CHLEB WSPÓLNOTA
Kilka słów do nas przez folderze
dzielenie - posiłki - Sacrifice - Eucharystię - Znak - pamięć.
Człowiek i chleb
Chleb "oznacza" istotne relacje
ludzi do przyrody, do pracy, do innych ludzi, do ich historii.
Odkryjemy, że chleb nam "mówić" w relacji człowieka
do Boga. Jedz łączy nas ze światem, z ludźmi iz Bogiem.
Chleb z mężczyzn i chleb Boży
W Biblii, to Bóg daje chleb
mężczyzn. W związku z tym, że posiłek jest nie tylko koniecznością
biologiczną lub po prostu akt społeczny, jest to akt religijny. W
czasach Jezusa, różne grupy religijne są uznawane na ich
drodze, aby zjeść posiłek.
Dla Jezusa, posiłek jest również
oznaką jego relacji i nasz stosunek do Boga. Posiłek, Jezus czyni nas
narodem braci i syna. Jest to znak, że Jezus misji otrzymanej od
Ojca. Jezus przyszedł, aby dać ludziom chleb Boga. On jest Chlebem
Bożym dzielone między mężczyznami.
Przez Eucharystię, Kościół
obchodzi Jezusa prawdziwy chleb Boga
To dzięki jego ofierze, przez dar swojego
życia, Jezus może być dla Kościoła chlebem Bożym. Sam Jezus jest
darem najpiękniejszym i najbardziej niezwykłe, że Ojciec ma Kościół.
Kościół, dzieląc Jezusa, Jego Chleb Życia, mówi i
śpiewa swoje uznanie: to jest to, co czyni Eucharystię słowo ".
Eucharystia jest wielkim spotkanie
Kościoła z daru Bożego: Jezus sam daje mu życie i dzielenie między
całą miłością, jaką otrzymał od Ojca. Eucharystia jest także
doskonałym miejscem spotkania Kościoła z męki i zmartwychwstania
Jezusa. "Pamięci" o śmierci i zmartwychwstaniu Jezusa,
afirmacji wiary, że jest to nie tylko przeszłość, ale wydarzenie
wydarzenia, które uobecnia się nam masa sprawiają, że wielkie
wydarzenie Ci chrześcijanie z Wielkanocą.
Opozycja: Świat w miejscu, do góry
nogami świecie - jest prawie wszędzie na świecie, ale również
mieszka w naszych sercach. Będziemy badać, jak lokalizacja świat i
świat na głowie pojawia się w naszym życiu osobistym, w naszych
dzielnicach i na naszej ziemi. Będziemy szczególnie zwracać
uwagę na ruchy ludzi i działań stowarzyszeń, które rozwijają
wzajemną pomoc i solidarność.
Spotkanie z Ewangelii Marka 6:30-44.
Kilka prostych fraz może pomóc nam
zrozumieć masę. To jest: powołanie, że Jezus daje nam - spotkanie z
Bogiem - powoływanie i spotkanie przygotowanie - "spotkanie z
spotkanie braci - Jezus daje nam największy dar wszystkich" - "
mówimy dziękuję 1000 razy do Boga. "
Wszystkim, że żyjemy w katechezie
przygotowuje nam zrozumieć masowe: księga życia - mapa relacji -
Biblia - Zespół - uroczystości. Jadąc do Mszy, jesteśmy
nosicielami życia tych wszystkich, umieściliśmy na naszej mapie
stosunków jesteśmy bogate życie dzieliliśmy i napisane w
naszej księdze życia.
Cztery momenty Mszy: czas zbierania -
czas Słowa - czas Eucharystii - czas wysyłania i misja.
ZROZUMIENIE GOSPEL
Rozmnożenie chleba (Mk 6:30-44)
SKŁAD TEKSTU
1. Historia ma sześć razy czasownik jeść
sześć razy chleb słowa (w. 31 .36.37.42.44 i 37.38.41.43.44). Dlatego
jest skoncentrowane na posiłek.
