U libru di u celu

 http://casimir.kuczaj.free.fr/Orange/korsykanski.html

Volume 5 

 

Chjamendu e criature per vultà à u locu, u rangu è u scopu

per quale sò stati creati da Diu

 

Luisa Piccarreta

U Figliolu di a Voluntà Divina

 

Signore, venite à u mo aiutu. Ammansate a mo vuluntà ribelle sempre cusì recalcitrante di fronte à l'ubbidienza santa.

 

Riempitemi di a to santa è adorable Volontà finu à ch'e aghju soprappiù, perchè a mo vulintà sia cunsumata da a toia.

Tandu avaraghju a felicità di ùn luttà più contr’à a santa ubbidienza. E tu, santa ubbidienza, perdonami s'e ti faccio sempre guerra.

Dàmi a forza di seguità vi serenamente in tuttu, ancu s'ellu à volte ùn pare micca assai raghjone.

Cumu possu luttà contr'à voi in questu contu di i scritti chì devu fà in ubbidienza à u mo cunfessore ?

 

Ma basta, tacemu, ùn aspettemu più è cuminciamu à scrive. U mo cunfessore precedente (1) hè assai occupatu, assai più chè in l'anni chì mi guidava.

Ùn pudendu vene, u mo cunfessore attuale vene à u so postu (2).

Ùn aghju mai pensatu chì succede, soprattuttu chì eru tantu cuntentu cù l'altri; hà avutu a mo piena fiducia.

Circa un annu è mezu prima chì u mo cunfessore attuale hà cuminciatu cun mè, è mentre era in u mo statu di solitu, u beatu Ghjesù m'hà dettu di assicurà chì u mo futuru cunfessore si preoccupa di a mo vita interna è coopera pienamente cun mè. .

 

M'hà dettu :

"Quandu confiu un'anima vittima à un cunfessore, u so travagliu in quella persona deve esse cuntinuu. Diterete à u vostru futuru cunfessore ch'ellu duverà veramente cullaburà cun mè.

Altrimenti, ti metteraghju in manu di un altru.

Signore, ascolta », aghju rispostu, « quale altru avarà a pacienza di accettà a croce chì vene ogni ghjornu è si sacrificà cum’è u mo cunfessore attuale ?

"U chjameraghju, li daraghju a luce è ellu vene. - A pena accettà sta croce. - Iè, vene.

S'ellu ùn mi sente micca, li manderaghju a mo Mamma. Siccomu l'ama, ùn li negherà micca stu favore.

 

(1. Don Michele   De   Benedictis. 2. Don Gennaro Di Gennaro chì divintò u so cunfessore in u   1889.)

 

Quelli chì l'amate veramente ùn duranu micca assai.

Tuttavia, tenaraghju un ochju nantu à ciò chì farà. Dimmi tuttu ciò chì ti aghju dettu.

Qualchì tempu dopu à a so venuta li dissi tuttu, ma u poviru omu,   per via di un novu compitu, ùn pudia piglià a direzzione di a mo vita interna.

Puderaghju vede chì era più a so incapacità chè una scelta deliberata. Quandu aghju trasmissu à ellu ciò chì Ghjesù m'avia dettu, s'applicò megliu, ma prestu tornò à i so vechji abitudini.

 

U Beatu Ghjesù s'hè lagnatu è aghju parlatu cun ellu di novu. ·

Un ghjornu ellu stessu m'hà mandatu un cunfessore novu à quale aghju apertu a mo ànima, dicendulu tuttu. Hà accunsentutu à vene è eru surprised ch'ellu hà dettu di sì.

Ma a maraviglia cessò prestu. Ùn sò micca spiegà, ma hè ghjuntu solu per dui o trè ghjorni, dopu partì.

Hè sparitu cum'è un'ombra è aghju cuntinuatu cù u mo cunfessore attuale.

 

Sta mane aghju vistu u mo cunfessore assai umiliatu. Cun ellu eranu Beatu Ghjesù   è   San Ghjiseppu  .

Li dissenu : « Vai à u travagliu, u Signore hè prontu à dà ti a grazia chì dumandu ».

Allora, videndu u mo caru Ghjesù soffre cum'è durante a so passione, li dissi : "Signore, ùn site micca stancu di suppurtà tante suffrenze ?

 

Ghjesù rispose:

"No, una suffrinza ùn face nunda, ma infiammà u mo Cori per accoglie un altru.

 

Questu hè u modu di u soffrenu divinu:

soffre è agisce fighjendu solu i frutti chì ne derivanu. In e mio ferite è in u mo Sangue, vecu nazioni è creature salvate chì ricevenu grazia.

Invece di sentu stancu, u mo Cori sente gioia è un desideriu ardente di soffre di più.

"Deve esse cusì per ogni ànima.

E so soffrenze devenu esse parte di e mo soffrenze. L'anima ùn deve fighjà micca ciò chì faci, ma à a gloria data à Diu è à i frutti chì derivanu da e so suffrenze è da e so opere ".

 

Eru fora di u mo corpu è aghju vistu chì u mo cunfessore avia grandi difficultà cù a grazia ch'ellu vulia. Una volta Benedettu è   Santu   Ghjesù

Ghjiseppu   li disse :

"Se vai à u travagliu, tutte e vostre difficultà spariranu; cascanu cum'è e squame di un pesciu.

