Күк китабы
http://casimir.kuczaj.free.fr/Orange/tatarski.html
5 том
Creatан ияләрен урынга, дәрәҗәгә һәм максатка кире кайтырга чакыру
Алар Аллаһ тарафыннан яратылган
Луиза Пиккаррета
Илаһи ихтыяр баласы
Ходаем, миңа ярдәм ит. Минем фетнәчеләрем изге тыңлаучанлык алдында һәрвакыт шулай кабатланырлар.
Синең изге һәм зәвыклы васыятеңне мин тутырганчы тутыр, шулай итеп минем ихтыярым синеке.
Шуннан соң мин изге тыңлаучанлыкка каршы көрәшмәү бәхетенә ирешәчәкмен. Youәм син, изге тыңлаучанлык, мин сиңа һәрвакыт сугышсам, мине кичер.
Миңа сиңа бар нәрсәдә дә иярергә көч бир, хәтта кайвакыт бик акыллы булмаса да.
Мин үземнең гаепләүчегә буйсынып эшләргә тиеш булган язмалар турында бу очракта мин сезгә каршы ничек көрәшә алам?
Ләкин җитәрлек, әйдәгез тыныч булыйк, бүтән көтмик һәм яза башлыйк. Минем элеккеге таныганым (1) бик мәшгуль, ул мине җитәкләгән елларга караганда күпкә күбрәк.
Килеп булмый, минем хәзерге танышым аның урынына килә (2).
Булачак дип беркайчан да уйламаган идем, аеруча мин бер-берем белән бик бәхетле булганга; ул миңа тулысынча ышанды.
Хәзерге танытучым минем белән башланганчы, ел ярым чамасы, һәм мин гадәттәге хәлдә булганда, мөбарәк Гайсә миңа булачак конфессиям минем эчке тормышым турында кайгыртырга һәм минем белән аның белән тулысынча хезмәттәшлек итәргә кушты.
Ул миңа әйтте:
«Мин корбан җанын гаепләүчегә ышанып тапшырганда, аның кеше эчендәге эше өзлексез булырга тиеш. Сез булачак таныучыгызга әйтерсез, ул минем белән хезмәттәшлек итәргә тиеш.
Otherwiseгыйсә, мин сезне башкаларның кулына куярмын.
Хуҗам, тыңла », мин җавап бирдем,« хачны көн саен кабул итәр өчен һәм минем хәзерге гаепләүче кебек үзен корбан итәр өчен тагын кем сабыр булыр?
"Мин аңа шалтыратырмын, аңа яктылык бирермен һәм ул килер. Ул бу хачны кабул итми. - Әйе, ул килер.
Әгәр дә ул мине тыңламаса, мин аңа әниемне җибәрермен. Ул аны яратканга, ул бу хуплаудан баш тартмас.
(1. Дон Мишель Де Бенедиктис. 2. Дон Геннаро Ди Геннаро 1889 елда аны таныган.)
Аны чыннан да яратучылар озакка сузмыйлар.
Ләкин мин аның нәрсә эшләвен күзәтеп торырмын. Мин сезгә әйткәннәрнең барысын да әйтегез. "
Килгәннән соң күпмедер вакыт мин аңа барысын да сөйләдем, ләкин ярлы кеше, яңа эш аркасында, минем эчке тормышымны алып бара алмады.
Мин белә торып сайлаудан күбрәк аның сәләтсезлеген күрдем. Мин аңа Гайсә әйткәнне биргәч, ул үзен яхшырак кулланды, ләкин тиздән ул элекке гадәтләренә кире кайтты.
Фатихалы Гайсә моннан зарланды һәм мин аның белән тагын сөйләштем. ·
Көннәрдән бер көнне ул үзе миңа яңа сөйләүче җибәрде, мин аңа җанымны ачтым, аңа барысын да сөйләдем. Ул килергә ризалашты һәм мин аның әйе дип гаҗәпләндем.
Ләкин гаҗәпләнү тиздән туктады. Мин моны ничек аңлатырга белмим, ләкин ул ике-өч көн генә килде, аннары китте.
Ул күләгә кебек юкка чыкты һәм мин хәзерге гаепләүче белән дәвам иттем.
Бүген иртә белән мин бик кимсетелгән гаепемне күрдем. Аның белән Гайсә һәм Изге Йосыф фатихаландылар .
Алар аңа: "Эшкә бар, Ходай син сораган мәрхәмәтне бирергә әзер", - диделәр.
Аннары, кадерле Гайсәнең ашкыну вакытында газап чиккәнен күреп, мин аңа: "Хуҗам, син күп газаплар кичерүдән арымыйсыңмы?
Гайсә җавап бирде:
", К, газап чиккән кеше минем йөрәгемне икенчесен каршы алудан башка бернәрсә дә эшләми.
Бу - Алла газапларының юлы:
аннан килгән җимешләргә генә карап газапланыгыз. Минем яраларымда һәм Канымда мин халыкларны һәм мәрхәмәт алучы җан ияләрен күрәм.
Арганымны сизү урынына, минем йөрәгем шатлык һәм күбрәк газаплану теләге тоя.
"Бу һәр җан өчен шулай булырга тиеш.
Аның газаплары минем газапларның бер өлеше булырга тиеш. Soulан нәрсә эшләгәненә түгел, ә Аллага бирелгән данга һәм аның газапларыннан һәм эшләреннән алынган җимешләргә карарга тиеш ".
Мин тәнемнән чыкмадым һәм үземнең таныганым теләгән мәрхәмәт белән зур кыенлыклар кичергәнен күрдем. Тагын бер тапкыр Бенедикт һәм Изге Гайсә
Йосыф аңа:
"Эшкә барсаң, бөтен авырлыкларың юкка чыгачак, алар балык таразасы кебек егылып төшәчәк.
Мин гадәти хәлдә идем. Берникадәр вакыт зур кыенлыклар кичергәннән соң, мин яраткан Гайсәне кочагымда күрдем. Аның маңгаеннан нур чыккан, һәм бу якта түбәндәге сүзләр язылган:
"Мәхәббәт - бар нәрсә, һәм Алла өчен дә, кеше өчен дә; Мәхәббәт туктаса, тормыш үзе туктый. Ләкин мәхәббәтнең ике төре бар: берсе рухи һәм илаһи, икенчесе корпораль һәм тәртипсез. Бу ике мәхәббәт арасында зур нәрсә бар аерма.
Бу аерма акылыгызда нәрсәдер уйлау һәм кулыгыз белән нәрсәдер эшләү арасындагы аерма кебек зур дип әйтә аласыз. Акыл бер мизгелдә йөз нәрсә турында уйлый ала, ләкин куллар берьюлы бер эшне генә башкара ала.
"Илаһи Барлыкка Китерүче мәхәббәт өчен генә җан ияләре ясады.
Әгәр дә Алла үз сыйфатларын өзлексез җан ияләренә мөрәҗәгать итсә, Мәхәббәт аны шулай эшләргә этәрә.
Аның атрибутлары Мәхәббәттән алынган.
Бозык мәхәббәт, байлык һәм ләззәт кебек, кеше тормышын дәвам итми. Бу әйберләр изгеләндерүгә китерми, кеше аларны илаһларга әйләндерә ала.
Мәхәббәт изге булса, ул изгеләндерүгә китерә. Әгәр мәхәббәт бозык булса, ул ләгънәткә китерә. "
Бүген иртә, бик ачы көннәрдән соң, мөбарәк Гайсә килде һәм минем белән аеруча таныш аралашты.
