LPADDING=2 CELLSPACING=0>
Oczy, aby zobaczyć i kochać
Oczy zobaczyć i miłość.
Cztery ważne słowa dla wiary
chrześcijańskiej
patrz - różnica - konwersji -
powtórka.
Mężczyzna i różnica wygląda
Zakres możliwości ludzkiego oka. Różnica
w wyglądzie jest szansa. Jednak może to być trudne, jest to
konieczne, aby przejść ponad występami ... również wziąć pod
uwagę to, co jest skryte, różne, niespodziewane ... porzucić
obawy, uprzedzenia. Księga życia przyniesie młodym ludziom do
doświadczenia różnicy w wyglądzie.
Bóg i oczy mężczyzn.
Czy to możliwe, aby zobaczyć Boga? To
jest pytanie, które niewierzący nie zawieść się z nami
skontaktować, w słowach: "Wierzę, że to, co widzę."
Zobacz Bóg jest, aby zobaczyć,
który prowadzi nas do konwersji nasze oczy stale. Konwertuje
nam przyjąć różnicę innych i "różnica" Bóg
jest dla nas. Bóg jest zawsze jeden "widzimy, jak inne.
Zawsze jest inny od tego, co myślimy o nim. Biblia pokazuje
niesamowitą historię nawrócenia z mężczyznami o Bogu,
"zawsze-inna."
Kościół, wspólnota
wierzących i różne uznane
Kościół jest premier wygląd ludu.
Widzenia świata, człowieka i Boga. Spójrz zawsze w stanie
konwersji, zawsze czujny Ala w przeciwieństwie do innych i Boga. Jak
Bartymeusz, Kościół prosi Jezusa
Naucz nas widzieć. "Ponieważ różnica
wygląda ewangelistów do wielkiego doświadczenia Soboru
Watykańskiego II przez przygodzie Wincentego m.in. Kościół to
ludzie różnorodności poglądów, tylko w stanie dowód
Inności Boga.
Jesteśmy zaproszeni do być uprzejmy dla
różnych zestawów i różnych spojrzeń, innych
skupia się na rzeczywistości. My sami, obejrzeć sytuację lub
zdarzenie w różny sposób. Każdy może zobaczyć tylko
część historii, ale razem możemy nauczyć się widzieć głębię. Chcemy
żyć "wygląd katecheza". Katecheza o spojrzeniu jest szkołą
tolerancji w świecie, w którym nietolerancja ma duże miejsce,
ale jest to przede wszystkim poszukiwanie Boga, który jest
ukryty Bóg (Izajasza 45:15), że nikt nigdy nie widział ( 1
Tymoteusza 6:16). On posłał Jezusa, Jego Syna, aby widoczny (J
12,45), aż mężczyźni zobaczyć twarzą w twarz. Ujrzą jego twarz ... i
n będą bardziej noc ... (22.5 Apokalipsa)
EWANGELIA zajmuje Modlitwa Bartymeusz,
który staje się naszą modlitwą. Jezus przychodzi, aby uleczyć
nasze oczy i nauczyć nas, aby zobaczyć. Potrzebujemy kogoś, kto
nauczy nas zobaczyć. Ucząc się widzieć i kochać innych, uczymy się
kochać Boga. Kto nie miłuje brata swego, którego widzi, nie
może miłować Boga, którego nie widzi (1 Jana 4:20). Duch
Święty jest nam żyć "różnicę" jako składnik aktywów.
Szukamy przyczyn tych różnic:
kultury, sytuacji rodzinnej, historii każdego, środowiska
społecznego, wieku, postaw środowisk, warunki życia, religii, itp..
Wyrażenie "oczy serca" pojawia
się w tych stronach. Jakość serca i uczucia, które animują
mieć wpływ na wygląd. Człowiek patrzy na życie i innych z radości lub
smutku, sympatyczny, ani agresywny, o miłości i zazdrości ...
Różnice między czterech
Ewangelistów świadczą, od początku Kościoła, szacunku dla
różnych doświadczeń społecznych i przejawów wiary.
