצוני שתעזוב את המדינה הזו. באשר להקרבת המתוודה, אשלם לו פי מאה עבור הצדקה שלו".

 

ואז, בצער עמוק, הוא הוסיף:

 

"הבת שלי, הסוציאליסטים הצליחו להכות בתוך הכנסייה. בצרפת עשו זאת   בפומבי.

באיטליה, בצורה   נסתרת יותר.

 

הצדק שלי מחפש הזדמנות לשלוח עונשים".



 

הייתי מחוץ לגוף שלי וראיתי את ישו אוחז במוט שבעזרתו היכה אנשיםלאחר שהוכו, האנשים התפזרו ומרדו.

 

ישוע אמר להם:

"הכיתי אותך כדי להתאחד איתי. אבל במקום להתאחד,

-טי מורד ה

-אתה בורח ממני.

לכן יש צורך לנגן בחצוצרה ».

 

כשהוא אמר את זה, הוא התחיל לנגן בחצוצרה.

ואז   הבנתי

שה' ישלח עונשים ושאנשים,

- במקום להצניע את עצמך,

היו פוגעים בו יותר ובורחים ממנו.

 

מאוחר יותר, האדון היה תוקע בשופר לעונשים חמורים אחרים.

 

עברתי כמה ימים של מחסור ודמעות.

נראה לי שהאדון השעה אותי מלהיות קורבןמה שהרגשתי, לא יכולתי לשחרר את החושים שלי.

במקום זאת, תפסו אותי שפע של כאבי בטן שגרמו לי לחרדות ושלא הצלחתי להבין.

 

באותו לילה, במהלך חלום, ראיתי מלאך מנחה אותי לגןכל הצמחים הושחרו.

אבל לא שמתי לב כי רק חשבתי על העובדה שישוע נטש אותי.

ואז הגיע המוודה שלי.

כשמצא אותי ער, הוא אמר לי שהגפנים קפאו.

 

הייתי מאוד במצוקה כשחשבתי על האנשים העניים וחששתי שישוע ימנע מלהחזיר אותי למצב הרגיל שלי כדי שאוכל להעניש בחופשיות.

אבל הבוקר הגיע ישוע המבורך והחזיר אותי למצב הרגיל שליברגע שראיתי אותו אמרתי לו:

"אלוהים, מה עשית אתמול? לא אמרת לי כלום על זה.

הייתי מבקש ממך להשעות את העונש הזה, לפחות חלקית".

 

ישוע השיב:

"בת שלי, היה לי צורך להרחיק אותך. אחרת היית עוצר אותי ולא הייתי חופשי.

חוץ מזה, כמה פעמים לא עשיתי את מה שהתנגדת לו?

 

כי האדם אינו רוצה להכיר בזכויות בוראו ».

למרות שהם דיברו בלטינית, הבנתי את המשמעות של מה שהם אומריםכששמעתי אותם, רעדתי והרגשתי את הדם שלי קופא.

התפללתי לישוע שיגלה רחמים.

 

המשכתי במצבי הכואב של הקיפוח.

לכל היותר, ישוע הופיע בלי לדבר איתי ולרגע קצר.

 

הבוקר, כשהייתי מחוסר הכרה, הכריח המוודה שלי את ישו לבוא כמעט לשווא.

ישוע היה צריך להראות את עצמופונה אל המתוודה בהבעה

רציני ומיוסר, אמר:

'מה אתה רוצה?'

 

הכומר נראה מבולבל ולא ידע מה לומראז אמרתי:

"אלוהים, אולי זה בגלל החסד שאתה רוצה להשיג.

 

אמר לו ישוע:

"תתכונן ותקבל את זה.

יש לך את קורבן הנשמה איתך: ככל שתישאר קרוב יותר במחשבה ובכוונה, כך תרגיש חזק וחופשי לעשות מה שאתה רוצה".

שאלתי את ישוע: "אדוני למה אתה לא בא?"

 

הוא ענה: "אתה רוצה לדעת למה? הקשיב.

שמעתי אז קולות רבים באים מכל העולם וצועקים:

"מוות לאפיפיור!

-להרוס את הדת!

- טבח בכנסיות!



- לשחוט את כל הרשויות:

- אף אחד לא צריך להיות מעלינו!"

 

ושמעתי עוד הרבה דברים שטניים כאלה. • אדוננו הוסיף:

"הבת שלי, כשאדם מוכן לקבל חסד, הוא מקבל חסד. כשהוא נפטר לרשע, זה רוע שהוא מקבל.

כל הקולות האלה שאתה שומע מגיעים לכס המלכות שלי וזה לעתים קרובותכמו כן, כשהשופט שלי רואה את האיש הזה

-רוצה לא רק רוע,

אבל הוא שואל בעקשנות.

 

אז הרוע הוא מה שהצדק שלי נאלץ להעניק.

 

אני עושה את זה כדי לגרום להם להבין מהו הרוע הזה שהם רוצים.

אתה באמת יודע מה זה רוע כשאתה בתוכוזו הסיבה שהצדק שלי מנסה להעניש את האיש".

הייתי במצב הרגיל שלי.

ברגע שראיתי את ישו המקסים שלי, הוא אמר לי:

 

"השלום עושה סדר בכל התשוקות.

אבל מה מנצח על הכל, מקים את הטוב השלם בנפש ומקדש הכל?

זה   טוהר הכוונה  ,

כלומר, לעשות הכל מתוך   כוונה בלבד לרצות את אלוהים.

 

טוהר התכלית

- מסדיר ומתקן את המעלות עצמן, לרבות ציות.

- הוא כמו מורה המכוון את המוזיקה הרוחנית של הנשמה. "כאמור, הוא נעלם במהירות האור.

 

עזבתי את הגוף שלי.

ישוע המבורך היה בזרועותי והיינו בין אנשים רביםעם מקלות, חרבות וסכינים, אנשים ניסו לפצוע את גופו של ישו, אולם למרות מאמציהם, הם לא יכלו לגרום לו פציעות.

