LPADDING=2 CELLSPACING=0>
RADOŚĆ SPOTKANIA
Słowa, w przeciwieństwie do powiedzenia
wiarę:
niewolnictwo i wyzwolenie, grzech i
nawrócenie, przebaczenie i pojednanie.
Człowiek niewolnikiem i grzeszny
człowiek.
Od rzeczywistości niewoli, tragedii w
całej historii i zawsze dramat nowości, zastanawiamy się, co rani
ludzką wspólnotę.
Gdy jest "niewolnikiem" od
siebie, człowiek zamyka drugiego i do Boga. Grzech jest niewolnictwo,
które zakazuje krajowego żyć, jak również, synem Boga,
że w związku z jego kolegów brata.
Bóg przebacza i uwalnia: Boże,
nasz Ojcze.
Sytuacje niewolnictwa nie pozostawiają
obojętnym Bogiem. To jak Liberator często ludzie robi się poznać
Mojżeszowi. Jezus przyszedł, aby nas nauczyć wyzwalającą moc
przebaczenia. Jego przesłanie zgorszeni jego współczesnych:
idea Boga, który przebacza, nie zgadza się, że Boga Mojżesza,
który wymaga pełnej zgodności z ustawą. Przez odpuszczenie
grzeszników, Jezus objawia prawdziwe oblicze Boga, on
przebacza, bo On jest Ojcem. On przebacza, ponieważ jesteśmy Jego
dziećmi.
Misja Kościoła objawić Ojca, który
przebacza.
Przesłanie pojednania jest w sercu misji
Kościoła: jest zarówno do głoszenia Ewangelii, praktyka, że
zachęca Kościół, aby być blisko tych, którzy
są niewolnikami "z "sami, i podejście, które
prowadzi do znaczących gestów prosić Boga o przebaczenie.
Sakrament pojednania obejmuje cały Kościół do życia
przebaczenie, w świąteczny nastrój.
Drzwi są otwarte, podczas gdy inne są
zamknięte. Zapis pokazuje, że opozycja człowiek, który żyje, a
każdy z nas. Tytuł przypomina, że jesteśmy zaproszeni
na spotkanie z Bogiem, naszym Ojcem, i spełnienia naszych braci i
sióstr. Nie znajdziemy szczęścia, otwierając drzwi naszego
życia.
Zauważamy, cztery słowa: grzech,
przebaczenie, wyzwolenie, Liberator. Znaleźć swoje wyjaśnienie w
całej historii. Odkrywamy osobistych i zbiorowych wymiarów
grzechu. Możemy także odkryć radość z Boga i człowieka w procesie
przebaczenia.
Jezus przyszedł, aby otworzyć
"przejście". Chodzi wolnych ludzi z niewoli grzechu i dać
im wolność dzieci Bożych.
Od starożytności do współczesności,
niewolnictwo nigdy nie przestał, i przebiegły w wielu formach.
Mężczyźni chodzą do swoich braci i związać ich jako niewolników.
Prawdziwym niewolnikiem jest ten, kto niszczy innym przez siły,
przemocy, pogardy, obojętności lub ślepoty i jest więziony przez
łańcuchów egoizmu, złości i pychy. Niewolnictwo konsumpcyjne
ujawnia inny niewolnictwo, które dociera każdego człowieka:
niewoli grzechu.
Niewolnictwo głęboko zraniony i
braterstwo wszystkich ludzi. Jednak ludzie wstać i walczyć, nie chcą
sytuacji, która doprowadziła do katastrofy człowieka. Bóg
nie jest nieczuły. On nie chce widzieć jej upokorzony i łańcuchowe
dzieci, wysłał swojego syna, Jezusa, aby je uwolnić. On wzywa, a
także wysyła apostołów i działaczy.
· Spotkanie z Ewangelii Łukasza
15:11-32: do 3 i 15.1. To jest z Ewangelii, że rozumiemy spowiedzi.
Kościół jest domem przebaczenia.
To jest miejsce, gdzie Bóg mówi: "Tyś jest mój
Syn umiłowany, wybaczam ci. Musimy usłyszeć słowa przebaczenia.
Kapłan jest tym, który przyjmuje służyć słowa przebaczenia, że
Bóg powiedział wszystkim.