Każda ewangelia jest zakorzeniona w różnych wspólnot
chrześcijańskich i w konkretnych kultur. Dziś Kościół dołożyli
wszelkich starań, aby osiągnąć narodami w poszanowaniu ich historii i
tradycji. Jak w dniu Pięćdziesiątnicy, wszyscy muszą usłyszeć Dobrą
Nowinę w "języku ojczystym". Jedna i ta sama wiara jest
ogłoszony we wszystkich językach.
Różnorodność Kościoła, która
jest pożądana przez bogactwo Jezusa. Papież i rady są w służbie
jedności i szacunku dla różnorodności. Saint Vincent de Paul,
na przykład, wymyśla nowe sposoby dotarcia do wszystkich ludzi i
głosić Dobrą Nowinę w szacunku dla ich kultury i ich wrażliwość. Aby
zaspokoić potrzeby ludzi, stworzył zgromadzenie, otwiera schronisk.
Saint Vincent de Paul jest świadkiem miłości Boga do ubogich.
ZROZUMIENIE GOSPEL
Bartymeusz (Mk 10: 46-52)
SKŁAD TEKSTU
1. Opowieść dotyczy Jezusa, Bartymeusza i
uczniów grupy i tłumy nie wyróżnia, ale później
zidentyfikowane przez wyrażenia: wiele osób (w. 48), jeden (w.
49). Impreza odbyła się przy wyjściu z Jerycha, na drodze
conduitJésus àJérusalem gdzie się poddać swoją
pasję: następujący epizod jest triumfalny wjazd Jezusa do Jerozolimy.
Tekst powtarza się trzykrotnie czasownik "Call" (w. 49).
2. Można przeczytać tekst jako dobrze
oznaczone historii uzdrowienia: ślepi, siedzący przy drodze ...
zaczął widzieć, a on poszedł za drogi (w. 46 i 52), wzór: Idź,
twoja wiara cię ocaliła znajduje odzwierciedlenie w opowieści o
uzdrawianiu (Mk 5,34). Brak reakcji z tłumu jednak jest, to zwykle w
tego typu opowieści (Mk 1,27; 2,12; 7,37).
3. Można przeczytać tekst jako narracji
powołania: Bartymeusz jest nazywany przez Jezusa i wynika jako uczeń
porównania połączenie czterech rybaków na jeziorze (Mk
1,16-20), albo że z Levi (Marka 02:14 ). Potrójne wezwanie
powtarzania czyta to.
4. Uczniowie grupy i tłum przychodzi dwa
razy, najpierw uciszyć Bartymeusza nagle ze słów używanych do
intymnej parJésus zanieczyszczonego ciszy w synagodze w
Kafarnaum (Mk 1,25), umysł wtedy, kiedy Jezus prosi uprzejmie
przekazuje swoje wezwanie dla niewidomych (w. 48 i 49). Zmiana
postawy vis-à-vis grupy Bartymeusz jest uwarunkowane wezwanie
Jezusa.
5. Tekst jest złożony w tym, że osadza
dwa rodzaje narracji i wprowadza zmiany w postawie i Bartymeusz,
zarówno w grupie zasiąść i uczniów. Jak to wezwanie
Jezusa, który wywołuje tę podwójną zmianę, to jest
historia powołania, które daje opowieść w decydującą kolor.
Czego pragnie przejąć TEKST
1. Bartymeusz jest wadą: w ciemno, że nie
może pracować i musi żebrać, czuje się zarówno wstyd, że
przywiązuje do żebrania (Łk 16,3) i wagę wyroku, podzielane przez
wielu w Czas, który myślał, że jego ślepota była kara za jego
grzech (voirJean 9,1 do 3) w ciemno, musi nauczyć się znaleźć taki,
który przechodzi, otoczony takim tłumie. Odpowiedź otrzymał
jest neutralny: Jezus z Nazaretu, człowiek ze wsi.
2. Jednak jest to Bartymeusz, jednak
pokrzywdzeni, którzy wyraźniej widzi, że "grupa uczniowie
i tłum jest Jezus Mesjasz. To jest to, co daje mu tytuł Jezusa, syna
Dawida. Ten utwór zostanie wznowione przy wjeździe Jezusa do
Jerozolimy, Hosanna! Błogosławiony, który przychodzi w imię
Pańskie! (Mk 11 0,9-1 0), a sam Jezus: Jak mówią uczeni w
Piśmie, że Mesjasz jest synem Dawida? (Mk 12,35).