2. Trzy razy powiedziano nam, że to
miejsce musi przejść posiłek pustyni "(w. 31-32, 35). To stwarza
problem: jak wyżywić tłum na pustyni?
3. Opowieść skupia się na pierwszy
apostołów, uczniów Jezusa (w. 30-32) jest następnie
koncentruje się na tłum (w. 33-34), ale uczniowie są zapomniane (w.
35-41 )
4. Trudności podniesione jak karmić ten
tłum na miejsce puste, uczniowie oferuje rozwiązanie: Wyślij je, że
mogą iść do wsi i gospodarstw w okolicy, aby kupić jedzenie. Jezus
daje im kolejną Dajcie wy im jeść
5. Uczniowie uważają, że aby nakarmić
tłum, nie powinno być suma nie mają pensję dwustu dniach pracy. Gdzie
można znaleźć pieniądze? Gdzie można uzyskać wszystkie ten chleb?
Jezus odnosi się do ich świadczenia: mają pięć chlebów i dwie
ryby. To nie wystarczy, to wydaje.
6. Jezus osiągnął cel stał się jego
uczniowie aktywny i chętny do dzielenia. Jego ręce, które
wydawały się na tyle wystarczające, aby wypełnić głód tłumu. I
wyszedł.
Czego pragnie przejąć TEKST
1. Pierwsza scena o Jezusa i Jego
uczniów, tutaj nazywane apostołów, że Jezus właśnie
wysłał misję, po dwóch, z instrukcjami, aby uzdrawiać chorych
i ogłosić Dobrą Nowinę przyjąć królestwo Boże było być
konwersji (Mk 6,7 do 13). Jezus słuchał powiedzieć co zrobili i czego
nauczał, że chce poświęcić czas na posiłek i odpoczynek. Ale jest tak
wiele wchodzących i wychodzących z tłumu, że oferuje im iść z dala od
ludzi w pustyni do jedzenia i odpoczynku. Marc lubi powiedzieć nam,
jak Jezus jest zawsze w otoczeniu ludzi, którzy przybyli, aby
zobaczyć i usłyszeć, i jego apostołowie, w przeszłości i obecnie,
będzie również poproszony być dostępne dla mas.
2. Druga scena przedstawia przez V. 33,
że ani Jezus, ani jego uczniowie byli w stanie uciec od tłumu. Więc
zamiast myśleć o tym, co jego uczniowie czynił i czego nauczał ich
misji, Jezus żyje przed nimi misję, i pokazać im, jak być misjonarzem
i apostołem.
3. Najpierw musimy kochać tłum. Jezus
serce litował się nad tym ludziom porzuconych przez przywódców
religijnych swoich ludzi, nikt ich nie wykonuje, są jak owce bez
pasterza. Ale Jezus jest pasterzem, a jego zwolennicy będzie ich
pasterzem. Jezus zaczyna od instruowania długość (v. 34 instrukcja
jest sam czasownik "uczyć w. 30). Jezus pokazuje, że publiczność
musi się pocieszyć, aby znaleźć kochany przez Boga i nauczyć się, jak
to może odpowiedzieć na Bożą miłość do niej. Jezus wie, że tłum był
pierwszy głód Boga.
4. Uczniowie są zaniepokojeni, bo robi
się późno. Jezus musi powrócić "tłum. Ale może
Jezus wysyłać ludzi, jak pozbycie się ich? Nie chce, aby wypełnić
wszystkie gusta mężczyzn. Ponieważ jest żyć misję działania, Jezus
wzywa swoich uczniów sami nakarmić tłum. Robią to z pomocą
Jezusa po prostu błogosławił i łamanie chleba i dać je do swoich
uczniów do rozpowszechniania się. Pozostaje dwanaście koszy
tyle co apostołów, pełne kawałki chleba i ryb. Co zrobić? Są
one znakiem wszystkich tłumów, które będą nadal karmić
przez świat i historię. Jezus mówi do swoich uczniów i
do nas.