Шулкадәр күп, мин аны мәңгегә алырмын дип уйладым. Ләкин, яктылык тизлегендә ул юкка чыкты.
Минем газапларым шулкадәр зур иде ки, мин үземне акылдан язган кебек хис иттем, бигрәк тә мин аны бүтән югалтмаячагымга ышанганга.
Авыртып егылып, ул яктылык тизлегенә кайтты һәм, көчле һәм җитди тавыш белән, миңа әйтте:
"Син мине гел үзең белән саклый торган итеп күрсәтәсеңме?" Azyзем кебек, мин кыю җавап бирдем:
"Мин сезнең белән булганда бар нәрсә.
Мин аны Барлыкка Китерүченең күкрәгеннән килгән васыять кебек тоям. Бу ихтыяр белән,
- сезнең белән берләшкәндә,
- Мин барлыгын, тормышын, тынычлыгын һәм барлык товарларны кичерәм.
Синсез, мин үземне бозылган, югалган, тынгысыз, җансыз хис итәм, начар әйберләр белән генә.
Тормыш булу һәм мине югалтмас өчен, минем ихтыярым, синнән читтә,
- күкрәгеңне һәрвакыт эзләргә тиеш e
- ул анда мәңгегә калырга тиеш. "
Гайсә барысын да аңлаган кебек иде.
Ләкин ул тагын бер тапкыр сорады:
« Ләкин син кем? "
Мин дәвам иттем: "Әфәнде, мин бер тамчы судан башка бернәрсә дә түгел.
Бу тамчы су диңгездә калса, ул бөтен диңгез кебек.
Ул башка сулар кебек чиста һәм чиста булып кала. Ләкин диңгездән чыкса, пычрак була
Кечкенәлеге аркасында ул юкка чыга. "
Күчеп, ул миңа таба иелде, мине кочаклады һәм әйтте:
"Кызым, һәрвакыт минем васыятемдә калырга теләгән кеше Илаһи тормышта катнаша. Ул минем васыятымны бер мизгелдә калдыра алса да, мин аны ихтыяр иреге белән барлыкка китергәнгә, минем Көчем аңа Илаһи катнашуны дәвам итү өчен могҗиза эшли. Тормыш.
Бу өзлексез катнашу өчен, ул Илаһи ихтыяр белән шундый көчле берлек кичерә, теләсә дә, аны ташлап китә алмады.
Бу өзлексез могҗиза, мин һәрвакыт үз ихтыярымны үтәгән кешегә бирәм.
Апрельдән сакланыгыз vécu plusieurs журналлары америка à юкка чыгу сәбәпле Иесус, j'ai senti ce matin que j'avais ateint les profondeurs de affiction.
Fatiguée et sans force, j'ai pensé que Jésus ne me voulait plus dans cet état, et j'ai presque décidé de tout ташлаучы.
Кулон que je pensais ainsi, мон максатлы Jésus remua en moi et me laissa savoir qu'il priait pour moi.
J'ai qu'il imporait
- Puissance de son Père,
-sa Force d'âme һ.б.
-са провиденс .
Аннары ул әйтте:
- Күрмисеңме, әти,
- чөнки ул ярдәмгә бик мохтаҗ
- ничек, күп рәхмәтләрдән соң,
ул гөнаһлы булырга һәм Синең ихтыярыңны калдырырга телиме? "
Гайсәнең бу сүзләрен ишеткәч, йөрәгемнең ничек өзелүен әйтә алмыйм, ул миннән чыкты, һәм мин аның мөбарәк Гайсә булуына инанганнан соң, аңа әйттем:
"Хуҗам, синең ихтыярыңмы, мин бу хәлдә корбан җаны булып яшим? Мин үземне элеккеге кебек хис итмәгәнгә, гаепләүченең килүе кирәк түгел кебек. Шуңа күрә мин аны бу корбаннан саклап калырмын".
Гайсә дәвам итте: "Хәзерге вакытта сез бу хәлдән китүегезне теләмим. Иман итүченең корбанына килгәндә, мин аңа хәйрия эше өчен йөз тапкыр түләрмен".
Аннары, бик күңелсезләнеп, ул өстәде:
"Кызым, социалистлар чиркәү эчендә бәреп чыгарга өлгерделәр. Франциядә алар моны ачыктан-ачык эшләделәр.
Италиядә, яшерен рәвештә.
Минем гаделлек җәза җибәрү мөмкинлеген эзли. "
Мин тәнемнән чыкмадым һәм Гайсәнең таяк тотканын күрдем. Кыйналганнан соң, кешеләр таралдылар һәм фетнә күтәрделәр.
Гайсә аларга:
"Мин сезне Минем белән кабат очрашу өчен кыйнадым. Ләкин, берләшү урынына,
-ти фетнәче e
- Син Миннән качасың.
Шуңа күрә быргы уйнарга кирәк ».
Бу сүзләрне әйткәч, ул быргы уйный башлады.
аннары аңладым
Ходай җәзалар җибәрер һәм кешеләр,
- үзеңне басынкы түгел,
- алар аны күбрәк рәнҗетеп, аңардан кача алырлар иде.
Соңрак, Хуҗа башка җитди җәзалар өчен быргы кычкырды.
Берничә көн мәхрүмлек һәм күз яшьләре кичердем.
Миңа Хуҗа мине корбан итүдән туктатты кебек тоелды. Нәрсә генә хис итсәм дә, хисләремне җибәрә алмадым.
Киресенчә, мине бик күп карын авыртты, мине борчый һәм аңлый алмыйм.
Бу төнне, төшемдә, мине бакчага алып барган фәрештәне күрдем. Барлык үсемлекләр дә караңгыланган.
Ләкин мин игътибар итмәдем, чөнки мин Гайсәнең мине ташлап китүе турында уйладым.
Аннары минем гаепләүче килде.
Уянганымны күреп, ул йөзем агачы туңганын әйтте.
Мин ярлы кешеләр турында бик күңелсезләндем һәм Гайсә ирекле җәза бирә алыр өчен мине гадәти хәлгә кайтарудан баш тартыр дип курыктым.
Ләкин бүген иртән фатихалы Гайсә килеп мине гадәти хәлгә алып китте. Аны күрү белән мин аңа әйттем:
"Хуҗам, кичә нәрсә эшләдең? Син миңа бу турыда бернәрсә дә әйтмәдең.
Мин сездән бу җәзаны ким дигәндә өлешчә туктатуыгызны сорар идем. "
Гайсә җавап бирде:
"Кызым, сине ераклаштырырга кирәк иде. Otherwiseгыйсә син мине кулга алыр идең һәм мин ирекле булмас идем.
Моннан тыш, мин сезгә каршы булганны ничә тапкыр эшләмәдем?
Чөнки кеше Барлыкка Китерүченең хокукларын танырга теләми ».
Латин телендә сөйләшсәләр дә, мин аларның әйткәннәренең мәгънәсен аңладым. Аларны ишетеп, мин калтырандым һәм канымның туңганын сиздем.
Мин Гайсәгә шәфкать күрсәтүен сорадым.
Мин газаплы мәхрүм хәлдә дәвам иттем.
Күпчелек очракта, Гайсә минем белән сөйләшмичә һәм кыска гына мизгелгә күренде.
Бүген иртән, мин аңсыз калгач, үземне таныган Гайсәне бушка диярлек килергә мәҗбүр итте.
Гайсә үзен күрсәтергә тиеш иде. Игътибар белән белдерүчегә мөрәҗәгать итү
җитди һәм җәфаланган, диде ул:
'Нәрсә телисең?'