 

Eru in u mo statu di solitu. Dopu avè avutu un gran prublema per qualchì tempu, aghju vistu u mo adorable Ghjesù in i mo braccia. Una luce irradiava da a so fronte, è in questa luce sò state scritte e seguenti parolle:

"L'amore hè tuttu, è per Diu è per l'omu; se l'Amore cessa, a vita stessa cessà. Ci sò, però, dui tipi d'amore: unu hè spirituale è divinu, l'altru corpuleu è disordinatu. Trà questi dui amori ci hè un grande. diffarenza.

 

Puderete dì chì sta diferenza hè grande quant'è a diffarenza trà pensà à qualcosa in a vostra mente è fà qualcosa cù e vostre mani. A mente pò, in un istante, pensà à centu cose, ma e mani ponu solu fà una cosa à un tempu.

"U Creatore divinu hà fattu creature solu per Amore.

Se Diu mantene i so attributi sempre indirizzati à e criature, hè l'Amore chì u spinge à fà.

 

I so attributi derivanu da l'Amore.

L'amore disordinatu, cum'è quellu di ricchezze è piacè, ùn sustene micca a vita di l'omu. Queste cose ùn solu ùn portanu micca à a santificazione, ma l'omu pò finisce per fà in dii.

 

Se l'amore hè santu, porta à a santificazione. Se l'amore hè perversu, porta à a dannazione ".

 

Sta mane, dopu à ghjorni assai amari, u benedettu Ghjesù hè ghjuntu è hà cumunicatu cun mè in un modu particularmente familiar.

Tantu cusì ch'e aghju pensatu chì l'avaria per sempre. Ma, à a vitezza di a luce, hè sparitu.

 

U mo dulore era cusì grande chì mi sentu cum'è andava in pazzia, soprattuttu perchè era sicuru chì ùn l'aghju mai più perde.

Cume mi collassava di dulore, tornò à a vitezza di a luce è, à voce alta è seria, mi disse :

 

"Quale site per finta di tene sempre cun voi?" Pazzu cum'è eru, aghju rispostu bravamente:

"Sò tuttu quandu sò cun voi.

Mi sentu cum'è una vulintà chì vene da u pettu di u so Creatore. Cù sta vuluntà,

- finu à ch'ellu ferma unitu à tè,

-Sperimentu l'esistenza, a vita, a pace è tutti i beni.

 

Senza voi, però, mi sentu rottu, persu, inquietu, senza vita, cù solu cose gattivi.

Per avè a vita è ùn mi perde micca, a mo vulintà, fora di tè,

- deve sempre circà i to petti e

- deve stà quì per sempre ".

 

Ghjesù paria capisce tuttu.

Ma, una volta, m'hà dumandatu:

«  Ma quale site ? "

Aghju cuntinuatu : « Signore, ùn sò chè una goccia d’acqua.

 

È mentre sta goccia d'acqua ferma in mare, hè cum'è s'ellu fussi tuttu u mare.

Resta pulita è chjara cum'è l'altri acque. Ma s'ellu esce da u mare, diventa fangu

Per via di a so piccula, hè persa. "

 

Mossu, s'avvicinò versu mè, mi abbracciò è disse :

"A mo figliola, quella chì vole stà sempre in a mo Voluntà, participa à a Vita Divina. Ancu s'ellu pò lascià a mo Voluntà momentaneamente, postu chì l'aghju creatu cù a vulintà libera, u mo Puteru travaglia un miraculu chì li permette di cuntinuà à participà à u Divinu. vita..

 

Per sta participazione cuntinuu, hà sperimentatu una unione cusì forte cù a Voluntà Divina chì, ancu s'ellu vulia, ùn pudia lascià.

 

Questu hè u miraculu cuntinuu chì cuncede à quellu chì face sempre a mo Voluntà.

 

 

Après avoir vécu plusieurs jours amers à cause de absence continuelle de mon adorable Jésus, j'ai senti ce matin que j'avais ateint les profondeurs de affliction.

 

Fatiguée et sans force, j'ai pensé que Jésus ne me voulait plus dans cet état, et j'ai presque décidé de tout abandonner.

 

Pendant que je pense ainsi, mon aimable Jésus remua en moi et me laissa savoir qu'il priait pour moi.

J'ai compris qu'il imporait

- la Puissance de son Père,

-sa Force d'âme et

-sa Providence pour   moi.

 

Allora   disse:

"Ùn vede, Babbu,

-perchè ellu hà assai bisognu d'aiutu e

- cumu, dopu à tanti ringraziamenti,

ella vole diventà un peccatore è lascià a vostra Voluntà ?

 

Ùn possu micca spiegà cumu u mo core s'hè rottu quandu aghju intesu queste parolle di Ghjesù. Hè surtitu da mè, è dopu avè assicuratu ch'ellu era u mo benedettu Ghjesù, li dissi :

 

"Signore, hè a vostra Voluntà ch'e aghju campatu in questu statu cum'è ànima vittima? Siccomu ùn mi sentu più cum'è prima, ùn pare più necessariu chì u cunfessore venga. Allora almenu li risparmiaraghju stu sacrifiziu ".