3. Grupa chce, aby go uciszyć, brutalnie,
jak tytuł Mesjasz jest sprzeniewierzenie. Rzymianie zajęli kraj
obawiają się ci, którzy przedstawiają się jako Mesjasza jako
króla potomka króla Dawida, w skrócie, jako
króla Żydów (Mk 15, 2, 15,26). Bartymeusz nie
zniechęcił i nadal krzyczeć. Opozycja tłumu stawia wiarę w dowodach.
4. Oczywiste jest, że gdyby Jezus nie
podjąć inicjatywę, Bartymeusz pozostać w swojej pozycji, podczas gdy
procesja przechodzi. Słowa Jezusa odbija historię: Call to!
Bartymeusz nazywa, ale grupa, że Jezus zaprasza go do
przekazania połączenia. Zwrot grupy dla niewidomych pokazuje, że
usłyszał wezwanie do siebie: Zaufanie, wstać, woła cię. O Bartymeusz,
on pierwszy rzucił swój płaszcz. To jest jego jedynym atutem,
zasięg, który chroni przed zimnem nocy i prawo zabrania
podejmowania zastaw po wieczornej (Wj 22.25-26). Historie pokazują,
że powołanie nazywa zostawić wszystko, by pójść za Jezusem (Mk
1,18 1,20, 2,14). Bartymeusz nie tak przed skokiem do Jezusa.
5. Na pytanie Jezusa: "Co chcesz,
abym ci uczynił," ślepy odpowiedział: Rabbouni, widzę ", co
oznacza, mojego mistrza (Mk 9,5, 11.21, 14.45) . W odpowiedzi na jego
modlitwę, Jezus rzekł do niego: Idź! Twoja wiara cię ocaliła ".
Wiara Bartymeusz został wyróżniony w historii: to jest jego
pogląd wiary w Jezusa z Nazaretu jako Mesjasza rozpoznaje jest jego
wytrwała wiara mimo nagany z tłumu, ale zatrzymuje się tam: odejść,
niewidomy uzdrowiony ze swej ślepoty następujące Jezusa na drodze,
jako uczeń, a na drodze, która prowadzi Jezusa do swojej pasji
Co jest aktem wiary, że Jezus czeka ( Jego uczniowie, Jeśli
jakikolwiek człowiek, który przyjdzie po mnie, że wyrzeka się
..... (Marka 08:34) Po wywołaniu czterech rybaków na jeziorze,
i Levi praktykowane pogardzanym zawodu. Celnik, Jezus wzywa uczniów
jako ślepego żebraka: połączenie nie uwzględnia stan fizyczny,
społeczny i religijny te nazywa.
6. Gniazdowania w tekście historia
uzdrowienia i narracji połączeń pozwala nam odkryć człowieka, po
ludzku oraz wadę, jest w stanie zobaczyć więcej wyraźnie, że
uczniowie i tłum - że Jezus jest Mesjasz. Ale to wezwanie Jezusa i
uzdrawiania działa - które pozwalają mu zobaczyć nawet lepiej,
że Mesjasz jest ten, kto idzie àJérusalem zostać
odrzucony, aby cierpieć i umrzeć i dać mu siłę do do pójścia
za Nim.
Jest to ten sam Piotr, że rozpoznał w
Jezusie Mesjasza, był tak trudny do zaakceptowania (Mk 8,27 do 33).
Podczas gdy oczy niewidomych być otwarte, wygląd sercach uczniów
i czytać Joule na Bartymeusz jest całkowicie przekształcone: poprzez
słowa Jezusa, że z zadowoleniem oczy wiary Bartymeusz
do Jezusa i stać się pośrednikami jego odwołanie. Wszystko w tekście,
muszą Jezus zobaczyć inaczej. Dlatego nie ma reakcji z tłumu po
uzdrowienie niewidomych jest nie tylko świadkiem uzdrowienia, ale
jest również beneficjentem.