Przygotowanie do spowiedzi. Przygotuj
czasu prywatnego spowiedzi podczas uroczystości społeczności
przebaczenia. Ta uroczystość może odbyć się w czasie Wielkiego Postu.
Można także osobistą prośbę do księdza w każdej chwili.
Każdy myśli o procesie przebaczenia,
czytając fragment Ewangelii, myśląc o Bogu i jego wygląd czułości.
Następnie spójrz na każdym aspekcie jego życia, w których
chce się prosić Boga o przebaczenie. Mapa relacje mogą oglądać naszą
praktykę życia. Grzech zawsze powoduje złamania, rany w naszych
stosunkach. Przebaczenie jest do pracy na rzecz pokoju w sercach i na
świecie. Wszystko, co robimy ma konsekwencje dla innych. Nie ma małe
gesty. Stoimy w solidarności z całą ludzkością. Co mamy na myśli? ...
· Powołanie modlitwy. Modlimy się
przed krzyż Jezusa, mówi nam jego niezwykłą miłość do nas. On
oddał swoje życie, aby uwolnić nas od grzechu i miłości zakorzenionej
w sercach naszych. Mamy trochę czasu, aby porozmawiać z Jezusem.
ZROZUMIENIE GOSPEL
Przypowieść o dobrym ojcem i synem dwóch
(Łk 15, 1-3 i 15: 11-32)
Ojciec, czyli Bóg jest ośrodkiem
roku paraboli. To nie jest grzech (który pojawia się tylko na
ustach młodego syna. V. 18 i 21) lub przebaczenia (które nie
jest wymienione w przypowieści), które się liczą, ale wolna
miłość i czułość Bóg okupują całą historię i owinąć zarówno
syn. Radość Boża jest znalezienie zgubionego syna (w. 24 i 32). Jezus
definiuje swoją misję w następujący sposób: Syn Człowieczy
przyszedł szukać i zbawić to, co zginęło. (Łk 18,10). Ojciec z
przypowieści mówi, "Mój syn był umarły, a znów
ożył." Termin odnosi się do chrześcijańskich wspólnot
śmierci Łukasza i zmartwychwstanie Jezusa, które Ewangelista
używa słowa często przeżyć (Łk 24,5.23).
Jezus, Syn Człowieczy, szukał zagubionych
ludzi, by umrzeć z miłości do nich, w celu włączenia ich w nowe życie
zmartwychwstania. Z nim umierają rocznie grzechu, aby żyć z nim w
życiu dzieci Bożych.
Jezus otwiera drzwi Bożego serca dla
wszystkich.
SYTUACJA niewolników
Słownik definiuje jako "Slave",
który jest pozbawiony wolności przez poddanie się władzy
mistrza w prawo życia i śmierci nad nim. Niewolnictwo pojawia się
bardzo wcześnie, już w starożytności. Niewolnicy dostarczyć swoją
pracę tym, którzy dominują. Są one kupowane, sprzedawane i
sprzedawane jak bydło. Niektórzy stają się niewolnikami, aby
spłacić długi. całej historii, mężczyźni dominują i zniszczyć innych
ludzi, pomimo ewolucja społeczeństw.
W starożytnej niewolnika bunty są liczne.
W 73 roku pne, gladiatora Spartakusa, wziął głowę jednego z
najsłynniejszych buntów. Z 70.000 ludzi, niewolników i
biednych chłopów na wsi, prowadził przez 2 lata wojnę
przeciwko armii rzymskiej. Epicka kończy się we krwi w lutym 71.
Spartakus został zabity, a jego towarzysze zabili. 6000 niewolników
ukrzyżowano na przykład, wzdłuż dróg, które prowadzą do
Rzymu.
Ruchu międzynarodowym
W europejskim średniowieczu praktyki
niewolnictwa jest stopniowo zastępowana przez pańszczyzny następnie
sharecropping. Ale niewolnictwo nie zniknęło. Zamiast tego,
rozprzestrzenia się w Afryce i krajach Ameryki. W 1518, za zgodą
cesarza Karola V, handel niewolnikami został oficjalnie uznany w
Europie. Handlarze organizują "polowanie" na wybrzeżu
Afryki. Niosą Indii Zachodnich i Ameryki tysięcy niewolników.
Warunki transportu są straszne, pół niewolnicy umrzeć podczas
podróży. Ta ludzka tragedia nazywa "niewolnikami".