Рухани аптырашта калды һәм нәрсә әйтергә белми иде. Шуңа күрә мин әйттем:
"Хуҗам, бәлки, син алырга теләгән мәрхәмәт өчендер.
Гайсә аңа:
"Әзер булыгыз, сез аны алырсыз.
Сезнең белән җан корбаны бар: уйда һәм нияттә якынрак торсагыз, сез үзегез теләгәнне эшләргә көчле һәм ирекле хис итәрсез ".
Мин Гайсәдән сорадым: "Хуҗам, нигә килмисең?"
Ул җавап бирде: "Нигә икәнен беләсегез киләме? Тыңлады.
Шуннан мин бөтен дөньядан бик күп тавышлар ишеттем һәм кычкырдым:
"Папага үлем!
- Динне юк итегез!
- Чиркәүләрне үтерегез!
- Барлык хакимиятне үтерү:
- бездән беркем дә булырга тиеш түгел! "
Мин андый шайтан әйберләрен бик күп ишеттем. • Раббыбыз өстәде:
"Кызым, кеше мәрхәмәт алырга теләгәндә, ул мәрхәмәт ала. Яманлыкка бирелсә, ул кабул итә.
Сез ишеткән бу тавышларның барысы да минем тәхетемә барып җитә һәм бу еш. Шулай ук, минем Гадел ул кешене күргәч
- явызлык кына түгел,
- ләкин ул каты сорый.
Аннары явызлык минем гаделлек бирергә мәҗбүр.
Аларга бу явызлыкның нәрсә икәнен аңлау өчен эшлим.
Сез явызлыкның нәрсә икәнен сез чыннан да беләсез. Шуңа күрә минем гаделлек кешене җәзага тартырга тырыша ».
Мин гадәти хәлдә идем.
Минем сөйкемле Гайсәне күрү белән ул миңа әйтте:
"Тынычлык барлык теләкләрне тәртипкә китерә.
Ләкин нәрсә җиңә, җанның тулы яхшылыгын урнаштыра һәм барын да изгеләндерә?
Бу ният чисталыгы ,
ягъни Аллага яраклы ният белән барысын да эшләргә.
Максат чисталыгы
- изгелекне, шул исәптән тыңлаучанлыкны көйли һәм төзәтә.
- ул җанның рухи музыкасын җитәкләгән укытучыга охшаган. "Димәк, ул яктылык тизлегендә юкка чыккан.
Мин тәнемнән киткән идем.
Фатихалы Гайсә минем кочагымда иде һәм без күп кешеләр арасында идек. Таяклар, кылычлар һәм пычаклар белән кешеләр Гайсәнең тәнен җәрәхәтләргә тырыштылар, ләкин, күп көч куйсалар да, аңа бернинди җәрәхәтләр китерә алмадылар.
Яхшы үсеш алган булса да, аларның кораллары яралану көчен югалткан.
Гайсә белән без бу йөрәкләрнең рәхимсезлеген күреп бик кызгандык.
Аларның тырышлыгы бернәрсәгә дә китермәсә дә, уңышка өмет белән сугуларны кабатладылар. Әгәр алар Гайсәне рәнҗетмәсәләр, бу мөмкин булмаганга гына.
Алар бик ачуландылар, чөнки кораллары нәтиҗәсез иде, һәм алар Гайсәне рәнҗетү теләкләрен канәгатьләндерә алмады. Алар үзләренә:
Нигә без булдыра алмыйбыз?
Башка очракларда без аңа ирешә алыр идек, ләкин бу юлы ул бу хатын кочагында булганда, без аңа бернәрсә дә эшли алмыйбыз.
Әйдә карыйк, без бу хатын-кызны рәнҗетә алабызмы һәм аларны бер-беребездән аера алабызмы. "
Бу сүзләрне әйткәч, Гайсә минем кулларымны калдырды һәм аларга теләгәнчә эшләргә ирек бирде.
Алар миңа кулларын алыр алдыннан, мин әйттем:
"Хуҗам, мин үз тормышымны чиркәү өчен һәм хакыйкатьнең җиңүе өчен тәкъдим итәм. Зинһар, минем корбанны кабул ит."
Гайсә минем корбанны кабул итте һәм алар,
- кылыч ярдәмендә,
- ул минем муенымны кисәргә кушты.
Ләкин, алар кебек, мин тәнемә кайттым.
Мин теләкләремә ирештем дип уйладым (үләргә). Ләкин, күңелем төште, барысы да туктады.
Соңгы көннәрне Гайсәнең хосусыйлыгында һәм газапларында үткәргәннән соң, бүген иртә белән мин үземнең тәнемнән читтә Гайсәне кулымда таптым.
Мин аны күрү белән аңа әйттем: "Ах! Хөрмәтле Гайсә, чөнки син мине ялгыз калдырдың. Ким дигәндә мине бу хәлдә тотарга өйрәт.
- игътибарсызлык һәм тәкъдим итү. '
Ул җавап бирде:
"Кызым.
- кулларыгызда, аякларыгызда һәм йөрәгегездә газапланган бар нәрсә,
- Аны үз газапларыма берләштерегез
кулларым, аякларым һәм йөрәгемнең яраларында биш "Атага дан" укыганда .
Yourselfзегезне компенсациядә үзегезне Алла гаделлегенә тәкъдим итегез
- начар эшләр e
- җан ияләренең явыз теләкләре
чәнечкеле таҗым өчен газап чиккәнгә үзеңне берләштер.
Өч "Атага дан" укы .
кешенең өч факультеты аша кылган гөнаһларын каплау өчен,
Алар шундый үзгәргәннәр
андагы образымны танып булмый.
Waysәрвакыт сак астында
- сезнең ихтыярыгызны минем белән берләштерү өчен
- мине һәрвакыт ярат.
Хәтерегез гел яңгыраган кыңгырау кебек булсын ,
сине искә төшерү
- мин сезнең өчен эшләгән һәм газапланган бар нәрсә һәм
- мин сезгә биргән күп мәрхәмәтләр.
Рәхмәт һәм рәхмәтле:
рәхмәт - илаһи хәзинәләрне ачучы ачкыч. Акылыгыз бүтәннәр турында уйламасын :
Алла турында гына кайгырт .
Алайса,
-Миндә үз образымны табармын һәм
-Мин башка җан ияләреннән ала алмаган канәгатьлекне алырмын.
Моны сез өзлексез эшләргә тиеш, чөнки,
хокук бозу өзлексез булса,
канәгатьләнү дә булырга тиеш ".
Мин: "Ах! Хуҗам! Мин нинди начар идем! Мин хәтта эгоист идем. Ул дәвам итте:
Кызым, курыкма.
Aан минем өчен барысын эшләгәндә, мин аның эшләгәнен кабул итәм. Мин шулай ук ул алган уңайлыкларны, юанычларны минем газаплы тәнемә бирелгән кебек кабул итәм.
Шулай ук, сезне шикләрдән азат итү өчен,
- сез үзегезне юатканда
- сез моны кабул итү кирәклеген сизәсез, моны Минем өчен эшләгез һәм әйтегез:
"Хуҗам, мин сезнең газапланган тәнегезне юатасым килә
үз тәнем юатылган вакытта ».
Мин моны әйткәч, ул әкрен генә миннән китте, мин аны күрмәгәнгә һәм аның белән сөйләшә алмаганга кадәр.
Аның китүе миңа шулкадәр авырту китерде ки, мин үземне аерылган кебек хис иттем.