LE GRAND OAK FOREST
Duży dąb drży wszystkie swoje liście. Od
rana, ludzie zawrócić. Mówią głośno. Założę się, że
pieniądze. Ciężarówka będzie pochodzić z jego samochodu, gdy
drzewo będzie opłata. Drwal zarzuca, że jego praca nie
jest na tyle zapłacił. Sklep drewna myśli swoje zyski. Po wielu
dyskusjach, trzej mężczyźni go. Duże życzenia dąb nigdy nie zobaczyć
ich ponownie.
Później trochę więcej, jego
przyjaciele go przywitać, jak zwykle. Strażnik zapewnił. On zna swoją
długą historię ponad pięć wieków. Tam się z nim. Będzie
bronić. Młody poeta czytał swoje wiersze. Malarz i dziecko siedzą na
pianę. Patrzą na niego z podziwem. Mężczyzna i kobieta, iść i paść
bez uprzedzenia.
Spojrzeń mężczyzn są INNEJ
Tam kilka sposobów
REQARDER codzienności
Ten, kto ma pensję lub pracy nie patrzeć
na życie jako ten, który ma duży majątek. Jeden, który
ogranicza się do szpitalnego łóżka z powodu choroby, nie
patrzeć na życie jako ten, który zawsze jest zdrowe. Pracownik
nie patrzeć na życie jako inżynier, naukowiec, jako bankier,
nauczyciela jako lekarza, który pracuje w fabryce jako jeden,
który pracuje w polu.
Podczas życia, nasze oczy rozwijać. To
się zmieni, bo z tego, co żyje. Praca dajemy nam spojrzenie na życie
i na innych. Nie wystarczy, aby zobaczyć lub przekroczenia drugiego,
aby poznać i zrozumieć. Musimy wziąć drzwi, przezwyciężyć nasze lęki,
uprzedzenia obalenia, przełamać nasze przyzwyczajenia i śmiał
spotkanie.
Uczą się patrzeć na to, co jest widoczne,
L dowiadujemy się, aby zobaczyć to, co jest niewidoczne dla oczu.
Uczymy się patrzeć oczami serca. To nie jest kolor naszych oczu
pozwala nam zrozumieć i pomóc innym, ale jakość naszego serca.
Oczy serca, aby pomóc w pokonywaniu barier i występy. Oczy
serca uczymy się miłości i podziwiać.
Wygląda inaczej TEAM
Na pierwszy rzut oka Mickaël
dzielenie fakt, że mieszkał w tygodniu. Julie powiedziała, że zna
rodzinę Cedric. Jego ojciec jest w szpitalu. Jego mama pracuje karmić
swoje pięcioro dzieci, a to drugie spojrzenie. David ma kuzyna, który
mieszka w tej samej pozycji jest trzecim wygląd.
Magalie jest w tej samej klasie, jak
Cedric. Nie wiedziała, że. Cedric wydawało dziwne, nigdy nie mówi
nic. Teraz widzi to inaczej, jest to czwarty wygląd. Prowadzący
proponuje czytać Ewangelię Bartymeusz. Jezus przyszedł, aby leczyć
oczy mężczyzn, co jest piątą wygląd.
Podczas modlitwy, rozmawialiśmy o Cedric
Boga. Poprosiliśmy o przebaczenie naszych orzeczeń. Dziękowaliśmy mu
za nowy wygląd danego przez zespół jest szóstym wygląd.
Oko za
To nie jest nic pisać, że jest wspólna,
ale napisać kilka zdań, aby zachować pamięć główną. Księga
życia pomaga nam zarabiać na życie doświadczenie Kościoła w czasie
wymiany i braterskie przyjęcie. Wspólnie uczymy się, aby
zobaczyć, podziel się z nami, aby wysłuchać, zrozumieć i patrzeć na
innych jak Bóg zaprasza nas. Dowiadujemy się, aby zobaczyć
codzienne życie każdego dnia. Spojrzymy na wydarzenia i życia z
naszych różnych zestawów. Musimy oczach innych, aby
zobaczyć życie we wszystkich jego wymiarach. Patrząc na naszych
stosunkach map, Mickaël mówi o Cedric "Cedric jest
zawsze sam. To smutne i nieśmiały. On nie mówi do nikogo.