 

Ghjesù cuntinuò: "Per avà ùn hè micca a mo Voluntà chì lascià stu statu. In quantu à u sacrifiziu di u cunfessore, li pagheraghju centu volte per a so carità ".

 

Allora, assai tristu, aghjunse:

 

"A mo figliola, i sucialisti anu riisciutu à fà greva in l'internu di a Chjesa. In Francia l'anu fattu   publicamente.

In Italia, di manera più   piatta.

 

A mo ghjustizia cerca una opportunità per mandà punizioni ".



 

Eru fora di u mo corpu è aghju vistu à Ghjesù chì tene una verga cù quale hà culpitu a ghjente. Dopu à esse battutu, a ghjente si sparghje è si ribella.

 

Ghjesù li disse:

"Ti battu per riunite cun mè. Ma, invece di unisce,

-ti ribellu e

- tu scappi da mè.

Hè dunque necessariu di ghjucà a tromba ».

 

Quandu ellu dicia questu, hà cuminciatu à ghjucà a tromba.

tandu aghju   capitu

chì u Signore mandava punizioni è chì l'omi,

- piuttostu chè umiliate,

- l'avarianu offesu di più è scappanu da ellu.

 

In seguitu, u Signore soffiava a tromba per altri punizioni serii.

 

Aghju passatu parechji ghjorni di privazione è lacrime.

Mi paria chì u Signore m'avia suspesu da esse vittima. Qualunque cosa mi sentu, ùn pudia micca lascià i mo sensi.

Piuttostu, mi sò stata presa da una multitùdine di dulori addominali chì m'anu fattu ansiosa è chì ùn pudia capisce.

 

A notte, durante un sognu, aghju vistu un anghjulu chì mi guidava in un giardinu. Tutti i pianti sò stati negri.

Ma ùn era micca attentu perchè pensava solu à u fattu chì Ghjesù m'avia abbandunatu.

Allora hè vinutu u mo cunfessore.

Truvendu mi svegliu, m’hà dettu chì i vignaghjoli s’eranu ghiacciati.

 

Eru assai angustiatu à pensà à i poveri è aghju paura chì Ghjesù s'astenia di riportà mi in u mo statu di solitu per pudè punisce liberamente.

Ma sta matina, u benedettu Ghjesù hè ghjuntu è m'hà purtatu à u mo statu di solitu. Appena l'aghju vistu li aghju dettu :

"Signore, chì avete fattu eri? Ùn m'avete micca dettu nunda.

Vi avaria dumandatu di suspende sta punizione, almenu in parte ".

 

Ghjesù rispose:

"A mo figliola, era necessariu ch'e mi tenissi luntanu, altrimenti mi avariate arrestatu è ùn saria micca statu liberu.

D’altronde, quante volte ùn aghju micca fattu ciò chì vi era oppostu ?

 

Perchè l'omu ùn vole micca ricunnosce i diritti di u so Creatore ».

Ancu s'elli parlavanu in latinu, aghju capitu u significatu di ciò chì dicenu. Sentenduli, aghju trimulatu è sentu chì u me sangue si congelava.

Aghju pricatu à Ghjesù per mostrà misericordia.

 

Aghju cuntinuatu in u mo statu doloroso di privazione.

À u più, Ghjesù hè apparsu senza parlà à mè è per un brevi mumentu.

 

Sta mane, quandu eru inconsciente, u mo cunfessore hà custrettu à Ghjesù à vene quasi in vanu.

Ghjesù avia da mustrà ellu stessu. Indirizzendu u cunfessore cù una spressione

seriu è turmentatu, disse :

'Chì voli?'

 

U prete paria cunfusu è ùn sapia chì dì. Allora aghju dettu:

"Signore, forse hè per a grazia chì vulete ottene.

 

Ghjesù li disse:

"Preparate è vi riceverete.

Avete a vittima di l'anima cun voi: più stà vicinu in u pensamentu è l'intenzione, più vi sentite forti è liberi di fà ciò chì vulete ".

Aghju dumandatu à Ghjesù: "Signore perchè ùn venite micca?"

 

Ellu rispose : « Vulete sapè perchè ?

Tandu aghju intesu una multitùdine di voci chì venenu da u mondu sanu è gridavanu :

"Morte à u Papa!

- Distrughje a religione !

- Massacre e chjese !



- Macellate tutte l'autorità:

- Nimu ùn deve esse sopra à noi! "

 

È aghju intesu parechje altre cose sataniche cusì. • U nostru Signore aghjunse :

"A mo figliola, quandu un omu hè dispostu à riceve a gràzia, riceve a grazia. Quandu si dispone à u male, hè u male chì riceve.

Tutte queste voci chì senti ghjunghjenu à u mo tronu è questu spessu. Inoltre, quandu a mo Ghjustizia vede quellu omu

- ùn vole micca solu u male,

-ma dumanda insistentemente.

 

Allora u male hè ciò chì a mo Ghjustizia hè custretta à cuncede.

 

A facciu per fà capisce ciò chì hè stu male ch'elli bramanu.

Sapete veramente ciò chì u male hè quandu site in questu. Hè per quessa chì a mo ghjustizia prova di punisce l'omu ».