Łodzie odejść z portów europejskich. Idą do wybrzeża Afryki
załadowane drobiazgów, które służą jako waluty zakupu
niewolników. Po ich ludzki ładunek transportowany do Indii
Zachodnich i Ameryki, łodzie wrócić do Europy ładowane z
produktów tropikalnych. Królowie europejscy i ich sądy
mogą wzbogacić i żyć w luksusie i cieszyć się straszny ruch.
SLOW ŚWIADOMOŚĆ
Bartolomé de Las Casas (1484-1566)
jest hiszpański. Wyjechał do Ameryki jako okrężnicy kiedy 18. Był
świadkiem sceny rzezi. On dowiaduje się o tragedii ludności Indii.
Zostać księdzem, bronił Indian. W 1544 roku został mianowany biskupem
Chiapas w południowym Meksyku. Podczas swoich podróży w
Europie, że potępia okrucieństwa poniesionych przez indyjskich
populacji.
To zajmie więcej niż trzy wieki, że kraje
europejskie są świadomi dramatu. W czasie Rewolucji Francuskiej,
kilku członków, w tym Abbé Grégoire, podjąć
inicjatywę głosu do zniesienia niewolnictwa. Ustawy nie będą
stosowane i Napoleon szybko przywrócić niewolnictwo w Indiach
Zachodnich.
Zniesienia niewolnictwa
XIX-wieczny wie dzielnych mężczyzn i
kobiet, którzy wypowiedzieć walkę niewolnictwa. Victor
Schoelcher (1804-1893) we Francji jest jednym z największych nazwisk
w walce z niewolnictwem. Z jego inicjatywy, III RP głosować za
zniesieniem niewolnictwa 27 kwietnia 1848. Stał się symbolem walki o
"prawa człowieka" do uwolnienia niewolników i
zniesienia kary śmierci. Niewolnictwo zostało zniesione w 1825 roku w
Wielkiej Brytanii, w 1848 r. Francja w 1856 roku w Portugalii w 1860
roku w Holandii. Dnia 10 grudnia 1948 r., głosowanie ONZ "Powszechna
Deklaracja Praw Człowieka i zwalczania wszelkich form niewolnictwa.
przepisy nie wystarczą, należy również mężczyźni zorganizować
społeczeństwo, tak, że nie ma pracy dla wszystkich.
Nowe formy niewolnictwa pojawiają się
wszędzie na świecie. Wpływają one szczególnie na ludzi i ludzi
w niebezpieczeństwie. Dzieci są najbardziej zagrożone. Organizacje
międzynarodowe i humanitarne szacują, że ponad 200 milionów
dzieci w wieku 5-15 lat, którzy obecnie pracują w świecie,
często w nieludzkich warunkach. Wśród nich, liczba przeżywa
prawdziwe niewolnictwo.
Takich jak głód, wojny i rasizm,
niewolnictwo jest częścią wielkich tragedii ludzkości. Mężczyźni
zwabiony nietolerancji, niesprawiedliwości, kłamstwa, nienawiści,
zazdrości, przemocy. Jednak człowiek jest stworzony do miłości i jest
zdolny do czułości, dobroci i miłości. Jak to jest, że jest on w
stanie tyle niegodziwości i takiej ślepoty? Można go wyleczyć? Jak on
może uwolnić się od zła, które zamieszkuje?
MAN
Biblia wyraźnie pokazuje nam, że Bóg
nie chce krzywdy lub niewolnictwo dominują mężczyźni. Bóg
stworzył wszystkich ludzi do miłości. Niestety, od pierwszych ludzi
tam także do każdego człowieka, odmowy Love (Księga Rodzaju 3,1 do
7). Boża miłość jest oferowane do nas, miłość sztuki jest nam drzwi
na Boga i innych jest dla nas otwarta. Drzwi, Biblia nazywa
"Alliance". Ilekroć ludzie odmawiają, napotykają grzech,
zamykają się do Boga i do innych. Dla Pawła, ten grzech, że człowiek
może zamknąć to niewolnictwo. On wie, jak kochać i przekazywać
energię, jaką otrzymuje. Jest więcej możliwych wyborów. więcej
niż prawdziwej wolności.