Аны табу өчен, мин бикләнгән бүлмәгә кердем, ул бикләнгән иде. Анда мин аңа: Ах! Джентельмен! нигә мине ташладың?
Син минем тормышым түгелме?
Минем җаным, хәтта тәнем синнән мәхрүм булу газапларын кичерә алмый.
Мин үземне үле кебек хис итәм. Бу үлем минем бердәнбер юанычым. "
Мин моны әйткәч, Гайсә миңа фатиха бирде һәм тагын бер тапкыр юкка чыкты. Аннары мин гадәти хәлгә кайттым.
Мин гадәттәге хәлдә идем, белмим, ничек мин үземдә сөйкемле Гайсәне күрдем.
Минем гаҗәпләнүемне күреп, ул миңа:
"Кызым, хисләрен мине рәнҗетүчеләр өчен алардагы имиджымны бозалар.
Гөнаһ җанны үтерә: ул илаһи булган бар нәрсәгә үлә.
Әгәр дә, киресенчә, кеше мине данлау өчен хисләрен кулланса, мин аңа әйтә алам: "Син минем күзләрем, колакларым, авызым, кулларым һәм аякларым".
Шуңа күрә ул минем иҗат эшем белән бәйле.
"Әгәр дә ул миңа үз хисләре белән дан бирүдән тыш, башкаларга ничек тәкъдим итәргә белә - газаплар,
- канәгатьләнү e
- ремонт,
ул шулай ук минем коткару эшем белән бәйле.
Әгәр дә ул минем эшемә тагын да күбрәк бирелсә, ул минем изгеләндерү эшем белән бәйләнә.
Шулай итеп, барлыкка китерү, коткару һәм изгеләндерүдә башкарганнарымның барысы,
Мин җанда катнашам.
Әгәр дә җан минем эшемә туры килсә, барысы да бар. "·
Мин гадәттәге хәлдә булганда, тәнемне ташлап, Гайсә баласын күрдем. Ул газаплар белән тулган чынаяк һәм кулында таяк тотты.
Ул миңа әйтте: "Күрәсеңме, кызым, дөнья мине бу газап касәсеннән өзлексез эчәргә этәрә".
Мин җавап бирдем: "Хуҗам, миңа бу газапларның бер өлешен бир, син газапларда ялгыз калмассың."
Ул миңа бер тамчы бу ачы эчемлек бирде.
Ппуис, кулында тоткан таягы белән минем йөрәгемә кагылды, анда тишек ясады.
Бу тишектән мин ашаган бу ачы эчемлекнең кечкенә бер сызыгы атылды. Ләкин бу эчемлек татлы сөткә әйләнде, ул Гайсә авызына агылды, аны җиңеләйтте һәм көч бирде.
Ул миңа әйтте:
"Кызым, әгәр мин җанга кайгы-хәсрәт бирсәм, ул минем ихтыярым белән берләшсә, миңа ошый."
Булса
- газапларыгыз өчен рәхмәт,
- аларны миңа бүләк итеп тәкъдим итә,
һәм бу газаплар һәм кайгылар аның өчен калса да, алар минем өчен йомшак һәм ягымлы үзгәрәләр.
Эш, газап, җан
- миңа ошарга тырышыгыз,
- бернинди хезмәт хакы сорамыйча,
ул мине бәхетле итә һәм тагын да көч бирә.
Soulан нәрсә эшли
минем йөрәгем өчен иң кадерле ,
минем күзләремдә иң матур һәм
Илаһи зат белән иң якын ,
бу эштә түземлек.
Аннары ул шул ук Алланың үзгәрмәслеген үзгәртә.
"Әгәр, киресенчә, җан бер тапкыр" әйе ", икенчесе" юк "дисә.
Әгәр дә ул бу юлы билгеле бер максат һәм киләсе тапкыр башка максат эзли икән.
Әгәр дә ул бүген Аллага, иртәгә, җан ияләренә ярарга тырышса, җан охшаган
- бер көнне патшабикәгә
- явыз хезмәтчегә икенче көнне,
- бер көн искиткеч ризык белән, икенче көнне калганнары белән ашаган кешегә. "
Аннары ул юкка чыкты.
Озакламый кире кайтты, өстәде:
"Кояш барысы өчен дә бар, ләкин аның эффектыннан барысы да файда күрми.
Нәкъ шулай ук, илаһи кояш һәркемгә үзенең нурын бирә, ләкин аның файдалы эффектлары кемгә ошый?
Хакыйкать нурына кем күзләрен ачык тота? Аларның күбесе караңгылыкта кала.
Миңа ошарга теләгән кешеләр генә бу кояшның тулылыгына шатланалар. "
Тәнемнән чыгып, Күк патшабикәсен күреп, мин аның аякларына тезләндем һәм аңа:
Минем татлы әнием, нинди куркыныч хәлдә, мин бердәнбер хәзинәмнән, үз тормышымнан мәхрүм. Кайсы изгеләргә үземне багышларга белмим. "
Мин елый идем.
Фатиха Мәрьям каска ачылганда йөрәген ачты. Ул анда Гайсә Бала алып килде һәм миңа әйтте:
"Кызым, елама, бу синең хәзинәң, тормышың һәм бар нәрсә .
Аны алыгыз, мәңге сезнең белән саклагыз һәм күзләрегезне Аңарда саклагыз.
Әгәр дә ул сезгә бернәрсә дә әйтмәсә яки аңа әйтер сүзегез булмаса, оялмагыз.
Күзләрегезне Аңарда гына саклагыз
сез барысын да тыңларсыз, сез барысын да эшләячәксез һәм сез бар нәрсәгә туенырсыз.
"Бу җанның эчке тормышының матурлыгы:
аңа сөйләргә туры килми һәм аңа белем кирәк түгел; тышкы бернәрсә дә аны җәлеп итми һәм борчымый.
Аны һәм бөтен мал-мөлкәтен үзенә җәлеп итә. Андагы Гайсәгә карап, ул барысын да аңлый һәм барысын да эшли.
Шулай итеп, сез Калвары башына менерсез, анда сез Гайсәне балачакта түгел, ә хачка кадаклауда күрерсез. Сез аның белән калырсыз. "
Бала Гайсәне кулында һәм Фатиха Мәрьям белән бергә, без Кальвар юлына баргандай тоелды.
Шул арада кемдер Гайсәне миннән алырга тырышты.
Мин Күк патшабикәсенә ярдәм сорап кычкырдым:
"Әнием, миңа булыш, чөнки алар Гайсәне миннән алырга телиләр".
Ул җавап бирде:
"Курыкмагыз. Сезнең эшегез - эчке күзләрегезне Аңа юнәлтү . Аның шундый көче бар ки, бүтән көчләр,
кеше яки явыз, ул җиңеләчәк. "·
Сәяхәтебезне дәвам итеп, без Изге Масса бәйрәме булган чиркәүгә килеп җиттек.
Аралашу мизгелендә мин кочагымда Бала Гайсә белән корбан китерү урынына якынлаштым.
Хуҗаны кабул иткәч, Гайсә минем кулымнан юкка чыккач, мин бик гаҗәпләндем. Озакламый мин тәнемә кайттым.
Бүген иртә белән мин сөйкемле Гайсәнең булмавы мине бик борчты, кинәт ул минем эчендә күренде, аның барлыгы минем бөтен кешемне тутырды.