Eru in u mo statu di solitu.

Appena aghju vistu u mo adorable Ghjesù, mi disse:

 

"A pace mette in ordine tutte e passioni.

Ma chì trionfa nantu à tuttu, stabilisce u bè cumpletu in l'anima è santifica tuttu?

Hè   purezza d'intenzione  ,

vale à dì, per fà tuttu cù   a sola intenzione di piacè à Diu.

 

Purità di scopu

- regula è corregge e virtù stessu, cumpresa l'obbedienza.

- hè cum'è un maestru chì dirige a musica spirituale di l'ànima. "Dittu questu, hè sparitu à a velocità di a luce.

 

Aviu lasciatu u mo corpu.

Beatu Ghjesù era in i mo braccia è eramu trà parechje persone. Cù bastoni, spade è culteddi, a ghjente hà pruvatu à ferisce u Corpu di Ghjesù, ma, malgradu i so sforzi, ùn li pudia micca fà ferite.

Ancu ben sviluppatu, e so armi avianu persu u putere di ferite.

 

Ghjesù è eiu era assai dispiace di vede a brutalità di sti cori.

Ancu s'è i so sforzi ùn anu risultatu in nunda, anu sempre ripetutu i colpi cù a speranza di successu. S'elli ùn feranu micca à Ghjesù, era solu perchè ùn pudianu micca.

 

Si sò assai arrabbiati perchè e so armi eranu inefficaci è ùn pudianu suddisfà u so desideriu di ferisce à Ghjesù. Si dicenu à sè stessu :

Perchè ùn pudemu micca fà?

In altre circustanze, pudemu ghjunghje à ellu, ma sta volta, mentre ch'ellu hè in braccia di sta donna, ùn pudemu micca fà nunda per ellu.

Videmu s'ellu pudemu ferisce sta donna è separà l'una di l'altru ".

 

Quandu dicenu questu, Ghjesù lasciò i mo braccia è li dete a libertà di fà cumu vulianu.

 

Prima ch'elli puderanu mette e so mani nantu à mè, aghju dettu:

"Signore, offre a mo vita per a Chjesa è per u triunfu di a verità. Per piacè accettà u mo sacrifiziu ".

 

Ghjesù hà accettatu u mo sacrifiziu è elli,

- cù l'aiutu di una spada,

- s'impegna à tagliarmi u collu.

Ma, cum'è anu fattu, aghju vultatu à u mo corpu.

Pensu ch'e aghju arrivatu à u puntu di i mo brami (per more). Ma, à a mo delusione, tuttu s'hè firmatu.

 

Dopu avè passatu l'ultimi ghjorni in a privazione è u soffrenu di Ghjesù, sta mane mi ritruvu fora di u mo corpu cù u zitellu Ghjesù in i mo braccia.

Appena l'aghju vistu, li dissi: "Ah! Caru Ghjesù, postu chì m'avete lasciatu solu. Almenu insegnami à cumportà in stu statu.

- negligenza è - offerta.

 

Ellu rispose :

"A mo figliola.

- tuttu ciò chì soffre in i vostri braccia, gammi è core,

- Uniscila à i mo soffrenze

in e ferite di i mo braccia, gammi è core mentre recitava   cinque "Gloria à u Babbu  ".

 

È offre à a ghjustizia divina in riparazione

- atti cattivi e

- i desideri maligni di e criature

uniscendusi à ciò ch'e aghju patitu per a mo corona di spine.

 

Fate lu recitendu   trè "Gloria à u Babbu"

in riparazione di i peccati commessi da l'omu per mezu di e so trè facultà,

chì sò diventati cusì   sfigurati

chì a mo Image in ellu ùn pò esse   ricunnisciutu.

 

Sempre in guardia

-per mantene   a to vulintà unita à a meia   e

- amami in ogni mumentu.

 

Chì   a to memoria   sia cum'è una campana chì sona in continuu in tè,

ricurdendu di tè

- tuttu ciò ch'e aghju fattu è patitu per voi è

- e tante grazie ch'e aghju datu.

 

Ti ringraziu è esse grati:

a gratitudine hè a chjave chì sblocca i tesori divini. Lasciate chì  u vostru intellettu   pensa à nunda di più  :

basta à piglià cura di Diu  .

 

Se fate,

-Truveraghju a mo maghjina in tè è

-Aghju riceve a satisfaczione chì ùn possu micca riceve da altre criaturi.

 

Questu avete da fà continuamente perchè,

se l'offisa hè   cuntinuu,

 a satisfaczione deve esse ancu ".

Aghju dettu: "Ah! Signore! Quantu era male! Eru ancu egoista. Cuntinuò:

A mo figliola, ùn àbbia paura.

Quandu un'anima face tuttu per mè, accettà ciò chì face. Aghju accettatu ancu e cunsulazioni è cunsulazioni ch'ellu riceve cum'è s'elli eranu dati à u mo propiu Corpu soffrenu.

 

Inoltre, per liberà da ogni dubbitu,

- ogni volta chì ti senti cunsulatu e

- chì senti u bisognu di accettà questu, fate per mè è dite :

 

"Signore, vogliu cunsulà u vostru Corpu sofferente

à u stessu tempu in quale u mo propiu corpu hè cunsulatu ».