למרות שפותחו היטב, הנשק שלהם איבד את הכוח לפצוע.

 

ישו ואני הצטערנו מאוד לראות את האכזריות של הלבבות האלה.

למרות שהמאמצים שלהם לא הניבו כלום, הם עדיין חזרו על המכות בתקווה להצלחהאם הם לא פגעו בישוע, זה היה פשוט בגלל שהם לא יכלו.

 

הם כעסו מאוד כי הנשק שלהם לא היה יעיל והם לא יכלו לספק את רצונם לפגוע בישוע.הם אמרו לעצמם:

למה אנחנו לא יכולים לעשות את זה?

בנסיבות אחרות נוכל להגיע אליו, אבל הפעם, בזמן שהוא בזרועותיה של האישה הזו, אנחנו לא יכולים לעשות לו כלום.

בוא נראה אם ​​נוכל לפגוע באישה הזו ולהפריד אותם זה מזה".

 

כשהם אמרו את זה, ישוע עזב את זרועותי ונתן להם את החופש לעשות מה שהם רוצים.

 

לפני שהם הספיקו לשים את ידיהם עליי, אמרתי:

"אדוני, אני מציע את חיי למען הכנסייה ולמען ניצחון האמת. בבקשה קבל את ההקרבה שלי."

 

ישוע קיבל את הקורבן שלי והם,

-בעזרת חרב,

הוא התחייב לחתוך לי את הצוואר.

אבל, כפי שהם עשו, חזרתי לגוף שלי.

חשבתי שהגעתי לנקודת המשאלות שלי (למות). אבל, לאכזבתי, הכל נעצר.

 

לאחר שביליתי את הימים האחרונים במחסור ובסבלו של ישוע, הבוקר מצאתי את עצמי מחוץ לגופי עם ישו התינוק בזרועותיי.

ברגע שראיתי אותו, אמרתי לו: "אה! ישו היקר, מאז השארת אותי לבד. לפחות למד אותי איך להתנהג במצב הזה.

- הזנחה ו- הצעה.'

 

הוא ענה:

"הבת שלי.

- כל מה שאתה סובל בידיים, ברגליים ובלב,

-לאחד את זה לסבלות שלי

בפצעי הידיים, הרגליים והלב שלי תוך כדי קריאת   חמישה "תהילה לאבא  ".

 

והציע את עצמך לצדק האלוהי בפיצוי

- מעשים רעים ה

- הרצונות הרעים של היצורים

לאחד את עצמך למה שסבלתי עבור כתר הקוצים שלי.

 

עשה זאת על ידי דקלום   שלושה "תהילה לאב"

כפיצוי על החטאים שביצע האדם באמצעות שלושת כישוריו,

שהפכו כל כך   מעוותים

שאי אפשר   לזהות את התמונה שלי בו.

 

תמיד על המשמר

-לשמור   על רצונך מאוחד עם שלי   ה

-אוהב אותי בכל עת.

 

יהי   רצון שזכרך   יהיה כמו פעמון שמצלצל בך ללא הרף,

זוכר אותך

- כל מה שעשיתי וסבלתי עבורך ו

- החסדים הרבים שהענקתי לך.

 

תודה ותודה:

הכרת תודה היא המפתח שפותח אוצרות אלוהייםתן  לאינטלקט שלך   לחשוב על שום דבר אחר  :

רק תשמור על אלוהים  .

 

אם אתה כן,

-אני אמצא את התמונה שלי בך ו

-אקבל את הסיפוק שאני לא יכול לקבל מיצורים אחרים.

 

זה אתה צריך לעשות ברציפות כי,

אם העבירה   מתמשכת,

 שביעות הרצון חייבת להיות מדי".

אמרתי, "אה! אדוני! כמה רע הייתי! אפילו הייתי אנוכי. הוא המשיך:

בתי, אל תפחדי.

כשנשמה עושה הכל בשבילי, אני מקבל את מה שהיא עושהאני גם מקבל את הנחמות והנחמות שהוא מקבל כאילו ניתנו לגוף הסובל שלי.

 

כמו כן, כדי לשחרר אותך מכל ספק,

- בכל פעם שאתה מרגיש מנחם ה

-שאתה מרגיש צורך לקבל את זה, עשה זאת עבורי ותגיד:

 

"אדוני, אני רוצה לנחם את הגוף הסובל שלך

באותו זמן שבו הגוף שלי מתנחם ».

 

כשאמרתי את זה, הוא התרחק ממני לאט, עד שכבר לא ראיתי אותו ולא יכולתי יותר לדבר איתו.

עזיבתו גרמה לי לכאב כל כך גדול שהרגשתי כאילו קורעים אותי.

 

כדי למצוא אותו, נכנסתי לחדר הנעול שבו הוא היה סגורשם אמרתי לו: אהג'ֶנטֶלמֶןלמה עזבת אותי?

אתה לא החיים שלי?

הנשמה שלי ואפילו הגוף שלי חלשים מכדי לשאת את הכאב של שלילת ממך.

אני מרגיש שאני מתהמוות הזה הוא הנחמה היחידה שלי".

 

בזמן שאמרתי את זה, ישוע בירך אותי ושוב נעלםואז חזרתי לשגרה.

 

הייתי במצב הרגיל שלי כשאני לא יודע איך ראיתי את ישו המקסים שלי בתוכי.

 

בראותו אותי נדהם, אמר לי:

 

"הבת שלי, אלה שמשתמשים בחושיהם כדי לפגוע בי מעוותים בהם את התדמית שלי.

החטא הורג את הנשמה: היא הופכת מתה לכל אלוהי.

 

אם, לעומת זאת, האדם משתמש בחושיו כדי להאדיר אותי, אני יכול לומר לו: "אתה העיניים שלי, האוזניים שלי, הפה שלי, הידיים והרגליים שלי".