Мин аңа карагач, ул миңа бу күренешнең мәгънәсен аңлаткандай әйтте:
"Кызым, нигә син ояласың, чөнки мин синең остаң? Мин җан мине акыл, кул, йөрәк һәм аяк остасы итә алса, кыскасы, бөтен барлыгы, гөнаһ инде аның өстендә патшалык итә алмый.
Әгәр дә аңа берәр нәрсә керсә дә, ул шунда ук чистартыла һәм шунда ук баш тартудан баш тарта, чөнки мин бу җанның Хуҗасы һәм ул минем кул астында.
Моннан тыш, мин изге булганга, җан эчендә булмаган әйберне саклау авыр
изге түгел. Өстәвенә, җан миңа гомере буена барысын да биргәнгә, мин аңа үлемендә барысын да бирергә тиеш, аны күренешкә озакка сузмыйча таныйм.
Кем дә булса гомерендә миңа тулысынча бирсә, пургатория ялкыны аңа кагылмас.
Мин гадәти хәлдә идем. Минем сөйкемле Гайсә килеп мине үзенең татлы Тавышын ишетергә этәрде, миңа әйтте: "soulан табигый әйберләрдән ераклашкан саен, ул гадәттән тыш һәм илаһи әйберләр ала.
Selfз-үзен яратудан күбрәк мәхрүм итсә, ул Алла мәхәббәтен шулкадәр күбрәк ала, кеше фәннәрен белергә һәм ләззәтләргә омтылуга омтыла.
җирдән, ул күктәге әйберләр һәм сыйфатлар турында күбрәк белә ".
Минем сөйкемле Гайсәнең булмавы аркасында мин бик нык кайгырдым һәм акылдан яздым, мин кайда икәнен белми идем: җирдә дә, тәмугта да.
Кинәт Гайсә миңа күренде һәм миңа әйтте:
"Кем яхшылык юлыннан барса, ул минем тормышым белән яши. Кем вице-юлдан барса, ул миңа каршы килә".
Ул юкка чыкты, аннары тиз кайтты һәм өстәде:
"Минем гәүдәләнешем аша минем Кешелеклелегем Илаһилеккә бәйләнгән.
Эзләүче
- аның ихтыяры, әсәрләре һәм йөрәге белән миңа бердәм булып калу,
- минем тормышымнан үрнәк алып, үз тормышымда үсә e
ул минем Гуманлылыгым агачына ботак өстәп, минем Илаһилыгымда ясаган прививкамны үстерә.
Әгәр дә, киресенчә, җан Минем белән берләшмәсә, ул минем Кешелеклелектә үз тармагын үстерми.
Кем минем белән булмаска теләсә, тормыш була алмый: ул юкка чыга һәм җимерелә ».
Тагын бер тапкыр ул юкка чыкты.
Аннары мин тәнемне ташлап, роза бакчасына кердем.
Кайбер розалар бик матур һәм яхшы формалашкан. Аларның яфраклары ярты иде
Ачырга.
Башка розалар кечкенә генә җилдә яфракларын югалттылар, сабаклары гына калганчы.
Егет, мин аның кем икәнен белмим, миңа әйтте:
« Беренче розалар эчтә яшәүче җаннарны күрсәтәләр.
-Бу җаннар матурлык, яңалык һәм өзлексезлек күрсәтәләр, аларның яфраклары (яхшылыгы) җиргә төшмәсен.
Аларның яфракларының ярты ябык булулары тышкы дөньяга ачуларын символлаштыра.
Алар эчендә тормыш бар, алар изге хәйрия белән хуш исле. Светофор кебек, алар Алла һәм кешеләр алдында балкыйлар.
" Алсу секундлар уйсыз җаннарны күрсәтә: алар ясаган аз яхшылык барысы өчен дә эшләнә.
- Аларның киң яфраклары% символлаштыра
Аларның бердәнбер максаты итеп Алла һәм Аның мәхәббәте юк.
- Аларның яфраклары (аларның сыйфатлары) зәгыйфь бәйләнгән:
горурлык, ләззәт, үз-үзеңне ярату яки кеше хөрмәте җиле үсә башлагач,
егылалар; Вөҗданын чәнечкеле чәнечке генә кала. "Аннары мин тәнемне реинтеграцияләдем.
Мин Ашкыну сәгате турында уйладым
- Гайсә әнисен үлемгә калдырган урында,
- төгәлрәге, Гайсә белән Мәрьям бер-берсен фатихалаган вакытта.
Мин аларны төзәттем
Ул бар нәрсәдә дә Ходайны фатихаламый, һәм
аны хәтта рәнҗетә.
Мин шулай ук Алла фатихаларын арттырсын дип дога кылдым
- безгә кирәк
- безне мәрхәмәттә тоту өчен.
God'sәм мин Алла данын югалтканны капларга тырыштым.
- җан ияләренең игътибарсызлыгы аркасында
һәрнәрсәдә Аллага фатиха бирү .
Моны эшләгәндә, мин Гайсәнең миндә кузгалуын һәм миңа әйтте:
"Кызым,
-Мин әниемә биргән фатиха турында уйлаганда,
- шулай ук мин һәр җан иясенә фатиха биргәнемне уйлагыз.
Барысы да фатихаланды:
уйлары, сүзләре,
йөрәк тибеше, адымнары һәм
Аларның кылган эшләре минем өчен.
Барысы да минем фатихам белән билгеләнде.
Theан иясе эшли алган барлык яхшылык минем Кешелеклелек белән башкарылган. Шулай итеп, барысы да Минем белән илаһи ителде.
Ул дәвам итте:
"Минем тормыш чыннан да җиргә китә,
- мөбарәк Корбан бәйрәмендә генә түгел,
- ләкин шулай ук минем мәрхәмәтемдә яшәүче җаннарда.
Creatан ияләре мин эшләгәннәрнең барысын да кабул итә алмыйлар. Аларның мөмкинлекләре чикле.
Моның кебек
Мондый җанда мин компенсацияне дәвам итәм,
Бу минем мактауым,
бүтән бүтән рәхмәт,
җаннарның изгелегенә минем бүтән ашкынуымда ,
бу бүтән газапларымда һ.б.
Sаннар минем белән берләшкән сыйфат буенча, мин аларда тормышымны үстерәм.
Күз алдыгызга китерегез, җан ияләре миңа нинди авырту китерә,
мин аларда эшләргә телим ,
миңа игътибар итмә ".
Соңрак ул юкка чыкты һәм мин тәнемне тулыландырдым.
Мин гадәти хәлдә идем. Гайсәне күрү белән ул миңа әйтте:
"Фәрештәләр җаннарны саклый аламы, юкмы,
бурычларын үтәү e
алар Алла ышанып тапшырган бу эшне беркайчан да ташламыйлар.
Гәрчә, карамастан
- аларны кайгырту,
- аларның дәртлелеге һәм
- аларның булуы,
җаннарның югалуларын күрәләр, алар һәрвакыт үз урыннарында.
Бу дөрес түгелме?
- аларның уңышларына яки уңышсызлыкларына карап,
алар Аллага күбрәк дан яки азрак дан бирәләр.
Чөнки аларның ихтыяры һәрвакыт үзләренә ышанып тапшырылган эшне тәмамлауга юнәлтелгән.
"Soulан корбаннары - кеше фәрештәләре
- кешелек өчен ремонт,
- аның исеменнән ялвару e
- саклагыз.
Алар үз миссиясендә уңышлымы, юкмы,
- алар эшләрен туктатырга тиеш түгел,
- ким дигәндә өстән күрсәтелгәнче түгел.