Niektóre szydzą z jej ubrania, bo są nowe i nigdy jej rozmiar
... Potem wszyscy mówili. Mamy sześć różnych spojrzeń
Tam kilka sposobów, aby Księgi
Życia
· Sposób, w jaki Biblia
została napisana.
Stary Testament, lud Boży uznał, że Bóg
przemówił do niego, uważając, wydarzenia historyczne i mając
na uwadze to, co przeżył. Przez nas i będziemy zwracać uwagę na
obecność Boga, który stał się naszym przyjacielem, możemy z
nim porozmawiać - i słuchać. On może mówić do nas.
Podczas spotkania, uczymy się otwierać
oczy na to, co żyjemy, udział i słuchać. Wspólnie piszemy
niektóre z naszej książki. Dzielimy się ewangelią i Jezus
przychodzi rozjaśnić nasze życie.
W domu, modlimy się, czytając to, co
napisał. Nieco później w tym kwartale, aby przygotować
uroczystość, czytamy co napisaliśmy nasza książka. Nasz widok
zmienił. My ponownie napisać kilka zdań w formie modlitwy lub
wiersza. Modlitwy i wiersze pomóc nam zobaczyć i przepisać
życie inaczej. Pomagają nam również świętować.
Bóg wzywa nas do nawrócenia,
aby zmienić nasze serca i przemienić nasze oczy. Odkryjemy, że Bóg
nas ufa. Mówi nam o odpowiedzialności. On wysyła nas do
innych, aby im powiedzieć, że ich wszystkich kocha. Prosi nas do
życia z innymi stosunków braterstwa i radości. 'Ll Say ...
Cztery Ewangelie są książki znajdujące
się na początku Nowego Testamentu, w drugiej części Biblii.
Apostołowie zebrali się stopniowo małe wspólnoty wierzących w
całym Imperium Rzymskim. One świadczą o pierwszych wspólnotach,
słowa i czyny Jezusa. Cztery chrześcijanie napisane świadectwo
apostołów zachować wiernie orędzie Jezusa. Nazywane są czterej
ewangeliści.
Cztery różne ŚWIADKOWIE
Mamy niewiele informacji o życiu czterech
ewangelii. Poprzez ich pism, okazuje się, że pierwsze wspólnoty
chrześcijańskie żył wiarą, ale w różny sposób w różnych
krajach, tradycji, kultur i pochodzenia społecznego, nawet przez
wierzących.
Marc jest pochodzenia żydowskiego.
Napisał swoją ewangelię około 70. Zajmuje świadectwo Apostołów
Piotra i Pawła. Od dawna ich towarzysz podróży w całym
Imperium Rzymskim. To na pewno napisane w Rzymie. On zna mentalność
mieszkańców Rzymu i prześladowań poniesione przez chrześcijan.
Do wspierania swoich braci w wierze, Marka pokazuje, że Jezus
odrzucony i prześladowany, tylko służyć i zbawienia wszystkich ludzi.
Mateusz jest jednym z dwunastu apostołów.
Pisał w latach 80., do wspólnot chrześcijańskich, składające
się z osób pochodzenia żydowskiego, ale także pochodzenia
pogańskiego, którzy uciekli do Palestyny z
powodu wojen i prześladowań. Matthew pokazuje jego kolegów
Żydów, że Jezus spełnia obietnicy Boga do swego ludu.
Obsługuje odwagę i nadzieję na pierwszych chrześcijan.
Luc nie jest pochodzenia żydowskiego, w
przeciwieństwie do Marka, Mateusza i Jana. Napisał Ewangelię i Dzieje
Apostolskie, w latach 80-tych. Mówił i pisał w języku greckim.
Prawdopodobnie jest to lekarz z wykształcenia. To jest przyjaciel
Pawła. Pisze dla greckich wspólnot chrześcijańskich.
Podkreślił znaczenie życia wspólnoty wiary. Przypomniał, że
przesłanie Jezusa Chrystusa jest dla ludzi na całym świecie,
niezależnie od ich pochodzenia. Jest to szczególne miejsce dla
biednych i małych.
Jan jest synem Zebedeusza i jego brat
Jacques. Pracuje w małej firmie rodziny połowów na Morzu
Galilejskim. On jest jeszcze młody, gdy odpowiada na wezwanie Jezusa.