 

לכן זה קשור לפעולה היצירתית שלי.

 

"אם בנוסף לתת לי תהילה בחושיו, הוא יודע להציע   לאחרים - ייסורים,

-שביעות רצון ה

-לְתַקֵן,

זה קשור גם לפעולת הגאולה שלי.

 

ואם היא מתמסרת עוד יותר לפעולתי בה, היא מתקשרת עם פעולתי המקדשת.

 

לפיכך, כל מה שהשגתי בבריאה, בגאולה ובהתקדשות,

אני מחדיר השתתפות בנשמה.

הכל נמצא שם אם הנשמה מתאימה לפעולה שלי בה."·

 

 

בזמן שהייתי במצב הרגיל שלי, עזבתי את גופי וראיתי את ישו התינוקהוא החזיק כוס מלאה בסבל ומקל בידיו.

 

הוא אמר לי: "את רואה, בתי, העולם גורם לי לשתות ללא הרף מכוס הסבל הזו".

 

עניתי: "אדוני, תן ​​לי קצת מהסבל הזה, כדי שלא תהיה לבד בסבל".

 

הוא נתן לי טיפה מהמשקה המר הזה.

Ppuis, עם המקל שהחזיק בידו, נגע בליבי ועשה בו חור.

מהחור הזה זלג טפטוף קטן של המשקה המר הזה שצרכתיאבל המשקה הזה הפך לחלב מתוק שזלג לתוך פיו של הילד ישו, והקל עליו ורענן.

 

הוא אמר לי:

"בת שלי, אם, כשאני נותן מרירות וצרה לנשמה, היא מתאחדת עם הרצון שלי, אני אוהב את זה."

אם זה

-תודה על הסבל שלך,

- מציע לי אותם במתנה,

וזה גם אם יישארו לה הסבל והמרירות האלה, אז הם משתנים לי בעדינות ובנעימות.

 

אם, עובד וסבל, נשמה

רק נסה לרצות אותי,

- מבלי לבקש שכר כלשהו,

זה משמח אותי ומרענן אותי עוד יותר.

 

מה שהנשמה עושה

היקר   ללבי,

הכי יפה בעיני   ו

הכי אינטימי עם   הישות האלוהית,

זו התמדה בדרך זו לעשות דברים.

אז הוא הופך לבלתי ניתן לשינוי מאותה חוסר משתנה של אלוהים.

 

"אם, להיפך, הנשמה אומרת פעם אחת 'כן' ו'לא' אחרת.

אם הוא מחפש מטרה מסוימת הפעם ומטרה נוספת בפעם הבאה.

אם היום הוא מנסה לרצות את אלוהים ומחר את היצורים, אז הנשמה דומה

-למלכה יום אחד ה

למשרת שפל למחרת,

-למי שסועד יום אחד עם אוכל מעולה ולמחרת עם שאריות".

ואז הוא נעלם.

עד מהרה הוא חזר והוסיף:

"השמש קיימת לטובת כולם, אבל לא כולם מרוויחים מהשפעותיה.

כמו כן, השמש האלוהית נותנת את אורה לכולם, אך מי נהנה מהשפעותיה המועילות?

מי פוקח את עיניו לאור האמתרובם נשארים בחושך.

 

רק מי שיש לו כוונה נחרצת לרצות אותי, שמחים במלוא השמש הזו."

 

בהיותי מחוץ לגופי וראיתי את מלכת השמים, השתחווה לרגליה ואמרתי לה:

אמי המתוקה, באיזה מצב נורא אני מוצאת את עצמי, משוללת מהאוצר היחיד שלי, מהחיים שליאני לא יודע לאילו קדושים להתמסר".

ואני בכיתי.

 

הבתולה הקדושה פתחה את לבה כשפותחים ארוןהיא הביאה לשם את הילד ישוע ונתנה לי אותו ואמרה:

"בת שלי, אל תבכי, זה האוצר שלך, החיים שלך והכל שלך  .

קח אותו, שמור אותו איתך לנצח ושמור את עיניך בו בך.

אל תתבייש אם הוא לא אומר לך כלום או אם אין לך מה להגיד לו.

 

רק תשמור את עיניך בו בך ו

אתה תקשיב להכל, אתה תעשה הכל ותהיה שבע על הכל.

 

"זה היופי של החיים הפנימיים של הנשמה:

הוא לא צריך לדבר וגם לא צריך חינוךשום דבר חיצוני לא מושך או מפריע לה.

כל מה שמושך אותה וכל רכושה נמצאים בתוכהפשוט על ידי התבוננות בישו שבתוכה, היא מבינה הכל ועושה הכל.

 

על ידי כך, תטפס לראש גולגולתא שם תראה את ישו, לא כילד, אלא כצלבואתה תישאר איתו שם."

 

עם הילד ישו בזרועותיה ובחברתה של הבתולה הקדושה, נראה היה שאנחנו צועדים בדרך   לגולגולתא.

בינתיים, מישהו ניסה לקחת את ישו ממני.

זעקתי למלכה השמימית לעזרה, ואמרתי:

"אמא שלי, תעזרי לי, כי הם רוצים לקחת את ישו ממני".

 

היא ענתה:

"אל תפחד.   התפקיד שלך הוא לשמור עליו את העיניים הפנימיות שלך  . יש לו כוח כזה שכל הכוחות האחרים,

אנושי או רשע, הוא יובס. "·

בהמשך המסע, הגענו לכנסייה בה נחגגה המיסה הקדושה.

ברגע הקודש ניגשתי למזבח עם הילד ישו בזרועותיי.

ההפתעה שלי הייתה גדולה כאשר מיד לאחר קבלת המארח, ישו נעלם מזרועותייזמן קצר לאחר מכן חזרתי אל גופי.

 

הבוקר, הייתי מאוד מוטרד מהיעדרו של ישו המקסים שלי.פתאום הוא הופיע בתוכי בצורה כזו שנוכחותו מילאה את כל האדם שלי.