5. Opowieść skupia się na posiłek: że
apostołowie nie mieli czasu, aby przyjąć, że tłum może trwać z
Jezusem i Jego uczniami, nawet w pustyni. Uważamy, że ten posiłek
jest znakiem chrześcijańskiej misji Kościoła: zebrać tłumy wokół
Jezusa, aby wypełnić apetyty mężczyzn pierwszym słowem Boga i Jezusa,
a Jezus daje chleb podczas łamania chleba z "łamanie"
chleba, jak dwóch turystów Emmaus. To jest to, co Jezus
mówi dziś do nas: Wy dajcie im jeść!
HISTORIA bólu
PRZYGODA NATURY
Przygoda zaczyna się historia chleba
ziarna pszenicy. Ziemia jest nagi. Zasiane ziarno wpadłszy w ziemię i
zniknąć. Żyją długą drogę w nocy. Są sami, że rozpadają się i po
drugiej. Dla zewnętrznych oczu, nie ma nic więcej. Ale coś się
zmienia w nich. Nasion rośnie, pojawiają się korzenie. Macierzystych
i rośnie przez ziemię. Na wiosnę, zielone pędy tys trochę obejmujące
ziemię. Nie wszystko jest skończone, życie toczy się inaczej.
Utworzone są kolce. Pęcznieją i starsze ... Niw. Każde ucho daje 40,
60 lub 80 nowych ziarna na materiał siewny, który jest "drogą"
przez śmierć. Przygoda rozpoczyna się historia chleba ziarna
pszenicy, to będzie dzięki pracy ludzi.
CHLEB WSPÓLNA
PRZYGODA PRACY
Przygoda z chleba jest przygoda z ludzi
pracujących. Zbierać pszenicę na mąkę, praca chłopów żądać
pomocy od wielu branż: ci, którzy producenci sprzętu do orki,
zbioru i transportu zboża. Pomiędzy robotnika pola i piekarz
ugniatania, były potrzebne wiele maszyn i wielu ludzi pracowało ich
pracy.
Chleb ciasto jest gotowe, rozprzestrzenia
się zapach ciasta w piekarni. Z szybkie gest piekarz nadaje jej
kształt i slajdy do gorącego piekarnika. Śniadanie chleb jest ciężki
życia wielu mężczyzn i kobiet: rolników, przewoźników,
mechaników, techników, młynarzy, górników
soli, elektryków, piekarzy i robotników, wszystko inne
... Chleb reprezentuje długi łańcuch transakcji. To niesie ze sobą
część ludzkości. Chleb jest wynikiem natury i pracę ludzką.
Historia chleba jest na obraz historii
ludzkości. Niesie rany wojen i głodu. Jest to również impulsy
serca, przyjaźni, solidarności i hojności.
W starożytnej Grecji, piekarnia chleba
mają 72 różnych sposobów. Robią słynny "chleb"
miód. W Rzymie, 30 BC, administracja identyfikuje 329
piekarnie zwykle posiadanych przez Greków. Od czasów
starożytnych, są dwa rodzaje chleba: "biały chleb" z mąki
pszennej bogate i "czarny chleb" wykonane z żyta dla
ubogich. Obecnie około 42.000 piekarnie Francja. Piekarze
zorganizowano w korporacji od 1260 roku. Jest korporacji "tameliers
<'zwane również" tamisiers <. W średniowieczu aż do
XIX wieku, ludzie zbuntowali się podczas wielkiego głodu (1812 i
1817) i idzie do ataku na spichlerze, gdzie kupcy piętrzyły pszenicę
dla bogatych i dla armia.
· Spróbuj wyobrazić sobie
wiele firm zaangażowanych w produkcji chleba.
· Zapytaj piekarza do naszej
dzielnicy wyjaśnić produkcji chleba.
· Dlaczego mówimy, że
historia chleba jest jak z historią
mężczyźni?