 

Mentre dicu questu, si alluntanò pianu pianu da mè, finu à chì ùn l'aghju più vistu è ùn pudia più parlà cun ellu.

A so partenza m'hà causatu un dolore cusì grande chì mi sentu cum'è esse strappatu.

 

Per truvàlu, sò intrutu in a stanza chjosa induve era chjosu. Quì li aghju dettu : Ah ! Signore ! perchè m'hai lasciatu?

Ùn site micca a mo vita ?

A mo ànima è ancu u mo corpu sò troppu debuli per suppurtà u dulore di esse privatu di tè.

Mi sentu mori. Sta morte hè a mo sola cunsulazione ".

 

Mentre stava dicendu questu, Ghjesù m'hà benedettu è, una volta, hè sparitu. Allora aghju vultatu à a nurmale.

 

Eru in u mo statu di solitu quandu, ùn sò micca sapè cumu, aghju vistu u mo adorable Ghjesù in mè.

 

Videndumi stunatu, mi disse :

 

"A mo figliola, quelli chì usanu i so sensi per offende mi distorcenu a mo maghjina in elli.

U peccatu ammazza l'anima: diventa mortu à tuttu ciò chì hè divinu.

 

Sè, invece, a parsona usa i so sensi per glurificà mi, li possu dì : « Voi sì i mo ochji, l’arechje, a bocca, e mani è i pedi ».

 

Hè dunque assuciatu cù a mo azzione creativa.

 

"Sì, in più di dà gloria cù i so sensi, sapi offre à l'   altri - suffrenze,

-satisfaction e

- riparazione,

hè ancu assuciatu cù a mo azzione redentiva.

 

È s'ella si rende ancu di più à a mo azzione in ella, s'associa cù a mo azzione santificante.

 

Cusì, tuttu ciò chì aghju realizatu in a Creazione, a Redenzione è a Santificazione,

I instill a participazione in l'anima.

Tuttu hè quì si l'ànima currisponde à a mo azzione in questu. "·

 

 

Mentre era in u mo statu di solitu, aghju lasciatu u mo corpu è aghju vistu u zitellu Ghjesù. Tenia una tazza piena di soffrenza è un bastone in manu.

 

M'hà dettu : "Vedi, figliola, u mondu mi fa beie in continuu da sta tazza di soffre".

 

Aghju rispostu: "Signore, dammi un pocu di sta soffrenza, perchè ùn site micca solu in u soffrenu".

 

Il m'a donné une goutte de cette boisson amer.

Ppuis, cù u bastone ch’ellu tinia in manu, mi toccò u core, fendu un buccu.

Da stu pirtusu sgorgava un picculu filu di sta bevanda amara ch'e avia cunsumatu. Mais cette boisson s'était transformée en lait doux qui s'élevait dans la bouche de Jésus-Christ, le soulageant et le rafraîchissant.

 

M'hà dettu :

"A mo figliola, s'è, quandu dugnu l'amarezza è a tribulazione à un'anima, si unisce à a mo Voluntà, mi piace".

S'ellu

- ti ringraziu per u to soffrenu,

- me li offre in rigalu,

è questu ancu s'è sti soffrenze è amarezza fermanu per ella, allora cambianu per mè dolce è piacevule.

 

Sì, travagliendu è soffrenu, un'anima

- Pruvate solu di piacè,

- senza dumandà alcuna remunerazione,

mi rende felice è mi rinfresce ancu di più.

 

Chì faci l'anima

u più caru à u mo   core,

a più bella in i mo ochji   è

u più intimu cù l'   Essere Divinu,

hè a perseveranza in questu modu di fà e cose.

Tandu diventa immutable di a listessa immutabilità di Diu.

 

"Sì, à u cuntrariu, l'anima dice "sì" una volta è "nè" un altru.

S'ellu cerca un scopu particulare sta volta è un altru scopu a prossima volta.

Sè oghje prova à piacè à Diu è, dumane, i criaturi, allura l'anima s'assumiglia

-à una regina un ghjornu e

- à un servitore vile u ghjornu dopu,

- à qualcunu chì cena un ghjornu cù un alimentu squisitu è ​​u ghjornu dopu cù i resti ".

Allora hè sparitu.

Prestu tornò, aghjustendu:

"U sole esiste per u benefiziu di tutti, ma micca tutti prufittà di i so effetti.

Di listessa manera, u sole divinu dà a so luce à tutti, ma chì gode di i so effetti benifichi ?

Quale tene l'ochji aperti à a Luce di a Verità ? A maiò parte di elli fermanu in u bughju.

 

Solu quelli chì anu a ferma intenzione di piacè mi rallegranu in a pienezza di stu sole ".

 

Essendu fora di u mo corpu è avè vistu a Regina di u Celu, aghju inchinatu à i so pedi è li dissi :

A mo dolce Mamma, in quale statu terribili mi ritrovu, privatu di u mo unicu tesoru, di a mo vita. Ùn sò micca à quale santi dedicà mi stessu ".

È pienghje.