On po drodze. To będzie tylko uczniem u stóp krzyża, który
nie opuścił Jezusa.
Ewangelia Jana została napisana w latach
90-tych w Efezie, mieście Turcji. Autor podkreśla, że miłość
i wierność Boga. Wspólnoty chrześcijańskie z Jean przeżywa
poważne trudności, podziały i prześladowania. Ewangelista przypomina
nam, że Bóg nigdy nie opuszcza swój Kościół, jak
nigdy nie porzucił ludzi Biblii.
Ewangelie są pierwsze życie
Nie wystarczy czytać ewangelie zrozumieć.
Jest chodzenie z Jezusem jako apostołów, jak żyjemy głębszej
relacji z Bogiem iz innymi ludźmi. Idąc za Jezusem, możemy zrozumieć
przesłanie Ewangelii. Katecheza uczymy się czytać Ewangelię i żyć
razem jako chrześcijanie. Uczymy się "do kościoła". Po
Wielkanocy, Jezus Zmartwychwstały powierza obowiązki do swoich
przyjaciół. Mówi, że mamy obowiązki teraz.
EWANGELIA
Teraz pomyślmy. Początkowo Bartymeusz
widzi lepiej niż w tłumie, że Jezus jest, bo widzi oczyma serca, z
oczyma wiary. Jednak po odpowiedzi na jego wezwanie i został
uzdrowiony, wciąż widzi innych jako ", a następnie na drodze."
Na początku, uczniowie i tłum nie widzi oczami Bartymeusz sercu.
Jezus wezwał go i wysłali mu wezwanie, ich spojrzenie na Bartymeusz
jest transformacji. Być może ich oczy na Jezusa, na koniec tej
historii, kiedy Bartymeusz następujące Jezusa na drodze. To wezwanie
i odpowiedź Jezusa dać Bartymeusza i tłum, który pozwoli
zwolennicy zobaczyć inaczej.
Pierwsze wspólnoty
Po zmartwychwstaniu Jezusa, apostołowie
głoszą Ewangelię w całym Imperium Rzymskim. Założyli wspólnot
religijnych we wszystkich krajach. Dzieje Apostolskie dają szybki
przegląd życia pierwszych wspólnot (Dz 2, 42-47).
Różnorodność WSPÓLNOT
Wybór apostołów, Jezus
wzywa różnych ludzi. Jest uprzejmy dla różnorodności.
Poprosił ich, aby pomóc społeczności żyć ich różnice
pozostając zjednoczeni. Każda wspólnota żyje swoją historię
pozostając zjednoczeni z innymi społecznościami. Pierwsi
chrześcijanie mają tę samą wiarę, ale wyrażają i żyją w różny
sposób w zależności od tego, czy są z Palestyny, Syrii, Azji
Mniejszej, Grecji i Rzymie. W społeczności, szacunek dla różnic
pokazuje miłość Jezusa do każdego człowieka.
Dziś chrześcijanie również żyć
swoją wiarą w szerokiej gamie. Odkrywamy różnorodność
chrześcijan w naszym mieście, sektora, naszej diecezji i całego
Kościoła. Papież i biskupi służą różnice, szacunek i troskę o
jedność wszystkich wspólnot.
W 1962 roku, Kościół doświadczył
ważne zdarzenie. Papież Jan XXIII zwołuje biskupów świata w
wielkim zespole o nazwie "Vaticanum II. Byli ponad 2000 biskupów
zgromadzonych w Rzymie. Dzielili i omówione w ciągu 3 lat
(1962/65). Udostępnianie zwerbowany ich podejście do życia, świata i
Kościoła. tekstów w radzie nadal karmić wiarę chrześcijan i
dynamizmu. Zapraszają chrześcijan wyrazem tolerancji, zrozumienia,
słuchania i dialogu ze światem, z ludźmi, z innymi religiami.
MŁODY życie wiarą
W naszej kolei, jesteśmy zaproszeni do
życia naszą wiarę w grupach, które spełniają naszą wrażliwość
i nasze bogactwo. Tak jak inni chrześcijanie, znajdujemy się na
niedzielnej Mszy Świętej na spotkanie z Bogiem i żyć w przyjaźni.