Bóg obiecuje wyzwoliciela
Około 1250 pne, po okresie cichej, Żydów
żyjących w niewoli w Egipcie. Egipcjanie pracy przymusowej nałożone
na nich robią ich poniesienia niedopuszczalne prawa. Bóg nie
jest nieczuły na tragedię jego ludzi. Bóg nie akceptuje
niewolnictwo. Ale on nie działa w miejscu mężczyzn. On wzywa i posyła
Mojżesza. On zaprasza ją do działania do swoich ludzi z Egiptu. Pan
rzekł do Mojżesza: "Widziałem, tak widziałem utrapienie ludu
mego, który w Egipcie i słyszałem krzyk ich z rąk nadzorców
... krzyk syna Izrael przyszedł do mnie .. A teraz idź! Posyłam cię
do faraona ... " (Wj 3,7-10) wyjście z niewoli pod wodzą
Mojżesza pozostaje w pamięci ludu Bożego. Zrobiła mu zrozumieć
znaczenie miłości Boga do niego.
JEZUS LIBERATOR
Niewolnictwo jest konsekwencją grzechu i
zła dręczące ludzkie serce. Biblia pokazuje, że grzech nie będzie
miał ostatnie słowo. Z pomocą Boga, ludzie mogą zostać zwolnione. Bóg
obiecuje swoim ludziom Mesjasza, wybawiciela. W czasie narodzin
Jezusa, Maryja jest Mesjaszem obiecane przez Boga. Ludzie oczekiwać
Mesjasza poszukiwane przez Trzech Króli. W Jego wielkiej
miłości, Bóg zesłał nam Jezusa, swego umiłowanego Syna. On
jest nasz Wybawiciel. Na początku jego nauczania, Jezus czyta
fragment gdzie lsaïe uznaje istotę jego misji: "Duch Pański
spoczywa na Mnie ... Posłał mnie, by głosić dobrą nowinę ubogim,
więźniom głosił wolność są wolne, i ślepy nowy widok ... " (Łk
4,18).
Gdy grzech życia człowieka, zamyka drzwi
do serca, niszczy relacje:
- relacje z innymi. Możemy traktować ich
jako wrogów lub obiektów.
- Relacje z Bogiem. Możemy sobie
wyobrazić, okrutny i despotyczny.
- Stosunki z wszechświata. Możemy
przeszukać ziemię i jej bogactwa.
DRZWI OTWARTE: Konwersja
Chrześcijanie walczą iść na spotkanie z
Bogiem. Wiedzą przeszkód, aby pomieścić jak bracia i siostry.
Tylko "serca ubogich" może przyjąć Boga i rozpoznać inny
brat.
W Ewangelii: "Ojciec i dwóch
syn" (Łk 15,11-32), Jezus mówi nam, że mamy niezwykłą
zaszczyt być uznane przez Boga za swego syna i córki. Jesteśmy
dziećmi Boga, mamy również obowiązek powitać innych jako braci
i sióstr. Wierzący czyni pokój w swoim życiu do Boga i
otrzymać jego braci. Zajmuje drogę nawrócenia. Z doświadczenia
wiemy, że nie możemy zrobić z naszej własnej siły, aby uwolnić nas od
"niewoli grzechu". Mamy nadzieję, że z "Liberatora"
obiecanego przez Boga. To otworzyć drzwi naszego serca. Otworzy drzwi
miłości.
IDEA CZEGO JESTEŚMY BOGIEM?
Syn są zarówno sama idea Boga. Są
urzędnicy, robotnicy, i dla nich Bóg staje się ich panem, ich
szef. Ale Bóg sprawia, że są one jego odkryć
najmilszego Syna, nawet jeśli porusza się z dala od niego, a jeśli
inna mentalność sługa pobyt z nim. Najmłodszy chce mieć chleb,
najstarsze marzenie o dziecku w uznaniu zasług służyć ojcu. Ale darem
Boga jest nie tylko chleb czy dziecko jest jego miłość i
przywiązanie, to jest radość z życia z nim: "Synu mój, ty
zawsze przy mnie i wszystko, co jest moje, to twoje "(w. 31).
Bóg nie daje nam wiele w zamian, on daje wszystko. On kocha
nas za darmo pierwszy.