 

A Beata Vergine hà apertu u so Cori cum'è un cofanu hè apertu. Ella hà purtatu quì u zitellu Ghjesù è mi l'hà datu, dicendu:

"A mo figliola, ùn pienghje micca, questu hè u vostru Tesoru, a vostra Vita è u vostru Tuttu  .

Pigliate, tenete cun voi per sempre è mantene i vostri ochji fissi nantu à ellu in voi.

Ùn vi vargugnate micca s'ellu ùn vi dice nunda o s'ellu ùn avete nunda à dì.

 

Basta tenite i vostri ochji fissi nantu à ellu in voi è

ascolterete tuttu, fate tuttu è sarete saziatu di tuttu.

 

"Questa hè a bellezza di a vita interna di l'ànima:

ùn hà micca bisognu di parlà nè bisognu di educazione; nunda di l'esterno l'attrae o disturba.

Tuttu ciò chì l'attrae è tutti i so pussidimenti sò in ella. Fighjendu solu à Ghjesù in ella, capisce tuttu è face tuttu.

 

Fendu cusì, vi cullà à a cima di u Calvariu induve vi vede à Ghjesù, micca cum'è un zitellu, ma cum'è Crucifix. È starete quì cun ellu ".

 

Cù u zitellu Ghjesù in braccia è in cumpagnia di a Beata Vergine, paria ch’è no andemu in a strada di u   Calvariu.

Intantu, qualchissia hà pruvatu à piglià Ghjesù luntanu da mè.

Aghju gridatu à a Regina Celeste per aiutu, dicendu:

"Mamma mia, aiutami, perchè volenu caccià Ghjesù da mè".

 

Ella rispose :

"Ùn àbbia paura.   U vostru travagliu hè di mantene i vostri ochji interni fissi nantu à ellu  . Hà un tale putere chì tutti l'altri putenzi,

umanu o male, serà scunfittu. "·

Cuntinuendu u nostru viaghju, simu ghjunti in una chjesa induve si celebrava a Santa Messa.

In u mumentu di a cummunione mi avvicinau à l'altare cù u zitellu Ghjesù in braccia.

Grande era a mo sorpresa quandu, subitu dopu avè ricevutu l'ospiti, Ghjesù sparì da i mo braccia. Pocu dopu, aghju vultatu in u mo corpu.

 

Sta mane, eru assai disturbatu da l'absenza di u mo adorable Ghjesù, di colpu, apparsu in mè in tale manera chì a so prisenza hà riempitu tutta a mo persona.

 

Mentre u fighjularaghju, mi disse, cum'è per spiegà u significatu di st'apparizione :

"A mo figliola, perchè vi vergugnate perchè sò u vostru Maestru in modu cusì tutale ? Quandu un'anima riesce à fà di mè Maestru di a so mente, di e so braccia, di u so core è di i so pedi, in breve, di tuttu u so esse, u peccatu. ùn pò più regnà nantu à ellu.

 

Ancu s'è qualcosa involuntariu entra in ella, hè immediatamente disposta à a purificazione è ricusa immediatamente l'azzione involuntaria, postu chì sò u Maestru di questa ànima è ferma sottu à u mo cuntrollu.

 

Inoltre, postu chì sò un santu, l'anima trova difficiule di mantene in sè qualcosa chì ùn hè micca

micca santu. D'altronde, postu chì l'ànima m'hà datu tuttu in a so vita, hè ghjustu chì l'aghju datu tuttu à a so morte, ammettenu senza ritardu à a visione beatifica.

Quellu chì si dà cumplettamente à mè durante a so vita ùn serà micca toccu da e fiamme di u purgatoriu.

 

Eru in u mo statu di solitu. U mo adorabile Ghjesù hè ghjuntu è m'hà fattu sente a so dolce Voce, dicendumi: "Più un'anima si spoglia di e cose naturali, più acquista cose soprannaturali è divine.

Più si spoglia di l'amore di sè stessu, più acquista l'amore di Diu, menu aspira à a cunniscenza di e scienze umane è à a ricerca di i piacè.

di a terra, più acquisisce a cunniscenza di e cose celesti è di e virtù ".

 

Eru assai angustiatu è quasi pazza per l'absenza di u mo adorabile Ghjesù, ùn sapia micca induve era: in terra o in l'infernu.

Di colpu, Ghjesù mi apparsu è mi disse:

 

"Quellu chì cammina nantu à a strada di e virtù vive a mo vita. Quellu chì camina nantu à a strada di u viziu vive in cuntradizzione cun mè ".

 

Hè sparitu è ​​poi vultò prestu è aghjunse:

"Per mezu di a mo Incarnazione, a mo Umanità hè stata innestata nantu à a mo Divinità.



 

Qualchissia chì cerca

- per stà unitu à mè cù a so vulintà, e so opere è u so core,

-vivendu a so vita imitandu a meia, cresce in a mo vita e

sviluppa l'injertu chì aghju fattu di a mo Umanità nantu à a mo Divinità aghjunghjendu un ramu à l'arbre di a mo Umanità.

 

Sì, invece, l'anima ùn si unisce micca cun mè, ùn sviluppa micca u so ramu nantu à a mo Umanità.

Quellu chì sceglie di ùn esse cun mè ùn pò micca avè a vita : hè persu è và à a ruina ».