Świat, w którym
"Świat, w miejscu" to świat, w
którym braterskie dzielenie jest doświadczony przez
wszystkich. Dłonie otwarte na przyjęcie obcego. Poeci śpiewają
"chleb, pokój i wolność, jak podboje na świecie mają
nadzieję. Miejsce na świecie jest chleb dla wszystkich
W słowniku, wiele słów wyrazić
"Świat do góry nogami" obojętność, brak tolerancji,
egoizm, przemoc i nienawiść, i wiele innych słów ponownie ...
W à'envers świata prowadzi ludzi do katastrofy, zniszczenia i
śmierci.
Że obudzi sercach?
Zadanie jest ogromne, miliony mężczyzn,
kobiet i dzieci umiera co roku z powodu wojen, rzezi,
niesprawiedliwości i głodu. Jednak mężczyźni, kobiety i dzieci do
budowy bardziej sprawiedliwego i braterskiego świata. Mają serca
ognia. Pomagają inni czują się mniej samotnie, by unieść głowę i
bronić "prawa i sprawiedliwości *". Chcą obudzić świat. Są
one bardziej liczne niż myślimy w dzielnicach, szkołach i na całym
świecie. W zależności od okoliczności, mają różne nazwy,
apostołów, proroków i bojowników. Niektórzy
nawet uzyskać nazwę świętych. To dzięki nim, że Ziemia obraca się
dalej, kwiaty nadal się rozwijać i, że dzieci nadal się śmiać i
bawić.
MEN braterstwa
We Francji od 1961 roku, prawie 30 ruchy
i usług Kościoła, wspólnie utworzyły komitet. Nosi nazwę jego
inicjałami CCFD, to znaczy, katolicki przeciwko głodowi i Komisji
Rozwoju. CCFD podejmuje działania w ponad 80 krajach.
Catholic Relief to kolejna organizacja,
gdzie chrześcijanie są aktywne. Jest to praca w głębokości 66.000
wolontariuszy, aby pomóc ludziom w potrzebie. On walczy z
ubóstwem. To działa w celu podniesienia świadomości na temat
pilności prawdziwego dzielenia się w naszym kraju, ale także ze
światem.
Młodzież i dzieci aktywnie uczestniczą w
działaniach i Secours Catholique CCFD. Z "wyścigu o przyszłości
Ziemi i" kilometrów od Słońca ", pomagają rozwijać
wioskę w Afryce, aby uruchomić spółdzielnię w Ameryce
Łacińskiej i na poparcie różnych organizacji w Azji.
SĄ SOLIDARNOŚĆ
Nie możemy wymienić wszystkich
organizacji walczących dzielnie przeciwko biedzie i nędzy na świecie.
Wiemy, że jest ich wiele. Niektóre organizacje międzynarodowe,
takie jak Czerwony Krzyż i UNESCO, inne są aktywne na przedmieściach
i miast, takich jak ludzie pomocy. Kilka stowarzyszeń prowadzonych
przez chrześcijan są stale obecne na ziemi, jak Bractwa Świętego
Wincentego a Paulo lub ATD Czwarty Świat. Każdy wie, że istnieje
pilna potrzeba, aby dowiedzieć się, dzielenie. Wszystkie dzieci na
świecie mają prawo do dzielenia chleba.
CZAS DO PODZIAŁU
Każdego roku, na półtora miesiąca,
zwykle wczesną wiosną, chrześcijanie żyją razem bardziej trwałego
podziału wysiłków, gościnność i solidarność. Ten czas, który
przygotowuje się do Paschy, zwany Wielkim Poście. Dla chrześcijan,
Wielki Post to wspaniały czas modlitwy, nawrócenia i otwarcia
z pomocą zespołów i społeczności wierzących. Jest to idealny
moment, aby dokonać podziału wysiłków, aby iść za Jezusem.
Chrześcijanie są wspierane przez ruchy i nabożeństw do życia
prawdziwe dzielenie się i otwarcie na wielkich problemów
świata. Możemy uczyć się i nawiązać kontakt z Catholic Relief, ACE
lub CCFD.