 

כשהבטתי בו, הוא אמר לי, כאילו כדי להסביר את משמעות ההופעה הזו:

"בת שלי, למה את מתביישת כי אני האדון שלך בצורה כל כך טוטאלית? כשנשמה מצליחה להפוך אותי לאדון על דעתו, על זרועותיו, על ליבו ועל רגליו, בקיצור, על כל הווייתו, החטא כבר לא יכול למלוך עליו.

 

גם אם משהו לא רצוני נכנס אליה, היא מיד נוטה לטיהור ומיד מסרבת לפעולה הבלתי רצונית, שכן אני האדון של הנשמה הזו והיא נשארת בשליטתי.

 

יתר על כן, מכיוון שאני קדוש, הנשמה מתקשה לשמור בעצמה משהו שאינו

לא קדושיתר על כן, כיוון שהנשמה נתנה לי הכל במהלך חייו, נכון שאתן לו הכל במותו, מכניס אותו ללא דיחוי לחזון היפה.

מי שמתמסר לי לגמרי במהלך חייו לא ייגע בו בלהבות המצרף.

 

הייתי במצב הרגיל שליישו המקסים שלי בא וגרם לי לשמוע את קולו המתוק, ואמר לי: "ככל שנשמה מתרחקת מדברים טבעיים, כך היא רוכשת דברים על טבעיים ואלוהיים.

ככל שהוא מפשיט מעצמו את אהבתו העצמית, כך הוא רוכש את אהבת ה'. הוא שואף פחות לידע במדעי האדם ולרדיפה אחר הנאות

של כדור הארץ, ככל שהוא רוכש יותר ידע בדברים ומעלות שמימיים".

 

הייתי במצוקה עמוקה וכמעט כועסת בגלל היעדרו של ישו המקסים שלי.לא ידעתי איפה אני: על פני האדמה או בגיהנום.

לפתע, ישוע התגלה אלי ואמר לי:

 

"מי שהולך בנתיב המידות חי את חיי שלי. מי שהולך בנתיב הרעות חי בסתירה איתי".

 

הוא נעלם ואז חזר במהירות והוסיף:

"דרך ההתגלמות שלי, האנושיות שלי הושתלה על האלוהות שלי.



 

כל מי שמחפש

- להישאר מאוחד אלי עם רצונו, מעשיו ולבו,

-חי את חייו מחקה את שלי, גדל בחיים שלי ה

הוא מפתח את השתל שעשיתי מהאנושיות שלי על האלוהות שלי על ידי הוספת ענף לעץ האנושיות שלי.

 

אם, לעומת זאת, הנשמה לא מתאחדת איתי, היא לא מפתחת את הענף שלה על האנושות שלי.

מי שבוחר לא להיות איתי לא יכול לקבל חיים: הוא אבוד והולך לאבדון ».

 

שוב הוא נעלם.

 

ואז עזבתי את גופי ומצאתי את עצמי בתוך גן ורדים.

כמה ורדים היו מאוד יפים ומעוצבים היטבעלי הכותרת שלהם היו   חצי

לפתוח.

ורדים אחרים איבדו את עלי הכותרת שלהם ברוח הקלה ביותר עד שרק הגבעול שלהם נשאר.

 

בחור צעיר, אני לא יודע מי הוא, אמר לי:

 

«  הוורדים הראשונים מייצגים נשמות שחיות בפנים.

 

-נשמות אלו מציגות יופי, רעננות וקביעות המונעים מעלי הכותרת (סגולותיהן) ליפול ארצה.

-העובדה שעלי הכותרת שלהם סגורים למחצה מסמלת את הפתח שהם עושים לעולם החיצון.

עם חיים בתוכם, הם מבושמים ~ בצדקה קדושהכמו אורות, הם זוהרים לפני אלוהים ואנשים.

"  השניות הורודות מייצגות נשמות קלות דעת  : מעט הטוב שהן עושות נעשה בעיני כולם.

- עלי הכותרת הפתוחים לרווחה שלהם מסמלים%

שאין להם אלוהים ואהבתו כמטרה היחידה שלהם.

-עלי הכותרת שלהם (סגולותיהם) מחוברים בצורה חלשה:

ברגע שמתחיל לנשוב משב של גאווה, עונג, אהבה עצמית או כבוד אנושי,

הם נופליםנשארו רק הקוצים הדוקרים את מצפונם. "ואז שילבתי את הגוף שלי.

 

עשיתי מדיטציה על שעת התשוקה

- היכן ישוע השאיר את אמו ללכת למוות,

- ליתר דיוק ברגע שבו ישו ומריה בירכו זה את זה.

 

תיקנתי את אלה

שאינו מברך את ה' בכל דבר, ו

שאפילו   פוגעים בו.

 

גם התפללתי שה' ירבה את הברכות

- שאנחנו צריכים

-לשמור אותנו בחסד.

 

וניסיתי להשלים את מה שחסר בכבוד ה'.

- בגלל הזנחה של יצורים

לברך את ה' בכל   דבר.

בזמן שעשיתי את זה, הרגשתי שישוע מתרגש בי ואומר לי:

 

"הבת שלי,

-כשאתה חושב על הברכה שהענקתי לאמי,

-תחשוב גם על העובדה שברכתי כל בריה.

 

הכל היה מבורך:

המחשבות שלהם, המילים שלהם,

פעימות הלב שלהם, צעדיהם ו

מעשיהם שנעשו עבורי.

בהחלט הכל סומן בברכתי.

 

כל הטוב שהיצור יכול לעשות כבר הושג על ידי האנושות שלילפיכך, הכל הודאה על ידי.

 

הוא המשיך:

"החיים שלי באמת הולכים לאדמה,

- לא רק בקדוש ברוך הוא,

-אבל גם בנשמות שחיות בחסד שלי.

 

יצורים לא יכולים לאמץ את כל מה שעשיתיהיכולות שלהם מוגבלות.