 

Una volta hè sparitu.

 

Allora aghju lasciatu u mo corpu è mi ritruvu in un giardinu di rosula.

Certi rosi eranu assai belli è ben formati. I so petali eranu   a mità

Per apre.

L'altri rosi anu persu i so petali in a minima brisa finu à chì solu u so troncu restava.

 

Un ghjovanu, ùn so quale era, mi disse :

 

«  I primi rosi rapprisentanu ànime chì campanu in l'internu.

 

-Queste ànime mostranu una bellezza, una freschezza è una custanza chì impediscenu à i so petali (virtù) di cascà in terra.

-U fattu chì i so petali sò mezu chjusi simbulizeghja l'apertura chì facenu à u mondu esternu.

Avè a Vita in elli, sò profumati ~ di santa carità. Cum'è lumi, brillanu davanti à Diu è à l'omi.

"  I sicondi rosa rapprisentanu ànime frivole  : u pocu bonu chì facenu hè fattu à l'ochji di tutti.

- I so petali spalancati simbulizeghjanu%

chì ùn anu micca Diu è u so amore cum'è u so solu scopu.

-I so petali (e so virtù) sò debbuli attaccati:

appena una brisa d'orgogliu, di piacè, d'amore di sè stessu o di rispettu umanu cumencia à soffià,

cascanu; restanu solu e spine chì punghjenu a so cuscenza. « Allora aghju riintegratu u mo corpu.

 

Aghju meditatu l'ora di a Passione

- induve Ghjesù lasciò a so Mamma per andà à a morte,

- più precisamente à u mumentu chì Ghjesù è Maria si benedivanu.

 

Aghju riparatu quelli

chì ùn benedica micca u Signore in tutte e cose, è

chì ancu   l'offenda.

 

Aghju pricatu ancu chì Diu multiplicà e benedizioni

- chì avemu bisognu

- per mantene noi in grazia.

 

È aghju pruvatu à cumpensà ciò chì manca in a gloria di Diu.

- per via di a negligenza di e criature

per benedire Diu in   tuttu.

Mentre facia questu, sentu chì Ghjesù s'agitava in mè è mi diceva:

 

"A mo figliola,

-Quandu rifletti nantu à a benedizzione ch'e aghju datu à a mo Mamma,

-pensate ancu à u fattu chì aghju benedettu ogni criatura.

 

Tuttu era benedettu:

i so pinsamenti, e so parolle,

u so battitu di core, i so passi è

i so azzioni sò fatti per mè.

Assolutamente tuttu era marcatu da a mo benedizzione.

 

Tuttu u bonu chì a criatura pò fà hè digià fattu da a mo Umanità. Cusì, tuttu hè statu divinatu da mè.

 

Cuntinuò:

"A mo vita va veramente à a terra,

- micca solu in u Santu Sacramentu,

-ma ancu in l'anime chì campanu in a mo grazia.

 

I criaturi ùn ponu micca abbraccià tuttu ciò chì aghju fattu. E so capacità sò limitate.

Cum'è què

in una tale anima continuu a mo   riparazione,

in questu a mo   lode,

in quellu altru u mo ringraziu,

in quellu altru u mo zelu per a santità di l'   anime,

in questu altru i mo suffrenze, è cetara   .

 

Sicondu a qualità cù quale l'ànime sò unite à mè, aghju sviluppatu a mo Vita in elli.

 

Immaginate chì dolore mi causanu e criature chì,

mentre vogliu agisce in   elli,

ùn fate micca attenzione à mè   ".

 

In seguitu, hà sparitu è ​​aghju rinfriscatu u mo corpu.

 

Eru in u mo statu di solitu. Appena aghju vistu à Ghjesù, mi disse:

"Sia o micca l'anghjuli sò capaci di guardà l'ànime,

fà e so funzioni   e

ùn abbanduneghjanu mai stu compitu affidatu à elli da   Diu.

 

Eppuru, malgradu

- a so cura,

- u so entusiasmu è

- a so presenza,

vedenu l'ànime chì si perdenu, sò sempre in u so locu.

 

Ùn hè micca veru chì

- secondu i so successi o fallimenti,

dà più gloria o menu gloria à Diu.

 

Perchè a so vulintà hè sempre diretta à a fine di u travagliu affidatu à elli.

 

"E vittime di l'anima sò anghjuli umani chì devenu

- riparazione per l'umanità,

- mendicanti per ellu e

- prutegge lu.

 

Ch'elli sò o micca successu in a so missione,

- ùn deve micca interrompe u so travagliu,

- almenu micca prima di esse indicatu da quì sopra.

 

Sta mane aghju vistu in mè u mo adorable Ghjesù coronatu di spine. Videndulu cusì, li dissi :

"U mo dolce Signore, perchè u vostru capu

- hà invidiatu u vostru corpu flagellatu chì avia tantu soffretu è sparse tantu sangue - è ùn vulia micca esse menu onoratu chè ellu da u soffrenu,

finu à chì avete instigatu i vostri nemici

- per incurunatevi cù una corona di spine cusì dolorosa ?

 

Ghjesù rispose:

"A mo figliola,

a corona di spine hà parechji significati  .