ZNACZENIE ŻYWNOŚCI
Zazwyczaj posiłki są oznaki hotelarskiej,
braterstwa, dzielenia się i świętowania. Jest to nie tylko karmić i
odzyskać jego posiłki wytrzymałościowe są oznaki innej akcji: są
oznaki wspólnotowego wymiaru człowieka. Oni promować i
wzmacniać relacje w rodzinie, społeczności lub grupy. Posiłek jest
gotowy. W braterskim posiłku, każdy czuje się odpowiedzialny za
wspieranie ciepłą i miłą atmosferę.
Posiłki w czasach Jezusa
W Ewangelii, wiele imprez odbywa się w
trakcie posiłku. W czasach Jezusa, duża część populacji ma dwa
posiłki dziennie: rano i wieczorem po pracy. Wieczorny posiłek jest
najważniejszy. Latem posiłki serwowane są na zewnątrz pod drzewem w
ogrodzie.
Żydzi stopniowo wykorzystywane do
jedzenia w sposób Rzymian i Greków, leżącego na kanapy
tapicerowane poduszki. Ludzie opierają się na lewym łokciu i jeść
prawą ręką. Ludzie, zwykle Menu składa się z chleba, jęczmienia,
oliwek, ryb i owoców. Na święta, nie ma mięsa koziego lub
jagnięcego. Wykonane codziennie w pieczeniu rodziny, chleb jest
najczęściej żywność. Jest płaski i okrągły kształt. Woda jest głównym
pić, ale ludzie zapewniając wino na święta.
Posiłki w żydowskiej rodzinie
Posiłek jest ważnym wydarzeniem dla
rodziny, społeczeństwa i religii. Jest to akt religijny. Ojciec
modlitwy ponad chleba na początku posiłku oraz wina w celu posiłku.
Są to modlitwy Dzięki, Alliance, komunia z Bogiem.
Posiłek jest akt społeczny: ludzie
zaprosić dużo, zwłaszcza w piątkowe wieczory i święta. Posiłek skupia
rodziny, przyjaciół i sąsiadów. To pomaga tworzyć
wspólnotę. Niektóre produkty nie mogą korzystać:
wieprzowina i mięso wielbłąda nie krwawi, skorupiaki.
Posiłek z JEZUSA
Jezus przyjmuje na wezwanie do niego.
Bierze posiłki z przyjaciółmi, a czasem z obcymi. On je z
wszystkich grup społecznych, jak w faryzeuszy wśród
grzeszników (Mt 9.10-11 - Łukasza 7.36-46). Zgadzając się jeść
ludzi wzgardzony i odrzucony, to obraża wierzących, którzy
wierzą w porządku. Docenia zwyczaje swoich ludzi na gościnności. On
wie, jak żyć ucztę weselną i święta uroczyste (Jan 2:1-11 - Łk
5.27-31).
Kiedy bierze swoje posiłki z jego
uczniów, on czyni modlitwę i wymawia błogosławieństwo. Posiłek
pomaga tworzyć "wspólnoty>. Przypomina jego
przyjaciół, że muszą podjąć ostatnie miejsce i służyć innym.
Rysuje sobie tabelę nakarmić głodne. Przed powrotem do swego ojca,
Jezus pozostawia "Sojusz" posiłek do swoich przyjaciół.
APâques jest w trakcie posiłku Zmartwychwstały Jezus pozwala
się poznać przez jego ludzi (Jana 21.5-13 - Łk 24,30). Dla
wierzącego, posiłek jest znakiem radości nieba i darów Boga
dla ludzi.
Na mszy Chrystus gromadzi jego
przyjaciół. To on ustawia stół. Chrześcijanie
odpowiedzieli na Jego wezwanie, aby przyjść do kościoła. Na początku
Kościoła, Msza nazywa się "łamanie chleba". Jako żywności
dla ludzi, posiłek z Jezusem Chrystusem jest więcej niż jedzenie,
tworzy wspólnoty i jedności, jest źródłem radości i
świętowania.
· Rodzina, przyjaciele, a nawet ma
posiłki gdzie jestem szczęśliwy?
dlaczego?