ככה

בנשמה כזו אני ממשיך את   הפיצוי שלי,

בזה   השבח שלי,

בתודה אחרת,

באותו אחר להט שלי לקדושת   נפשות,

באחר הזה ייסוריי, וכן הלאה   .

 

לפי האיכות שבה נשמות מאוחדות אלי, אני מפתח בהן את חיי.

 

תאר לעצמך איזה כאב גורמים לי היצורים,

בזמן שאני רוצה לפעול   בהם,

אל תשים לב אלי   ."

 

מאוחר יותר, הוא נעלם ואני חזרתי לגוף שלי.

 

הייתי במצב הרגיל שליברגע שראיתי את ישוע, הוא אמר לי:

"בין אם המלאכים מסוגלים לשמור על נשמות ובין אם לאו,

לבצע את תפקידם   ה

הם לעולם לא נוטשים את המשימה הזו שהופקדה עליהם על ידי   אלוהים.

 

אמנם, למרות

- הטיפול בהם,

- ההתלהבות שלהם ו

- נוכחותם,

הם רואים נשמות הולכות לאיבוד, הן תמיד במקומן.

 

האין זה נכון

- בהתאם להצלחות או כישלונות שלהם,

לתת יותר תהילה או פחות תהילה לאלוהים.

 

כי רצונם מכוון תמיד לקראת השלמת העבודה שהופקדה עליהם.

 

"קורבנות הנשמה הם מלאכים אנושיים שחייבים

-תיקון עבור האנושות,

-מתחנן בשמו ה

-הגן על זה.

 

בין אם הם מצליחים במשימתם ובין אם לאו,

- אסור להם להפריע לעבודתם,

- לפחות לא לפני שזה מצוין להם מלמעלה.

 

הבוקר ראיתי בתוכי את ישו המקסים שלי עטור קוציםכשראיתי אותו כך, אמרתי לו:

"אדוני המתוק, למה הראש שלך

היא קינאה בגופך המוכה שסבל כל כך ושפך כל כך הרבה דם – והיא לא רצתה להיות פחות מכובד ממנו בסבל,

עד שהסית את אויביך

-להכתיר אותך בכתר קוצים כל כך כואב?"

 

ישוע השיב:

"הבת שלי,

להכתרת קוצים יש כמה משמעויות  .

אמנם נאמר על זה הרבה, אבל עדיין יש הרבה מה לומרכאילו מתחרה בגוף שלי, הראש שלי רצה לקבל את הסבל שלו ואת זרימת הדם שלו.

זה, הוא מציין, משהו כמעט בלתי מובן למוח שנוצר.

הראש מאחד גוף ונפש  .

בצורה כזו שהגוף בלי הראש הוא כלום.

גם אם אפשר לחיות בלי חברים אחרים, אי אפשר לחיות בלי ראש, שכן הוא החלק המהותי של האדם כולו.

בין אם הגוף חוטא או עושה טוב,   הראש הוא שמכוון הכל.

 

שאר הגוף הוא לא יותר מכלי.

 

"  הראש שלי   היה חייב

- החזר את מלכותי ואת אדנותי,

-קבל את היתרונות כך

- שמי החסד החדשים ו

-עולמות חדשים של אמת יכולים לחדור למוח האנושי

להתמודד עם הגיהנום של החטאים והתשוקות השפלות.

 

רציתי להכתיר את כל המשפחה האנושית

-של תהילה, -של כבוד ושל -של כבוד.

אז קודם כל רציתי להכתיר את האנושות שלי,

אפילו עם כתר קוצים כואב,

-סמל של כתר האלמוות,

אשר החזרתי לנבראים שאיבדו אותו בגלל החטא.

 

כמו כן, להכתיר קוצים פירושו

שאין כבוד וכבוד בלי קוצים.

 

לעולם אי אפשר   לשלוט בתשוקות

וגם לא את המעלות הנרכשות

ללא הרס של הבשר והרוח.

 

כוח אמיתי נרכש

-במתנה של עצמי,

-עם פצעי ההרס וההקרבה.

 

לבסוף, פירושו של כתר הקוצים

-שאני המלך האמיתי היחיד ו

- שיהיה לאדם שעושה אותי למלך היחיד בלבו שמחה ושלווה.

אני אהפוך אותה למלכת הממלכה שלי.

 

טפטופי הדם האלה שזלגו מהראש שלי

הם הציפו את המוח האנושי בידע על מלכותי עליהם."

 

איך יכולתי לבטא את הרגשתי כתוצאה מדבריו של ישוע?

מילים מכשילות אותי

באמת, המעט שאמרתי נראה לי לא עקבי.

אני חושב שזה חייב להיות ככה כשאנחנו מדברים על דברים של אלוהים.

 

מ

-אלוהים לא נברא ו

-אנחנו היצורים שלו,

אנחנו לא יכולים לדבר עליו בלי להתעסק.

 

בזמן שהייתי במצב הרגיל שלי, הרגשתי מלא חטא ומרירותישו המקסים שלי הופיע בי כמו ברק.

ברגע שראיתי את זה, החטאים שלי נעלמו.

רעד ואמרתי לו: "אדוני, איך ייתכן שבנוכחותך, כשאני צריך להיות מודע יותר לחטאיי, קורה ההיפך?"

 

הוא ענה:

"הבת שלי, הנוכחות שלי היא ים ללא גבולות.

מי מגיע אל נוכחותי

זה כמו טיפת מים הנכנסת ליםאיך אני יודע אם הוא בוצי או צלול כאשר הוא מדולל בים שלי?

 

המגע האלוהי שלי מטהר הכל, עושה שחור מה שלבןמדוע, אם כן, אתה מפחד?

יתר על כן, הרצון שלי הוא קל.

 

מכיוון שאתה תמיד עושה את רצוני, חי באור הזה:

זה הופך

- הפחדים שלך, - הסבל שלך ו - הסבל שלך בהזנת אור לנשמתך.