Бүген иртән мин үземнең чәнечкеле таҗлы Гайсәне күрдем. Моны күреп, мин аңа:
"Минем татлы Ходаем, нигә башың
- ул сезнең газапланган тәнегезгә көнләште, шулкадәр күп газаплар кичерде һәм шулкадәр кан түкте - һәм ул газаплар аркасында аңардан кимрәк булырга теләмәде,
дошманнарыгызны котыртканчы
- сезне шундый чәнечкеле таҗ белән таҗ итәр өчен? "
Гайсә җавап бирде:
"Кызым,
чәнечкеле таҗның берничә мәгънәсе бар .
Бу турыда күп сөйләнсә дә, әйтәсе сүзләр күп. Тәнем белән көндәш булган кебек, башым аның газапларын һәм Кан агымын алырга теләде.
Аның сүзләре буенча, бу барлыкка китерелгән акыл өчен аңлашылмый торган әйбер.
Баш тәнне һәм җанны берләштерә .
Башсыз тән бернәрсә дә түгел.
Башка әгъзаларсыз яшәргә мөмкин булса да, башсыз яшәү мөмкин түгел, чөнки ул бөтен кешенең мөһим өлеше.
Тән гөнаһ эшләсә дә, яхшылык эшләсә дә, барысын да җитәкли торган баш.
Тәннең калган өлеше коралдан башка нәрсә түгел.
" Минем башым тиеш иде
- минем Патшалыгымны һәм Хуҗамны торгызу,
-Күпчелекне алыгыз
- яңа мәрхәмәт күкләре һәм
- яңа хакыйкать дөньялары кеше акылына үтеп керә ала
гөнаһлар һәм явыз нәфесләргә каршы тору.
Мин бөтен кешелек гаиләсен таҗ итәсем килде
- дан, - хөрмәт һәм хөрмәт.
Шуңа күрә мин башта үземнең Кешелекне таҗ итәсем килде,
- чәнечкеле таҗ белән,
- үлемсезлек таҗы символы,
Мин аны гөнаһ аркасында югалткан җан ияләренә кире кайтардым.
Шулай ук, чәнечкеле таҗ дигән сүз
чәнечкесез дан, хөрмәт юк.
Эшчәнлекне беркайчан да контрольдә тотып булмый
яисә яхшы сыйфатлар
тәнне һәм рухны бозмыйча.
Чын көч алына
- үз-үзеңне бүләк итү белән,
- үлем һәм корбан яралары белән.
Ниһаять, чәнечкеле таҗ дигән сүз
- мин бердәнбер чын патша һәм
- мине йөрәгенең бердәнбер патшасы иткән кеше шатлык һәм тынычлык алсын.
Мин аны минем патшалыгым патшабикәсе итәрмен.
Минем башымнан агып чыккан бу кан
алар минем патшалыгымны белү белән кеше акылын су бастылар. "
Гайсәнең сүзләре аркасында мин үземне ничек хис итә алам?
сүзләр мине уңышсыз калдыра
Чынлап та, мин әйткән кечкенә нәрсә миңа туры килми кебек.
Алла турында сөйләшкәндә ул шулай булырга тиеш дип уйлыйм.
Кемнән
- Алла барлыкка китерелмәгән һәм
- без аның җан ияләре,
без аның турында тинкингсыз сөйләшә алмыйбыз.
Мин гадәттәге хәлдә булганда, мин үземне гөнаһ һәм ачу белән хис иттем. Минем сөйкемле Гайсә яшен болытында күренде.
Мин аны күрү белән минем гөнаһларым юкка чыкты.
Калтыранып, мин аңа әйттем: "Хуҗам, синең яныңда, минем гөнаһларымны яхшырак белергә тиеш булганда, киресенчә ничек була ала?"
Ул җавап бирде:
"Кызым, минем барлыгым чиксез диңгез.
Кем минем хозурыма килә
ул диңгезгә кергән бер тамчы су кебек. Минем диңгездә эретелгәндә пычрак яки чиста икәнлеген ничек белергә?
Минем илаһи кагылышым барысын да чистарта, акны кара итә. Нигә соң сез куркасыз?
Моннан тыш, минем ихтыярым җиңел.
Сез һәрвакыт Минем ихтыярымны үтәгәнгә, бу якта яшәгез:
ул үзгәрә
- сезнең мотивацияләрегез, - сезнең хосусыйлыкларыгыз һәм - җаныгыз өчен яктылык тукландыру газапларыгыз.
Чын тормыш бирүче бердәнбер төп туклану - минем ихтыярым.
Белмим, бу өзлексез яктылык диетасы җан алган кимчелекләрне юкка чыгара? "
Бу юкка чыкты.
Мин гадәти хәлдә дәвам иттем, сөйкемле Гайсәне кыска мизгелләрдә генә күрдем. Ул миңа әйтте:
"Кызым, син гөнаһның нәрсә икәнен беләсезме?
Бу кеше ихтыяры
Алла ихтыярына каршы эшләнгән.
Ике дусны низагта күз алдыгызга китерегез:
Әгәр аларның низаглары кечкенә булса, аларның дуслыгы тиешенчә камил түгел дип әйтергә мөмкин.
- Ничек алар бер-берсен яратырга һәм каршы килергә?
Чын мәхәббәт кирәк
- икенчесенең ихтыяры буенча яшәргә,
- хәтта корбаннар бәясенә.
Әгәр дә каршылык җитди булса, алар инде дус түгел, дошман. Бу гөнаһ.
Иң кечкенә нәрсәләрдә дә Алла ихтыярына каршы тору. Бу Алла дошманы кебек.
Suchан иясе һәрвакыт мондый конфликтларның сәбәбе. "
Мин үземнең куркуым турында сөйләүче белән сөйләштем
- минем корбан хәлем Алла ихтыярына туры килсә яки булмаса e
- әгәр моны раслау өчен, мин бу халәттән китәргә тырышырга тиеш түгел, мөмкинме.
Минем гаепләүче, гадәти кыенлыкларсыз, миңа әйтте:
"Ярар, иртәгә сез тырышырсыз."
Мин үземне йөктән азат иткәндәй хис иттем. Рухани
Изге Масса бәйрәме. Аралашкач, мин үземдә сөйкемле Гайсәне күрдем. Куллары бергә кушылып, Ул миңа карады һәм шәфкать һәм ярдәм сорады. Шул мизгелдә мин тәнемнән киттем.
Мин үземне затлы һәм хөрмәтле хатын булган бүлмәдә таптым, каты параличланган һәм караватта яттым.
Аның карават тактасы шулкадәр биек иде, түшәмгә кагылды.
Мин бу баш тактасы өстендә торырга, рухани ярдәме белән, караватны тотрыклы тотарга һәм пациентны күзәтергә мәҗбүр булдым.
Бу позициядә булганда мин дини кешеләрне күрдем
- караватны әйләндереп алу e
- пациент өчен дәвалау чараларын әзерләү.
Алар бик каты ачу белән бер-берсенә әйттеләр:
"Ул бик авырый, бик авырый!
Караваттан бераз селкенү генә җитәр иде. "
Мин караватның башын нык тоттым
караватның хәрәкәте ханым үлеменә китерергә мөмкин дип куркып.
Сынауларның дәвам итүен һәм минем активсызлыгымнан ачуланып, мине тоткан кешегә әйттем:
"Кызганыч, мине ташлагыз; мин анда бернәрсә дә эшләмим һәм аңа булышмыйм. Бу юлда калуның ни мәгънәсе бар?