· Dlaczego mówimy, że Msza
jest posiłek?
· W każdą niedzielę, Jezus
zaprasza nas wyobrazić małą zaproszenie
Jezus posyła nas przyjść do kościoła.
CHLEB WSPÓLNA
Teraz pomyślmy zespół. Na początku
tej historii, apostołowie powrót z misji, ale ze względu na
tłum, nie mogą rozmawiać z Jezusem i słuchać jego rad. Nawet w
pustyni, tłum przyłączył się do nich. Jezus nie dał im rady w ich
misji. On pokazuje im, jak zachowywać się w tłumie musimy najpierw
kochają tłumy z całego serca. Następnie trzeba nauczyć je kochać Boga
jako Ojca. Wreszcie, powinien być podawany tak, że posiadają
niezbędną siłę do spełnienia tego, co Bóg oczekuje.
Jezus pokazał jego uczniowie, co ich
misji do tłumów. Pod koniec tej historii, jest dwanaście koszy
ułomków chleba i ryb, które pozostają przecież jedli do
syta. Przypominają, że apostołowie zawsze spełniają inne tłumy
kochać, uczyć i pielęgnować.
· Co Jezus mówi do tłumu,
gdy się dowiedział? Spróbuj zespół napisać kilka zdań
podsumowanie nauki Jezusa z jego słów, że wiesz, w Ewangelii.
· Gdy Jezus nas kocha, że
pokazuje nam? Kiedy jej mowy ona prowadzi nas, aby
nauczyć nas? Kiedy przychodzi do paszy nam chleb?
Mianowania MASS
Jezus przyszedł, aby przywrócić
stosunki ludzi z Bogiem. On po prostu się ich możliwości. Msza
została pożądane przez Jezusa do niego. Mapa relacje jest
przygotowanie do masy. Jakość naszych relacji i naszych spotkań z
innymi przygotowanie naszego spotkania z Bogiem. Mszy, Bóg
przychodzi do ludzi. Chodzi odnowić swoje przymierze z ludzkością.
Odbudować miłości relacje, Jezus stawia na cenę. On daje nam jego
życie jest największym darem, robi ludziom.
CO TO JEST OFIARA?
Słowo "ofiara" jest trudne
słowo. To przypomina poświęconych ofiar, cierpienia i niedostatku. W
dawnych czasach, ludzie zabić dziecko lub innego mężczyznę myśleli
cisza zadowolić Boga, oferując mu najbardziej. Biblia powoli oświetla
świadomość ludzi. To pomaga zrozumieć, że to nie jest krew i ofiary,
że zwierzę, Bogu podobać. Ofiara, która podoba się pożegnanie
jest nawrócenie serca. Jezus daje nowe znaczenie słowa
"ofiara". Ofiara Jezusa pochodzi z miłości w swoim sercu
dla Boga i ludzi.
Daj nam życie, dać sobie jest najlepszym
darem, jaki możemy zrobić dla innych. Największym darem od rodziców
na dzieci jest oddać życie, aby dać się w swojej pracy, ich pracy,
ich trosk, ich czułości. Codziennie darem dla innych jest formą
ofiary, że pochodzi z miłości serca.
Jezus daje się całkowicie do Ojca i do
ludzi. On oddał swoje życie swobodnie. W skazanie go na śmierć,
ludzie myślą życie wyrwać. Nie rozumieli, że Jezus oddał swoje życie
całkowicie, zanim jeszcze nie umarł, "Moje życie nie trwa, ale
to ja daje ... (Od Jana 10:18). Jezus podziwiał miłości Boga. To
właśnie w tej miłości nie znajdzie odwagę oddać się całkowicie.
ZNAK NOWOŚĆ
Jezus oferuje nowy znak, znak posiłku.
Przez znaki chleba i wina, Jezus daje się całkowicie kocham, że
ludzie mogą żyć życiem Boga. Widzieliśmy w pierwszej części pliku,
który reprezentuje cały chleb w życiu mężczyzn. Z postacią
chleba i wina, wierzący wchodzi w głęboką podejście Jezusa. Z niego,
wchodzą modlitwie adoracji, dziękczynienia i miłości do Ojca.