 

התזונה המשמעותית היחידה שנותנת חיים אמיתיים היא הרצון שלי.

 

האם אתה לא יודע שתזונה מתמשכת זו של אור גורמת לפגמים שהנשמה רוכשת להיעלם?"

עם זאת, הוא נעלם.

 

המשכתי במצבי הרגיל, ראיתי את ישו המקסים שלי רק ברגעים קצריםהוא אמר לי:

 

"בת שלי, את יודעת מה זה חטא?

זה מעשה של רצון אנושי

נעשה בניגוד לרצון האלוהי.

 

תארו לעצמכם שני חברים במחלוקת:

אם המחלוקת ביניהם היא מינורית, ניתן לומר שהחברות ביניהם אינה מושלמת כפי שהיא צריכה להיות.

-איך הם יכולים לאהוב ולסתור זה את זה בו זמנית?

 

אהבה אמיתית דורשת

- לחיות ברצונו של האחר,

- אפילו במחיר קרבנות.

 

אם המחלוקת רצינית, הם כבר לא חברים אלא אויביםכזה הוא החטא.

התנגדות לרצון האלוהי, אפילו בדברים הקטנים ביותרזה כמו להפוך לאויב של אלוהים.

 

היצור הוא תמיד הגורם לעימותים כאלה. "

 

דיברתי עם המוודה שלי על הפחדים שלי

-אם מצב הקורבן שלי תואם או לא לרצון האל ה

-אם, כדי לאמת זאת, אני לא צריך לנסות לעזוב את המצב הזה, כדי לראות אם אני יכול.

 

המוודה שלי, בלי קשייו הרגילים, אמר לי:

"בסדר, מחר תנסה."

 

הרגשתי כאילו השתחררתי מעולהכומר

חגגו את המיסה הקדושהלאחר קבלת הקודש, ראיתי את ישו המקסים שלי בתוכי, כשידיו שלובות יחד, הוא בהה בי והתחנן לרחמים ועזרהבאותו רגע עזבתי את גופי.

 

מצאתי את עצמי בחדר שבו הייתה אישה אצילית ומכובדת, משותקת קשות ושוכבת במיטה.

ראש המיטה של ​​מיטתה היה כל כך גבוה עד שהוא נגע בתקרה.

נאלצתי לעמוד על ראש המיטה הזה, נתמך על ידי כומר, כדי לשמור על המיטה יציבה ולהשגיח על החולה.

 

בזמן שהייתי בתפקיד הזה, ראיתי דתיים

- להקיף את המיטה ה

-הכנת טיפולים למטופל.

במרירות רבה אמרו זה לזה:

"היא מאוד חולה, כל כך חולה!

רק ניעור קטן מהמיטה יספיק."

 

התרכזתי בלהחזיק את ראש המיטה בחוזקה

מחשש שתנועה של המיטה עלולה לגרום למותה של הגברת.

כשראיתי שהניסיון מתרחש, והתעצבנתי מחוסר הפעילות שלי, אמרתי למי שהחזיק אותי:

"לרחמים, תאכזב אותי; אני לא עושה שום דבר שם ואני לא עוזר לו. מה הטעם להישאר ככה?

למטה, יכולתי לפחות לשרת אותה ולעזור לה. "הכומר השיב:

"לא שמעת שתנועה הכי קטנה של המיטה עלולה להחמיר את מצבה בצורה רצינית? אם אתן לך לרדת, לא יהיה מי שייצב את המיטה והיא תמות".

 

אמרתי, "האם יתכן שרק על ידי כך אוכל למנוע את מותו? בשמיים, הנח אותי!"

 

אחרי שחזר על המילים האלה כמה פעמים, הוא הפיל אותי בלי שאף אחד החזיק אותי יותר.

ניגשתי למטופל ולהפתעתי ולצערי ראיתי שהמיטה זזה.

פניו התעצבנו.

הוא רעד והשמיע את שאגות המוות.

מעט הנוכחים הדתיים החלו לבכות באומרו: "זה מאוחר מדי, זה בנשימות האחרונות".

 

ואז אויבים, חיילים וקצינים נכנסו לחדר כדי להכות את האישה החולהלמרות שחלתה במחלה קשה, היא קמה ובאומץ ובכבוד רב הציעה לה להכות ולפצוע.

 

כשראיתי את זה, התחלתי לרעוד כמו עלה ואמרתי לעצמי: "אני הגורם לכל זה, בגללי הרע הזה קורה".

 

הבנתי שהאישה הזו מסמלת את הכנסייה, נכה באיבריה ובהרבה דברים אחרים (שאינני צריך להזכיר, שכן המשמעות ברורה ממה שכתבתי).

 

ואז, בתוכי, ישוע אמר:

"אם אשה אותך לצמיתות, אויבי יתחילו לשפוך את דם הכנסייה שלי".

 

עניתי: "אדוני, זה לא שאני לא רוצה להישאר במצב הזה. השמים אינם מאפשרים לי לסגת מרצונך, אפילו לא לרגע. אם אתה רוצה שאשאר, אני אשאר, אחרת זה יעזוב."

 

ישוע ממשיך:

"בת שלי, אם המוודה שלך משחרר אותך באומרו:

"בסדר, מחר תנסה.", תפקידך כקורבן ייפסק.

 

רק באמצעות ציות אדם הופך לקורבן של הנשמה.

במידת הצורך, אעשה נס של אומני-יכולתי כדי להאיר את מי שמנחה אותך.

סבלתי בשמחה, אבל הציות לאבי היקר הוא שהפך אותי לקורבן.

הוא רצה שכל הפעולות שלי יסומנו בחותם הציות. "

 

כשחזרתי לגופי, פחדתי לצאת ממדינת הקורבן שלי, אבל מיהרתי לומר:

"הוא כאן. אותי מונחה על ידי ציות חייב לחשוב על זה. אם האל רוצה בי, אני מוכן."