Uczeni w Piśmie i faryzeusze z czasów
Jezusa nie były wliczone w bezinteresownej miłości Boga. Oskarżyli
Jezusa o powitanie i jedzenie z grzesznikami na znak przebaczenia.
Wierzyli, że grzesznicy nie zasługują na to, co jest prawdą. Jezus
stara się je zrozumieć, że nie zasługuję na to zarówno, jako
najstarszy syn. Bóg kocha je za darmo też.
To dlatego, że jesteśmy pewni, aby być
kochanym przez Boga, jak my chcemy, żeby kochać wszystkich ludzi i
dzieci. Nie tylko nasi dobrzy kumple, ale także ten, kto staje się
mniej paskudny, mniej zazdrosny, bardziej uśmiechnięte, bo nie
odrzucili ... Następnie Bóg mówi nam, "powinien
się cieszyć i świętować, bo twój brat żyje i ma się znaleźć."
Boże przebaczenie
Boże przebaczenie jest bardzo ważne w
życiu chrześcijan. Będziemy starać się zrozumieć sens słów,
które chrześcijanie używają mówiąc o Bożym
przebaczeniu.
Aby zrozumieć znaczenie słowa "grzech",
to odbija się na niewolę, a wykorzystaliśmy obraz zamkniętych drzwi.
Dla chrześcijan, grzech jest dramat mieszkał między Bogiem a ludźmi.
Jezus mówi o tym dramacie w Ewangeliach i widzimy, że ponosi
konsekwencje w jego ciele, w jego sercu. Został skazany na śmierć za
grzechy ludzi. Grzech uniemożliwia miłość, zamyka drzwi do serca.
Zbudował świat do góry nogami. To sprawia, że człowiek
jest niewolnikiem.
Biblia ukazuje cierpienie Boga wobec
grzechy ludzi. Jednak Bóg zawsze dotrzymuje drzwi otwarte
serce. On czeka, On wychodzi nam na spotkanie. On otwiera ramiona i
serce. Boże przebaczenie jest jak otwarte drzwi do przyszłości.
Stopniowo uwalnia nas od zła, które jest w nas, aby nas
przyjazna i dostępna dla innych.
Boża miłość nie ma granic, ale to jest
wymagający. Prosi, aby naprawić krzywdy innym. Wzywa do zmiany stylu
życia. On wzywa nas nieustannie do konwersji, zmiana mentalności i
zachowania. Przebaczenie Boga, każdy może zająć jego miejsce w
rodzinie.
Pierwszy chrzest przynosi pojednanie z
Bogiem. Chrześcijanie mówią o Boże przebaczenie za pomocą
różnych wyrażeń: spowiedź, sakrament przebaczenia, sakrament
pojednania. Wszystkie te wyrażenia wyrazić przebaczenie Boga do
Kościoła. Sakrament pojednania jest zawsze stroną. Na Boga,
przyszłość jest ważniejsza niż przeszłość. Bóg zaprasza nas do
spojrzenia w przyszłość.
Różne podejścia
Chrześcijanie prosić o przebaczenie od
Boga na różne sposoby: w modlitwie osobistej podczas mszy z
okazji niektórych imprez społecznych w okresie Bożego
Narodzenia i Wielkanocy oraz w sakramencie pojednania. Podejście to
jest osobista lub społeczności, to jest zawsze związana z całego Ludu
Bożego.
PIERWSZY RAZ:
PRZYGOTOWANIE spowiedzi
Jest to pierwszy na spotkanie Jezusa,
czytając stronę Ewangelii, mówi do niego, prosząc go. To on
prowadzi nas do Ojca.
Po tym czasie modlitwy, patrzymy na to,
co musi się zmienić w naszym życiu, wysiłek, co musimy zrobić, drzwi
zamknięte, a my musimy otworzyć. Wiemy, że zmiany są bardzo powolne.
Trzymamy zaufania i odwagi, bo wiemy, że miłość będzie miała ostatnie
słowo. Przed spotkaniem z księdzem, możemy napisać kilka słów
wysiłek, że Jezus zaprasza nas do oferując nam swoją pomoc. Następnie
umówić się z księdzem żyć sakramentu pojednania. Często jest
to osobiste podejście jest doświadczony podczas uroczystości
społeczności przebaczenia.