Түбәндә, мин аңа ким дигәндә хезмәт итә алыр идем. "Рухани җавап бирде:
"Караватның кечкенә хәрәкәте аның хәлен начарайтырга мөмкин дип ишетмәдегезме? Әгәр мин сезне төшәргә рөхсәт итсәм, караватны тотрыклыландыручы кеше булмас һәм ул үләчәк."
Мин әйттем: "Моны эшләп мин аның үлемен булдыра аламмы? Күк белән мине куегыз!"
Бу сүзләрне берничә тапкыр кабатлагач, ул мине бүтән тотмыйча мине җимерде.
Мин пациент янына килдем, гаҗәпләндем һәм үкендем, караватның хәрәкәтләнүен күрдем.
Аның йөзе якты иде.
Ул калтыранып, үлем тавышларын ишетте.
Берничә дини кеше елый башлады: "Соң, ул соңгы сулышта".
Аннары дошман, солдатлар һәм офицерлар авыру хатынны кыйнау өчен бүлмәгә керделәр. Каты авыру булса да, ул торды һәм, зур батырлык һәм хөрмәт белән, кыйналырга һәм яраланырга тәкъдим итте.
Моны күреп, мин яфрак кебек калтырый башладым һәм үз-үземә: "Мин боларның барысы да сәбәпче; минем аркасында бу явызлык була", - дидем.
Мин аңладым, бу хатын-кыз чиркәүне символлаштыра, аяк-кулларында гарип һәм башка бик күп әйберләр (моны искә төшерергә кирәк түгел, чөнки мин язганнардан мәгънә ачык).
Аннары, минем эчендә Гайсә әйтте:
"Әгәр мин сезне мәңгегә туктатсам, дошманнарым минем чиркәү канын түгә башларлар".
Мин җавап бирдем: "Хуҗам, минем бу хәлдә каласым килми. Күк миңа Синең ихтыярыңнан бер мизгелгә дә китәргә рөхсәт итми. Әгәр дә син минем калуымны теләсәң, мин калырмын, югыйсә ул китәчәк. "
Гайсә дәвам итә:
"Кызым, әгәр синең гаебең сине гафу итсә:
"Ярар, иртәгә сез тырышырсыз.", Сезнең корбан ролен туктатырсыз.
Тыңлаучанлык белән генә кеше җан корбаны була.
Кирәк булса, мин сезне алып баручыга мәгърифәт бирү өчен кодрәтемнең могҗизасын күрсәтермен.
Мин бик шатландым, ләкин кадерле әтиемә буйсыну мине корбан итте.
Ул минем барлык гамәлләремә буйсыну мөһере белән билгеләнүен теләде. "
Тәнемә әйләнеп кайткач, мин корбан хәлен ташларга курыктым, ләкин әйтергә ашыктым:
"Ул монда. Тыңлаучанлык белән идарә иткән бу турыда уйларга тиеш. Әгәр Ходай мине теләсә, мин әзер."
Мин гадәти хәлдә идем. Ходай килмәсә, мин үземне көчләргә тырышырга тиеш идем, ким дигәндә, уңышка ирешә аламмы дип.
Минем сөйкемле Гайсә килде.
Ул миңа күрсәтте, мин корбан хәлендә калырга теләгәндә, Ул мине үзенә якынайта, мин китә алмыйм.
Әгәр дә мин бу халәттән китәсем килсә, ул мине кире кага һәм миңа ирекле калдыра.
Миңа калса, мин нәрсә эшләргә белми идем һәм үз-үземә әйттем:
«Ничек мин үземнең гаепемне күрергә һәм аңардан нәрсә эшләргә кирәклеген сорарга телим. Бераздан мин үземнең Раббыбызны күрдем.
Мин аңа әйттем: "Миңа калырга кирәк, әйе, юк.
Әйткәнемчә, мин аңлыйм, бер көн элек миңа биргән заказны кире какты. Шунда ук калырга булдым, аның заказны кире кагуы дөрес булса, әйбәт дип уйладым.
Әгәр дә мин аның пенсиягә чыкканын күз алдыма китергән булсам, минем нәтиҗә дөрес булмаган. Шулай итеп, минем гаепләүче килеп, моны бүтән көнне сынап карарга кушкач, мин тынычландым.
Озакламый пәйда булды, мөбарәк Гайсә миңа әйтте:
"Кызым, мәрхәмәттә җанның матурлыгы шулкадәр зур ки, Алла үзе аңа ошый.
Фәрештәләр һәм изгеләр бу зур могҗизаны күреп гаҗәпләнәләр.
Алар әле дә дөньяда яшәгән, ләкин мәрхәмәткә ия булган бу җанга таба йөгерәләр.
Аның күк парфюмериясе белән җәлеп ителгән һәм иң зур ләззәтләре өчен, алар бу җанда аларны күктә кыйнаган Гайсәне табалар.
Ул шулкадәр җан белән булырга, Күктә яшәргә ярата.
"Бу могҗизаны җанга өзлексез бирә торган нәрсә,
- матурлыкның яңа күләгәләре белән, бу минем ихтыярымдагы тормыш.
Эшләр
- җандагы камилсезлек тапларын бетерә e
- аңа булган әйбер турында белем бирәме? Минем ихтыярым.
Нәрсә ул җанны ныгыта һәм тотрыклыландыра, аны мәрхәмәттә раслый? Минем ихтыярым.
« Минем ихтыярымда яшәү - изгелекнең иң югары ноктасы . Ул мәрхәмәттә өзлексез эволюциягә китерә.
Ләкин бүген минем ихтыярымны һәм иртәгә аның ихтыярын эшләгән кеше мәрхәмәт белән раслана алмый: ул алга китә һәм китә.
Бу аның җанын бик рәнҗетә
Бу Алла һәм аның җанын күп даннан мәхрүм итә.
Бу бер көн бай, икенче көнне ярлы кеше кебек. Бу байлыкта да, ярлылыкта да расланмый.
Моның ничек булачагын беркем дә әйтә алмый. "
Аннары ул юкка чыкты. Озакламый минем гаепләүче килде.
Мин аңа язганнарымны әйттем һәм ул миңа биргән боерыкны кире какты дип ышандырды.
Минем гаепләүчегә буйсынып, мин хәзер 24 октябрьдә аңлаган әйберләр турында сөйләшүне дәвам итәрмен.
Хатын чиркәү символы.
Ул ялгыз түгел, ә аяк-кулларында параличланган.
Әгәр дә ул сәҗдә кылса, дошманнары белән мөгамәлә итсә дә, аяк-кулларында гарип булса да, ул беркайчан да үзенең абруен һәм хөрмәтен югалтмый.
Мин моны аңладым
- хатын-кызның караватта ятуы,
Ул дошманнары тарафыннан җәберләнгән, параличланган һәм һөҗүм ителсә дә, чиркәү мәңге ял итә.
- тынычлыкта һәм Аллаһының ата карынында,
- ана карынындагы сабый кебек.
Мин шулай ук түшәмгә килеп җиткән такта чиркәүгә һәрвакыт ярдәм иткән илаһи яклау символы икәнен аңладым.
Чиркәүдәге бар нәрсә аңа күктән килә :
- сакрамантлар,
- доктрина e
- калганнары.
Барысы да күк, изге һәм саф.
Күк белән Чиркәү арасында өзлексез аралашу бар.
Хатын -кызга булышкан берничә дини кешегә килгәндә, мин аңлыйм
Бу берничә кешене күрсәтте
Алар, тормышларын куркыныч астына куеп, Чиркәүне яклыйлар,
алган явызлыкларын үзенеке кебек кичерә.