 

הייתי במצב הרגיל שליחשבתי שאם האל לא יבוא, אצטרך לנסות להכריח את עצמי לראות אם, לפחות, אוכל להצליח.

 

ישו המקסים שלי הגיע.

הוא הראה לי שכל עוד אני רוצה להישאר במצב הקורבן, הוא מושך אותי אליו בצורה כזו שאני לא יכול ללכת משם.

ואם אני רוצה לעזוב את המדינה הזאת, הוא נסוג ומשאיר אותי חופשי לעשות זאת.

 

לגביי, לא ידעתי מה לעשות ואמרתי לעצמי:

 

"איך הייתי רוצה לראות את המוודה שלי ולשאול אותו מה אני צריך לעשותקצת אחר כך ראיתי את אדוננו עם המוודה שלי.

 

אמרתי לו: "תגיד לי אם אני צריך להישאר, כן או לא.

כפי שאמרתי, אני מבין שהמודה שלי חזר בו מהפקודה שנתן לי יום קודם לכןמיד החלטתי להישאר, מתוך מחשבה שאם זה נכון שהוא משך את הפקודה, זה בסדר.

 

ואם רק דמיינתי שהוא פרש, המסקנה שלי הייתה שגויהאז כשהמוודה שלי בא ואמר לי לנסות את זה עוד יום, נרגעתי.

 

כשהופיע שוב זמן קצר לאחר מכן, אמר לי ישוע המבורך:

 

"בת שלי, היופי של נשמה בחסד הוא כל כך גדול שאלוהים עצמו מוקסם ממנו.

מלאכים וקדושים נדהמים למראה הפלא הגדול הזה.

הם רצים לעבר הנשמה הזו שעדיין חיה בעולם אך בעלת חסד.

 

נמשכים לבושם השמימי שלה ולהנאתם הגדולה ביותר, הם מוצאים בנפש זו את אותו ישוע שהכריע אותם בגן העדן.

עד כדי כך שהוא אוהב להיות עם הנשמה הזו כמו לחיות בגן עדן.

 

"מה שומר שהנס הזה מוענק ללא הרף לנשמה,

- עם גוונים חדשים של יופי, אלה החיים בצוואה שלי.

 

דברים

- מסיר כתמי חוסר שלמות מהנשמה ה

- האם זה נותן לו ידע על החפץ שבבעלותוהרצון שלי.

מה מחזק ומייצב את הנשמה, שומר אותה מאושרת בחסדהרצון שלי.

 

"  החיים ברצוני הם שיא הקדושה  זה מוביל להתפתחות מתמשכת בחסד.

 

אבל מי שעושה את רצוני היום ואת רצונו מחר אינו יכול לקבל אישור בחסד: הוא מתקדם ונסוג.

כואב לו מאוד על הנשמה

הדבר מונע מאלוהים ומנשמתו תהילה רבה.

 

זה כמו מישהו שהוא עשיר יום אחד ועני יום אחרזה לא אושר לא בעושר ולא בעוני.

אף אחד לא יכול להגיד איך זה ייצא".

 

ואז הוא נעלםהמוודה שלי הגיע זמן קצר לאחר מכן.

 

סיפרתי לו מה שכתבתי והוא הבטיח לי שהוא אכן חזר בו מהפקודה שנתן לי.

בציות למודה שלי, אני אמשיך עכשיו לדבר על הדברים שהבנתי ב-24 באוקטובר.

 

האישה סימלה   את הכנסייה.

הוא משותק לא לבד אלא באיבריו.

 

גם אם הוא משתטח, מתעלל על ידי אויביו ונכה באיבריו, הוא לעולם לא מאבד את כבודו ואת מצבו הנערץ.

הבנתי את זה

העובדה שהאישה שכבה במיטה פירושה ש,

למרות שהיא מדוכאת, משותקת ומותקפת על ידי אויביה, הכנסייה נחה ממנוחה נצחית.

- בשלום ובביטחון ברחם האב של אלוהים,

- כמו תינוק ברחם האם.

 

הבנתי גם   שראש המיטה   שהגיע לתקרה מסמל את ההגנה האלוהית שתמכה תמיד בכנסייה.

 

הכל בכנסייה מגיע אליה   מגן עדן  :

- הסקרמנטים,

- הדוקטרינה ה

-כל השאר.

הכל שמימי, קדוש וטהור.

יש תקשורת רציפה בין גן עדן לכנסייה.

לגבי   הדתיים המעטים   שסייעו לאישה, אני מבין

שייצג את מעט   האנשים האלה

אשר, תוך סיכון חייהם, מגנים   על הכנסייה,

סובל את הרעות שהוא מקבל כאילו היו שלו.

 

 החדר שבו   גרה הגברת, עשוי אבניםמיוצג 

-כוחה של הכנסייה   ה

- התמדתו בכך שלא ויתר על אף זכויותיו.

 

האישה הגוססת מקבלת בגבורה להכות על   ידי אויביה

ממחיש את העובדה שהכנסייה,

-גם אם נראה שהוא מת,

מתנהג בחוסר   פחד רב.

 

הסבל והדם השפוך משקפים את רוחה האמיתית: היא תמיד   מוכנה להתאבדות, כמו ישוע המשיח.

 

הייתי במצב הרגיל שלי ובמשך זמן מה ראיתי את ישו המקסים שלי.

 

הוא אמר לי:

"הבת שלי,

זה טוב וראוי לשבח לקבל ייסורים וייסורים

- כתשובה ו - כעונשאבל זו לא   דרך הפעולה של אלוהים.

 

עשיתי הרבה וסבלתי הרבה.

אבל המניע היחיד שלי היה   אהבתו של אבי ושל גברים.

 

קל לראות אם יצור פועל וסובל   בדרך אלוהית:

רק אהבה עומדת מאחורי מעשיו וסבלו.