Możemy poinformować nas o grupach młodzieżowych, które
istnieją wokół nas. Będziemy zdumieni możliwości dla
wierzących do życia niezapomniane i radosną wiarę.
Saint Vincent
Bóg uczynił z Vincent, co zrobił
ze swoim ludem. W świetle Biblii, Vincent uznaje, że Bóg
przemawia do niego poprzez wydarzenia i ubogich poznaje. Bóg
wie, jak czekać. On wie, że życie z góry człowieka od etapu do
etapu. On zna serce człowieka jest zdolne do transformacji. Od 1625
roku życie Vincenta przekształca. Historia przemianowany Pan Vincent.
"Pracuje on nad szkoleniem młodych ludzi, którzy stają
się kochankowie kapłanami Boga i ubogich. Tworzy domów, aby
pomóc trudnej młodzieży i aby pomieścić wiele dzieci
opuszczony na ulicach. Z Ludwika de Marillac założył zgromadzenie
sióstr, którzy pracują w szpitalach, a których
zadaniem jest "służyć ubogim. Podczas 35 lat Vincent walczyć na
wszystkich frontach nędzy i cierpienia. Zmarł w 1660 roku. To jest
człowiek, który ma głęboki wpływ swój czas i Kościoła.
Modlić się i świętować
Księga życia odkrywamy aspekt mszy w
niedzielę.
Kiedy jesteśmy zaproszeni przez
przyjaciół, przygotowujemy prezent lub bukiet kwiatów.
Podobnie przygotowujemy Mszę i odpowiadamy na zaproszenie Jezusa, z
tego, co przygotowaliśmy. Księga życia jest jak dar, który
możemy ofiarować Bogu. Pisanie na księdze życia, dzielenie się
zespół, który napisaliśmy, pomagamy żyć masę. Chętnie
się powierzyć Bogu wszystko, co mamy wspólne.
WEZWANIE DO MODLITWY OSOBOWYCH
Czytasz tekst Bartymeusz (Mk 10: 46-52).
Niech ewangelia otwarty i umieścić obok swojego małego pilotowego
spalania. Się modlić Jezus jest obecny w swoim sercu: Jezu, jak
Bartymeusz, proszę cię, aby otworzyć oczy, aby zobaczyć ludzi wokół
mnie. Dasz mi oczy do patrzenia i kochać Naucz mnie widzieć oczyma
serca Otwórz oczy, aby zobaczyć to, co jest piękne, co może
się rozwijać, co można poprawić. Pomóż mi poznać Boga Ojciec
wasz kochać jak ty. Naucz mnie mówić: Ojcze nasz ...
Zachować swoją modlitwę.
ZAPROSZENIE DO MODLITWY TEAM
Otwieramy książkę życia. Czytamy, co
napisał. Księga życia jest zespół, to znaczy "w Kościele"
jest Biblia nadal. W księdze życia, jest Bogiem, który uczy
nas, że nasze życie ma masę i . ma wiele wartości w jego oczach
założyciel JOC często powtarzane: "Życie młodego pracownika jest
wart więcej niż całe złoto świata" Jesteśmy cichy i niech Bóg
przemawia do nas .. On przychodzi do odwiedzenia naszego zespołu. On
po prostu budować relacje z nami. Wspólnie podziękować mu ...
ZAPROSZENIE DO niedzielnej mszy
Członkowie zespołu spotykają się, aby
uczestniczyć we Mszy świętej w niedzielę. Przygotowujemy masę pisząc
modlitwy i wiersze z tego co pisaliśmy naszą książkę życia. Wspólnie
zdecydujemy modlitwy i wiersz czytamy na Mszy po Komunii.
RODZICE ...........
Naszym codziennym życiu
Gdy kilka osób świadkami
zdarzenia, zazwyczaj nie mówi faktów w taki sam sposób.
Wszystkie te osoby są szczere, ale wyglądają na imprezach, że są one
z, ich temperamentu, ich historii, ich sytuacji, ich życiu, ich
kulturą, środowiskiem społecznym. Człowiek ma ograniczony wygląd i
trudno jest zaakceptować swoje ograniczenia. Wszyscy myślą, że jest
dobrze. Ta postawa jest często przyczyną nieporozumień i
nietolerancji. Dlaczego ludzie mają tak wiele problemów, aby
być tolerancyjnym i akceptować ich różnice?