Ханым яшәгән бүлмә , ташлардан ясалган
- чиркәү көче e
- аның бер хокукыннан да баш тартмавы.
Womanлгән хатын кыюлык белән дошманнары белән кыйналуны кабул итә
чиркәү булуын күрсәтә,
- үлгән кебек булса да,
зур курку белән эш итә.
Газаплар һәм кан түгү аның чын рухын чагылдыра: ул һәрвакыт Гайсә Мәсих кебек үлемгә әзер.
Мин гадәти хәлдә идем һәм берникадәр вакыт сөйкемле Гайсәне күрдем.
Ул миңа әйтте:
"Кызым,
үлем һәм газапларны кабул итү яхшы һәм мактауга лаек
- тәүбә итү һәм - җәза кебек. Ләкин бу Аллаһының эш итү ысулы түгел.
Мин күп эшләдем һәм күп газаплар кичердем.
Ләкин минем бердәнбер мотивым - Атамның һәм кешеләрнең мәхәббәте.
Иҗатның илаһи юл белән эш итүен һәм газаплануын күрү җиңел :
аның гамәлләре һәм газаплары артында мәхәббәт кенә тора.
Әгәр дә башка сәбәпләр булса, хәтта яхшы сәбәпләр дә бар, чөнки ул җан ияләре дәрәҗәсендә эш итә. Ул вакытта алган хезмәте шул
- җан иясе ала ала һәм
- Мин илаһига лаек түгел.
Әгәр дә ул минем эш итү рәвешемне кабул итсә, Мәхәббәт уты
андагы барлык тигезсезлекләрне һәм тигезсезлекләрне юк итү e
ул бер әсәрдә җан иясе һәм минеке таркалачак .
Бүген иртә белән сөйкемле Гайсә миңа эчтән күренде. Миңа карап, ул әйтте:
"Кызым, җанның минем иҗат максатларына туры килүен күргәч, мин канәгать, чөнки мин анда эшемнең максатына ирешкәнен күрәм. Мин аңа бурычлы дип саныйм.
«Минем ихтыярымда яшәү - изгелекнең кульминациясе һәм мәрхәмәттә өзлексез эволюциягә китерә. Ләкин кем бүген минем ихтыярымны һәм иртәгә аның ихтыярын эшләсә, ул мәрхәмәт белән раслана алмый: ул алга китә һәм китә.
Бу аның җанына бик күп зыян китерә.
Бу Алла һәм аның җанын күп даннан мәхрүм итә.
Бу бер көн бай, икенче көнне ярлы кеше кебек. Бу байлыкта да, ярлылыкта да расланмый.
Моның ничек булачагын беркем дә әйтә алмый. "
Аннары ул юкка чыкты. Озакламый минем гаепләүче килде. Мин аңа язганнарымны әйттем һәм.
Ул мине биргән боерыкны чыннан да кире какты дип ышандырды.
Минем гаепләүчегә буйсынып, мин хәзер 24 октябрьдә аңлаган әйберләр турында сөйләшүне дәвам итәрмен.
Хатын чиркәү символы .
Ул ялгыз түгел, ә аяк-кулларында параличланган.
Әгәр дә ул сәҗдә кылса, дошманнары белән мөгамәлә итсә дә, аяк-кулларында гарип булса да, ул беркайчан да үзенең абруен һәм хөрмәтен югалтмый.
Мин хатын-кызның караватта ятканын аңладым
дигән сүз,
- дошманнары тарафыннан җәберләнсә, параличланса һәм һөҗүм ителсә дә,
- Чиркәү, ана карынындагы бала кебек, Аллаһының ата карынында тынычлыкта һәм куркынычсызлыкта мәңге ял итә.
Мин шулай ук түшәмгә килеп җиткән караватның башы чиркәүгә һәрвакыт ярдәм иткән илаһи яклау билгесе икәнен аңладым.
Чиркәүдәге бар нәрсә аңа күктән килә:
сакрамантлар, тәгълиматлар һәм башкалар. Барысы да күк, изге һәм саф.
Күк белән Чиркәү арасында өзлексез аралашу бар.
Ул өстәде:
"Минем аңа бурычым - Күк бәхетен тәмләтергә мөмкинлек бирүче тагын да көчлерәк Мәхәббәт.
Башкача әйткәндә,
Мин аның акылын мәңгелек хакыйкатьләр белән тукландырам,
Мин аның карашын матурлыгым белән яңарттым ,
Мин аның колакларын тавышымның татлылыгы белән карыйм ,
Мин аның авызын үбү белән каплыйм һәм
Мин аның йөрәген бөтен яратуым белән кочаклыйм .
Болар барысы да мин ясаган максатка туры килә:
- мине белергә оныт,
- мине ярат һәм
- Миңа хезмәт итегез. "
Ул юкка чыкты, аннары, тәнемне ташлап, мин үземнең гаепемне күрдем.
Мин аңа Гайсә әйткәнне сөйләдем
Мин аңардан Хакыйкать юлындамы дип сорадым.
Ул җавап бирде: "Әйе, сез Алла турында ничек сөйләргә беләсез. Чөнки Алла сөйләгәндә һәм җан тыңлаганда,
- ишетелгән сүзләрнең дөреслеген генә сизми,
- ләкин ул эчтән бик көчле
бу сүзләрнең авторы Алла Рухы гына була ала ”.
Бүген иртән минем сөйкемле Гайсә килмәде һәм мин үз-үземә әйтә башладым: "Раббыбыз киләме, дөресрәге мине алдарга теләгән дошман кем әйтә ала?
Ничек Гайсә Мәсих мине шундый рәхимсез ташлый ала? "
Мин уйлаганча, ул миңа берничә мизгелгә күренде. Уң кулымны күтәреп, бармагымны авызыма бастырып, ул миңа:
"Тынычлан, тынычлан!
Кояшны күргән кеше шулай дип әйтсә дөрес булыр
- бу кояш түгел иде
- чөнки бу мизгелдә сез аны күрмисезме?
Аның өчен кояш яшерелгән дип әйтү дөресрәк һәм акыллырак булыр идеме? "
Аннары ул юкка чыкты. Ләкин мин аны күрмәсәм дә, аның кулларын тоя идем
- Миңа кагыл,
- авызыма, акылыма һәм йөрәгемә кабат-кабат кагыл. Бу мине ялтыратты.
Ләкин, күрә алмагач, мин шикләнә башладым.
Ул миңа кабат күренде һәм өстәде:
"Сез һаман канәгать түгелме?
Сездә минем эшемне җимерергә мөмкин. Чөнки шикләнүдә сезгә тынычлык җитми.
Мин тынычлык чыганагы . Кем
- аңлагыз, сездә тынычлык юк
- мин, Тынычлык патшасы,
- кем сезгә юл күрсәтә һәм сездә яши.
Ах! акыллы булырга теләмисезме?
Дөрес, мин җанымда барысын да эшлим, Минсез бернәрсәгә дә ирешеп булмый.
Бу шулай ук дөрес, мин һәрвакыт җанымда ихтыяр иреге калдырам.
Борчылып, сез Минем белән берлекне бозасыз.
Аннары мин кулларымны узарга тиеш, чөнки миндә сездә бернәрсә дә эшләргә комачаулыйлар.
Мин кабат тыныч булганчы һәм минеке белән берләшергә теләгәнче көтәргә тиеш.
http://casimir.kuczaj.free.fr/Orange/tatarski.html