 

אם יש סיבות אחרות, אפילו טובות, זה בגלל שהוא פועל ברמה של יצוריםהכשרון שהוא מקבל אז הוא בדיוק זה

- שיצור יכול לרכוש ו

- לא מגיע לי אלוהי.

 

אם זה יאמץ את דרך הפעולה שלי, אש האהבה

להרוס את כל הפערים ואי השוויון בו   ה

הוא יתמוסס בעבודה אחת של היצור   ושלי.

 

הבוקר הופיע לי ישו המקסים שלי בהתגלמותו הפנימיתכשהביט בי, הוא אמר:

"בת שלי, כשאני רואה שנשמה מתאימה למטרות הבריאה שלי, אני מרוצה כי אני רואה בה שהעבודה שלי השיגה את מטרתה. אני מרגישה מחויבת אליה.

 

"החיים ברצוני הם שיא הקדושה ומובילים להתפתחות מתמשכת בחסדאבל מי שעושה את רצוני היום ואת רצונו מחר אינו יכול לקבל אישור בחסד: הוא מתקדם ונסוג.

 

זה גורם לו נזק רב לנפשו.

הדבר מונע מאלוהים ומנשמתו תהילה רבה.

 

זה כמו מישהו שהוא עשיר יום אחד ועני יום אחרזה לא אושר לא בעושר ולא בעוני.

אף אחד לא יכול להגיד איך זה ייצא".

 

ואז הוא נעלםהמוודה שלי הגיע זמן קצר לאחר מכןסיפרתי לו מה שכתבתי ו.

הוא הבטיח לי שהוא אכן חזר בו מהפקודה שנתן לי.

 

בציות למודה שלי, אני אמשיך עכשיו לדבר על הדברים שהבנתי ב-24 באוקטובר.

 

האישה סימלה את הכנסייה  .

הוא משותק לא לבד אלא באיבריו.

גם אם הוא משתטח, מתעלל על ידי אויביו ונכה באיבריו, הוא לעולם לא מאבד את כבודו ואת מצבו הנערץ.

 

הבנתי שהעובדה   שהאישה שוכבת במיטה

התכוון ש,

- גם אם הוא מדוכא, משותק ומותקף על ידי אויביו,

-הכנסייה נחה במנוחה תמידית בשלום ובביטחון ברחם האב של אלוהים, כמו ילד ברחם אמו.

 

הבנתי גם   שראש המיטה שהגיע לתקרה סימן  את ההגנה האלוהית שתמיד תמכה בכנסייה.

 

הכל בכנסייה מגיע אליה מגן עדן:

הסקרמנטים, הדוקטרינה וכל השארהכל שמימי, קדוש וטהור.

יש תקשורת רציפה בין גן עדן לכנסייה.

הוא הוסיף:

"המחויבות שלי כלפיה היא של אהבה עזה יותר המאפשרת לה להתענג על האושר של גן עדן.

במילים אחרות,

אני מזין את האינטליגנציה שלו בידיעת   אמיתות נצחיות,

רעננתי את מבטה   ביופי שלי,

אני מלטף את אוזניו במתיקות   קולי,

אני מכסה את פיו בנשיקות שלי   ו

אני מחבק את ליבה בכל   החיבה שלי.

 

כל זה מתאים למטרה שלשמה יצרתי אותו:

-תכיר אותי,

-אוהב אותי ו

- לשרת אותי. "

הוא נעלם ואז, ביציאה מהגוף שלי, ראיתי את המתוודה שלי.

 

סיפרתי לו מה ישוע אמר לי

שאלתי אותו אם אני בנתיב האמת.

 

הוא ענה: "כן, אתה יודע היטב איך לדבר על אלוהים. כי כשאלוהים מדבר והנשמה מקשיבה,

- לא רק קולט את אמיתות המילים הנשמעות,

אבל היא כל כך נרגשת מבפנים

שרק רוח אלוהים יכולה להיות המחברת של המילים הללו".

 

הבוקר ישו המקסים שלי לא בא והתחלתי לומר לעצמי: "מי יכול לומר אם אדוננו בא או יותר נכון האויב שרוצה לרמות אותי.

 

איך ישוע המשיח יכול לנטוש אותי באכזריות כזו?"

כשחשבתי כך, זה התבטא לי לכמה רגעיםהרים את יד ימין והצמיד את האגודל אל פי, אמר לי:

 

"תירגע, תירגע!

זה יהיה נכון שמישהו שראה את השמש יגיד זאת

זאת לא הייתה השמש

רק בגלל שברגע המסוים הזה אתה לא רואה אותו?

האם זה יהיה הוגן והגיוני יותר עבורו פשוט לומר שהשמש נסתרת?"

 

ואז הוא נעלםאבל למרות שלא ראיתי אותו, יכולתי להרגיש את ידיו

-תיגע בי,

- לגעת בפי, במוחי ובלב שלי שוב ושובזה גרם לי לזהור.

אבל, לא יכולתי לראות את זה, התחילו לי ספקות.

 

הוא הופיע אלי שוב והוסיף:

"אתה עדיין לא מרוצה?

אתה מסתכן בהרוס את העבודה שלי בךכי בספק חסר לך שלווה.

 

אני מקור השלום  מִי

- להבין שחסר לך שלום יטיל ספק

-זה אני, מלך השלום,

-מי שמנחה אותך וחי בתוכך.

 

אהאתה לא רוצה להיות הגיוני?

נכון שאני עושה הכל בנשמתי ובלעדי שום דבר לא מושג.

זה גם נכון שאני תמיד משאיר רצועה של רצון חופשי בנשמתי.

 

בהיותך מוטרד, אתה מפר את האיחוד שלך איתי.

אז אני צריך לשלב ידיים, כי מנוע ממני לעשות בך משהו.

אני צריך לחכות עד שתהיה שוב שלווה והרצון שלך להיות מאוחד עם שלי.

 http://casimir.kuczaj.free.fr/Orange/hebrajski.html