Życie naszych dzieci
Nauka patrzeć szkoła jest trudne w ten
sposób uczymy się z dziećmi. Odkrywają, że nie każdy ma takie
samo podejście do życia. Ten, kto ma pensję lub pracy życie nie
wygląda tak jak ten, który ma dobrą lokalizację i bezpieczną
przyszłość. Pacjent nie patrzeć na życie jako zdrowy, inżyniera jako
ranger, jak dowiedział filozofa. Nauka patrzeć jest szkoła tolerancji
w świecie, gdzie nietolerancja jest takie trudne. Młodych ludzi,
uczymy się widzieć z "oczyma serca." To nie jest kolor oczu
do zrozumienia i kochać innych, ale jakość serca.
DISCOVERY Ewangelii Marka 10.46-52
Z proponowanego folderu ewangelii,
młodzieży refleksji nad sytuacją niewidomych Bartymeusz nazwie.
Odkrywają, że ludzie na całym ślepego przejściu przez niego nie
zauważając. Oczy mają, ale nie widzą. Do wad, niewidomy "widzi"
rzeczywistość w głębi. Jezus uzdrowił Bartymeusza. Nie wygląda, że
widać, ale serce człowieka. Dlatego nazwał niewidomego
za nim, to znaczy, by stać się Jego uczniem. Jezus nie waha się
nazwać niekorzystnej człowieka, pogardzany przez innych, i bez
środków. Jezus przyszedł, aby leczyć oczy ludzi i uczyć się
robić inaczej.
SZUKAJ naszych dzieci
Dzieci mają swoje "księdze życia i
dzielenia się". To jest osobista notebooka spełniają one w
katechizmie. Są zaproszeni, aby go otworzyć ponownie w domu, aby
przeczytać to, co napisałem w dół swoje myśli i modlić się w
nocy. Młodzi ludzie muszą czuć nasze zainteresowanie do tego, co
robią w szkole, sport, katechizmu. Muszą czuć się dostępne, aby
porozmawiać z nimi o tym, co się uczą, a ich pytania.
NASZE ŻYCIE DLA RODZICÓW
Dawniej człowiek ma pytania o Boga.
Niektórzy mówią, że nie wierzy w to co widzą. Ten, kto
wierzy w Boga, zmienić swój pogląd na innych i stopniowo
przekształcać swój sposób życia. Takie podejście nie
zawsze jest łatwe, a niektóre przystanki po drodze. Jednak
wierzący nie jest pozostawione do własnych zasobów, ma
wspólnotę lub kościół komórek o przyjęcie i
poparcie. Czy my, chrześcijanie, z którymi chętnie rozmawiać,
dzielić się, do refleksji na temat życia i wiary? Mamy już
doświadczenie nasze spojrzenie na osobę lub wydarzenie nie zmieniło?
Jeśli chcemy, możemy uczestniczyć w grupie chrześcijan w parafii,
jest aktywny w społeczności.
Tekst filozof Alain (1868-1951) stawia
pytania o jakość naszych oczach.
"W co wierzę, często kończy się
prawda. Jeśli nienawidziłem, że będę nienawidził, do miłości, jak
również. Jeśli uważam, że mam uczyć dziecko nie jest w stanie
dowiedzieć się, będzie to napisane w moich oczach, w moim
przemówieniu zrobić głupie przekonanie, przeciwnie, moje
zaufanie i moje oczekiwania są jak słońce kwiaty i owoce dojrzewają
mały facet.
I gotowe, mówisz do kobiety, którą
kocham, cnoty nie, ale czy ona wie, że ja wierzę w nią, ona będzie.
Mniej lub bardziej, ale spróbuj, musimy wierzyć. Ludzie,
pogardzani, nikczemny, że to wkrótce będzie rosnąć. Nieufność
jest więcej niż złodziej i pół zaufanie jest jak obelga, ale
czy mogę mu dać wszystko, co mnie oszukał? Musimy dać najpierw ...