KROK DRUGI: SPOTKANIE
Nie jesteśmy sami z naszym grzechem. Temu
z całej naszej rodziny chrześcijan. Jesteśmy członkami Ludu
odpuszczone. Podczas sakramentu pojednania, Jezus przyjmuje nas
takimi, jakimi jesteśmy z naszymi słabościami i bogactwa. Kapłan jest
znakiem przyjęcia Boga. To nie jest sędzia, dał głos powiedzieć
czułość Boga.
Po znaku krzyża, pamiętamy strona
Ewangelia poprosiliśmy, prosimy o przebaczenie Boga za to, co jest
najważniejsze i wyjaśnić wysiłek chcemy zrobić. Następnie kapłan mówi
modlitwę przebaczenia.
Słuchamy namową księdza. Mówimy,
dziękuję Bogu za poświęcenie czasu w ciszy kościoła, aby się modlić.
SŁOWO odpuszczenie wspomnianego przez
kapłana:
"Bóg, nasz Ojciec pokazuje
swoje miłosierdzie przez śmierć i zmartwychwstanie Jego Syna, On
pojednał świat ze sobą i zesłał Ducha Świętego na odpuszczenie
grzechów przez posługę Kościoła, który "To daje
przebaczenie i pokój. A ja, w imię Ojca i Syna i Ducha
Świętego, wybaczam ci wszystkie twoje grzechy ... "Amen.
Następnego dnia, mamy stresu, że obiecał
zrobić, aby coś zmienić w naszym życiu.
Rozumiemy znaczenie sakramentu
przebaczenia, czytanie Ewangelii i regularnie życia spowiedzi.
Czytałem Ewangelię "ojciec i dwóch
syna" (Łk 15,11-32). Piszę o moim osobistym dzienniku, że muszę
zmienić w moim życiu, aby być synem lub córką Boga i być
młodszy brat lub siostra z drugiej.
Dziękuję Bogu za Jego przebaczenie. I
prosić Jezusa siłę do zmiany.
"Jezu, potrzebuję być kochanym,
rozumieć, słuchał, akceptowane. Po prostu powiedz nam, że Bóg
nas kocha. Nasze życie zmienia się, gdy wiemy, że ktoś nas kocha. Po
prostu uwolnić nas Przyjdź otworzyć drzwi mojego serca ..
ZAPROSZENIE DO MODLITWY TEAM
Wspólnie przygotowują modlitwę
przebaczenia. Każdy zajmuje pierwsze trzy minuty w milczeniu, aby
dodać dwie lub trzy linie przebaczenia.
- Przepraszam za zło na świecie, ze
względu na grzechy ludzi wojny, głodu, przemocy, rasizmu ...
- Przebaczenie za grzechy chrześcijan,
którzy nie są wierni Ewangelii: podziały, nietolerancja,
odrzucenie, brak miłości ...
- Przebaczenie za grzechy naszego zespołu
... Przebaczenie za nasze grzechy ... Następnie dziękujemy Bogu za
postęp, że jesteśmy w stanie i postęp, które widzimy wokół
nas. Mówimy, dziękuję tym, którzy pomagają nam wierni i
ostać.
ZAPROSZENIE DO niedzielnej mszy
Drużyny zapytać na recepcji przy wejściu
do kościoła na Mszę w niedzielę. Witania wszystkim dajemy cięcia
serca z tektury z zdanie z Ewangelii: "Ojcze, zgrzeszyłem
przeciw Bogu i względem ciebie (Łk 15:18) lub" stroną Szybkie
Załóżmy, ponieważ mój syn przyszedł ... (Łk 15,23) lub
zdanie z piosenki "Nie trochę, pozwalają patrzeć przez
Chrystusa, pozwalają spojrzeć,, bo On cię kocha ...
................. DO RODZICÓW
Naszym codziennym życiu
W naszym życiu, jest wiele otwartych i
zamkniętych drzwiach. Drzwi jest obraz, aby porozmawiać o przyjęcie i
przebaczenia lub inaczej-zamyka nia, blokowanie, niewolnictwo.
Człowiek jest do miłości, że jest zdolny do przyjaźni, miłości i
dobroci. Ale może być niewolnikiem swojej nietolerancji, jego
egoizmu, zazdrości i jego przemoc. Przyszłość ludzkości jest
zbudowany w nas, w naszych sercach, w naszych codziennych
działaniach. Przyszłość ludzkości jest także zbudowany wspólnie
przez solidarności, sprawiedliwości i pokoju. Byliśmy świadkami
zbiorowych gesty solidarności i walki o sprawiedliwość i pokój?