Tysiąc razy DZIĘKUJEMY!
Msza i słowo słowo Eucharystia mają takie
samo znaczenie, pochodzi od łacińskiej Mszy, Eucharystia pochodzi od
greckiego. Mówią, radość, wdzięczność, wdzięczność. To znaczy
"Dziękuję pożegnanie, dziękuję tysiąc razy, jestem zdumiony
twojej miłości ...
Chleb jest znakiem pracy i życia ludzi. Z
chlebem Mszy, Bóg z zadowoleniem przyjmuje pracę i życie
ludzi. Bóg, życie ludzkie nie ma ceny, to jest to, co jest
najbardziej bliskie jego sercu. Na mszy, kiedy komunikujemy, mamy w
nas życie Boże, a my wiemy, że Bóg sam pierwszy nas powitał.
To jest sens modlitwy Ofiarowania Mszy Msza jest wzajemna akceptacja,
intensywny moment miłości między Bogiem a nami.
Historia Jezusa i historia Kościoła jest
jedna i ta sama przygoda. Czyńcie to na moją pamiątkę ". Jezus
powierzył tę istotną rolę w Kościele. Na każdej Mszy, Jezusa książki
dziś jako dzień męki, wielkiej bitwy miłości. Z przyjęciem
Eucharystii stajemy się razem ciało Jezusa Chrystusa. Dając w
Eucharystii, Jezus daje swoje życie za Kościół i uratować
świat.
Modlić się i świętować
Powoli czytać modlitwę ksiądz mówi
na Ofiarowania:
Błogosławiony jesteś, Boże wszechświata,
Twojej hojności otrzymaliśmy chleb, owoc ziemi i pracy rąk ludzkich,
będziemy go przedstawiać, stanie się chlebem życia
Boże, witamy chleb i wino, są oznaki
ludzkiej pracy: pracy moich rodziców, moich nauczycieli, moich
kolegów .. Przyjmujecie mojej pracy. Przyjmujecie nasze
wysiłki na rzecz pojednania i dzielenie
Invtation ZESPÓŁ MODLITWA
Zapalamy małą pilota w pobliżu pięknej
chleba, które umieszcza się w środku tabeli. Patrzymy na
chleb. Mówimy, nazwy firm, naszych rodziców, naszych
bliskich, tych, którzy nas otaczają. Podsumowując, możemy
powiedzieć: Bóg, wiemy, że mężczyzna ma prace wiele nagród
na twoich oczach.
ZAPROSZENIE DO niedzielnej mszy
Przygotowujemy niedzielnej Mszy św przez
napisanie wiersza lub modlitwę na chleb. Każdy człowiek przychodzi na
mszę o bochenku, że drzwi do ołtarza w procesji na ofiarowanie.
Czytając wiersz lub modlitwę, jesteśmy wokół ołtarza
podniesienie nasze pieczywo. Wtedy będziemy je w koszu.
Ojciec, są piękne dłonie, które
otwierają się witamy. Ręce ludzi, którzy mają tendencję do
komunikowania się. Otwierają się jak podstawki do przechowywania
swoje życie.
Dziecko z naszej ziemi, można wycisnąć
swoje ręce kawałek chleba. Twoje oczy mu wszystko sprawia, że
życie. Widzisz ludzi pracy.
RODZICE ....................
Naszym codziennym życiu
W naszym kraju, chleb jest ładowany z
sensu. Jest on otoczony szacunkiem. To niesie ze sobą historię ziarna
pszenicy, symbol charakter którym żyjemy. To oznacza pracę
ludzi potrzebnych do wygrania, czego potrzeba do życia.
Kwestia młodzieży proponuje zastanowić
się nad "wspólnego chleba." Słowo "podział"
jest równie ważne jak słowa "chleb". Problem
podziału powstaje wszędzie, we wszystkich krajach i między krajami.