Życie naszych dzieci
Uczniowie odkrywają tragedie ludzkości
wczoraj i dziś za pośrednictwem mediów, informacji i edukacji.
Gromadzenie, na co dzień, dużo przemocy i nieprawości, i mam go do
myślenia, fatalistycznie, że nic nie może się zmienić. Techniki
komunikacji są szczęśliwi, że mamy jednak zakładają wsparcie i
edukację. To nie jest na pewno zniechęcić nadziei i wszelkich starań,
aby żyć inaczej.
"Księga życia" pomaga młodym
ludziom odkrywać każdego dnia wokół nich, wielu "zwykłych"
akty wymiany i opiekuńczego. Bractwo panuje bardzo na przemocy.
Prawdą jest, że dramaty są bardziej pokazuje, że gesty przyjaźni. Zło
wydaje się bardziej widoczne, a nie hałasować, nie lubi się wyróżnić.
Odkrycie Ewangelii Łukasza 15:11-32
Kwestia młodzieży przedstawić ewangelię
Dobry ojciec i jego syn (często określane jako "syna
marnotrawnego"). Jezus ukazuje nam prawdziwe oblicze Boga.
Ojciec reprezentuje Boga, dwa syn reprezentuje ludzkość. Często
jesteśmy skłonni patrzeć tylko zło i grzech. Jezus przyszedł, aby
otworzyć nasze oczy na dobro i miłość. W całej historii, Jezus
kładzie nacisk na wolnej miłości Boga, Jego miłość bez limitu, nie
grzech dwóch. Zarówno syn (czyli my) są otoczone przez
ceafed czułości i miłości. Jezus pokazuje nam wielką radość Boga,
kiedy człowiek przychodzi do niego, przyjąć jego zaproszenie i wita
go o wybaczenie. Nie rozumiem Boga, który w takiej dobroci.
SZUKAJ naszych dzieci
Katechizm, młodzieży odkryć Boga o
przebaczenie. Przebaczenie jest niezbędne dla całego życia. To
pozwala odejść, on otwiera przyszłość. Nasze dzieci będą żyć
doświadczenie spowiedzi. Istotne jest to, że doświadczenie będzie
dodatni. Czasami, spowiedź jest postrzegane jako akt
zadośćuczynienia, a nie aktem wyzwolenia. Kapłan w sakramencie
pojednania jest "znak" od Boga, które odbywają się
bez konieczności konta i powiedział wszystkim wyraz czułości, "Jesteś
moim ukochanym synem ... "Świętujmy ... "" Cieszę się,
że tu jesteś ... "
NASZE ŻYCIE DLA RODZICÓW
Misją Kościoła jest dwojaki:
- Odkrywamy mężczyzn Ojciec przebacza,
- Dokonywania aktów, które
sprawiają, ryby w pobliżu kościoła, na marginesie, w pogardzie, jak
Jezus blisko.
Przesłanie "Pojednanie" ma
zasadnicze znaczenie dla życia Kościoła i musi koniecznie wiązać się
z podwójnego obrazu słowa czułości i bliskości z grzeszników.
Mówiono o Jezusie: "On jest zawsze z grzeszników
...
Udział może być satysfakcjonujące i
wyzwalające w Kościele podczas rodzica naszymi relacjami, naszych
uczuć, naszych trudności, przeszkód, co nas przyciąga i pomaga
nam ... Możemy również czuć zaproszony do procesu pojednania.
To jest zawsze świętem dla Boga. "Miejmy impreza, powiedział
ojciec, mój syn wrócił.
Modlitwa:
Panie Jezu, jesteś we mnie
a ja byłem na zewnątrz, tam szukałem te
...
Nazwałeś, można płakać, a Ty otworzył
moje uszy zamknięte
Ci świeciło Twój błyszczały
światła i Ty zapalił moje ślepe oczy
Twoje perfumy spread Odetchnąłem i
uciskanych, szukałem oddech
Próbowałem więc byłem głodny i
spragniony. Ty mnie dotknął i spalił mi swój pokój.
Modlitwa świętego Augustyna (354-430)