Jak to jest, że nie jest tak dużo, nędza, głód, ludzie, którzy
nie konieczne? Udostępnianie Czy naprawdę istnieje? Chleb jest bardzo
podzielony między ludzi? Czy chcemy, aby porozmawiać o tych sprawach
z ludźmi, którzy dbają stowarzyszenia udostępniania usługi?
Życie naszych dzieci
Edukacja jest wspólny wysiłek
wszystkich czasów. To w rodzinie, szkole, katechizmu. Młodzi
ludzie niosą ze sobą wielkie marzenia i wielkie plany mogą być. To
szczęście, że to normalne. W tym samym czasie, potrzebują naszej
pomocy, by żyć zwykłe rzeczy z życia, uczymy się ich ciężar mały
gest, radość z uczestnictwa w życiu codziennym. Wymagają one, że
uczymy się znaczenia swoich danych i wspólnego życia.
Zmienia świat, młodzi ludzie chcą i mają
rację. Z nich, nie zapomnij, że zmiana dotyczy także naszego życia.
Możemy pomóc im udział w związku, że działa tu podziału między
ludźmi na mieście i tam, gdzie ludzie nie posiadają potrzeby, aby
przetrwać.
DISCOVERY Ewangelii Marka 6:30-44
W przypadku proponowanego przez
Ewangelię, Jezus przeniósł się do centrum opuszczonego przez
swych przywódców tłumów. Jezus czuje, że tłum
musi znać kochany przez Boga, jest głodny Boga. Głód ludzi ma
wiele wymiarów, wymiar materialny i duchowy wymiar. Jezus uczy
swoich uczniów, że powinniśmy zaniedbywać ani jednego, ani
drugiego. Słowa Jezusa do swoich uczniów skierowana jest do
wszystkich chrześcijan: "Wy dajcie im jeść .. Dzielenie się jest
częścią wiary. Obsługa innych jest niezbędna.
Ale Jezus idzie dalej, daje się, że życie
daje panującego nad egoizmu miłości, nienawiści i śmierci.
Eucharystia jest znakiem daru Jezusa dla wszystkich ludzi.
SZUKAJ naszych dzieci
Zapis na zmartwychwstanie, "łamania
chleba" folder jest konkretne i proste. Salon dzielenie,
wierzący może wprowadzić stopniowo do zrozumienia tajemnicy śmierci i
zmartwychwstania. Udostępnianie nauki, studenci odkrywają sens wiary,
oni wprowadzić dynamizm i rozmach.
Ale nowy świat, świat miłości i dzielenia
się nie tylko koniec naszych starań. Nasza praca nie wystarczy, aby
zmienić świat. Jezus Chrystus oddał swoje życie za ludzi przyjmuję
dar Boży niezbędny. To daje nam Eucharystię. Msza nie jest
obowiązkiem, jest to niezbędne dla mężczyzn i świat daje nam miłość.
NASZE ŻYCIE DLA RODZICÓW
- Msza ma miejsce w naszym życiu?
Obecnie, jakie są nasze pytania o Mszy?
- Czy możemy pomóc naszym dzieciom
iść na mszę w niedzielę?
Widzimy związek między naszym życiem i
Mszy? Msza jest wsparcie dla nas?
- Z naszych dzieci, jak to robimy nauki w
dzieleniu?
HISTORIA
Kto jest moim bliźnim?
Stary rabin zapytał swoich uczniów,
co możemy rozpoznać
gdy noc się kończy, a gdzie zaczyna się
dzień.
- Czy to, kiedy łatwo rozpoznawalne z
daleka psa owiec
- Nie, mówi rabin.
- Czy to, kiedy możemy wyróżnić
datę dłoń drzewa figowego
- Nie, mówi rabin.
- Ale wtedy, kiedy to jest? prosząc
uczniów.
Rabin odpowiedział:
- To wtedy, patrząc na twarz każdego
człowieka, można rozpoznać brata lub siostrę. Do tego czasu, jest
jeszcze ciemno, w swoim sercu.