Mentre assai hè statu dettu annantu à questu, ci hè ancu assai da dì. Cum'è s'ellu era in cuncurrenza cù u mo corpu, u mo capu vulia avè u so soffrenu è u so flussu di Sangue.

Questu, nota, hè qualcosa quasi incomprensibile per una mente creata.

U capu unisce u corpu è l'anima  .

In tale manera chì u corpu senza a testa ùn hè nunda.

Ancu s'ellu hè pussibule di campà senza altri membri, hè impussibile di campà senza a testa, postu chì hè a parte essenziale di l'omu sanu.

Sia u corpu peccatu o face u bè,   hè u capu chì dirige tuttu.

 

U restu di u corpu ùn hè nunda più cà un strumentu.

 

"  A mo testa   duvia

- restaurà u mo Regnu è a mo Signoria,

-Ottene i meriti cusì cusì

- i novi celi di grazia è

- i mondi novi di a verità ponu penetrà a mente umana

per contru à l'infernu di i peccati è di e passioni vili.

 

Vuliu incoronà tutta a famiglia umana

-di gloria, -di onore è -di dignità.

Allora aghju vulsutu prima incoronà a mo Umanità,

- ancu cù una corona dolorosa di spine,

-simbulu di a corona di l'immortalità,

chì aghju restituitu à e criature chì l'avianu persu per via di u peccatu.

 

Inoltre, a corona cù spine significa

chì ùn ci hè gloria o onore senza spine.

 

I passioni ùn ponu mai esse   cuntrullati

nè e virtù acquistate

senza a mortificazione di a carne è di u spiritu.

 

U veru putere hè guadagnatu

- cù u rigalu di sè stessu,

- cù e ferite di a mortificazione è di u sacrifiziu.

 

Infine, a corona di spine significa

-chì sò u solu veru rè è

- chì a persona chì mi face u solu Re di u so core hà gioia è pace.

Fararaghju a so regina di u mo regnu.

 

Quelli goccioli di Sangue chì sboccavanu da a mo testa

anu inundatu a mente umana cù a cunniscenza di a mo regnu nantu à elli ".

 

Cumu puderia sprime cumu mi sentu cum'è u risultatu di e parolle di Ghjesù?

e parolle mi mancanu

Veramente, u pocu chì aghju dettu mi pare inconsistente.

Pensu chì deve esse cusì quandu parlemu di e cose di Diu.

 

Da

-Diu hè increatu è

- simu i so criaturi,

ùn pudemu micca parlà d'ellu senza tinkering.

 

Mentre era in u mo statu di solitu, mi sentu pienu di peccatu è amarezza. U mo adorabile Ghjesù hè apparsu in mè cum'è un fulmine.

Appena l'aghju vistu, i mo peccati sò spariti.

Tremulu, li dissi : " Signore, cumu hè pussibule chì in a vostra presenza, quandu aghju da esse più cuscente di i mo peccati, succede u cuntrariu ?"

 

Ellu rispose :

"A mo figliola, a mo Presenza hè un mare senza limiti.

Quale vene à a mo Presenza

hè cum'è una goccia d'acqua chì entra in u mare. Cumu sapè s'ellu hè fangosu o chjaru quandu hè statu diluitu in u mo mare?

 

U mo toccu divinu purifica tuttu, face neru ciò chì hè biancu. Perchè, allora, avete paura ?

Inoltre, a mo Voluntà hè lumera.

 

Siccomu faci sempre a mo Voluntà, campa in questa luce:

si trasforma

- e vostre mortificazioni, - e vostre privazioni è - e vostre soffrenze in nutrimentu di luce per a vostra anima.

 

L'unicu nutrimentu sustanziale chì dà vera vita hè a mo Voluntà.

 

Ùn sapete micca chì sta dieta cuntinuu di luce face sparisce i difetti chì l'anima acquista ?

Dittu chistu, hè sparitu.

 

Aghju cuntinuatu in u mo statu di solitu, videndu u mo adorable Ghjesù solu in brevi mumenti. M'hà dettu :

 

"A mo figliola, sapete ciò chì hè u peccatu?

Hè un attu di vuluntà umana

fattu in uppusizione à a Voluntà Divina.

 

Imagine dui amichi in discordia:

Se a so discordia hè minore, si pò dì chì a so amicizia ùn hè micca perfetta cum'è deve esse.

-Cumu si ponu amà è cuntradiscenu à u stessu tempu ?

 

U veru amore richiede

- campà in a vulintà di l'altru,

- ancu à u costu di sacrifici.

 

Sì a discordia hè seriu, ùn sò più amichi ma nemichi. Tali hè u peccatu.

Oppunendu a Voluntà Divina, ancu in e cose più chjuche. Hè cum'è diventà un nemicu di Diu.

 

A criatura hè sempre a causa di tali cunflitti. "

 

Aviu parlatu à u mo cunfessore di e mo paure

-si u mo statu di vittima currispundia o micca à a Voluntà di Diu e

-se, per verificà questu, ùn aghju micca à pruvà à lascià stu statu, per vede s'ellu possu.

 

U mo cunfessore, senza e so difficultà di solitu, m’hà dettu :

"Va bè, dumane pruvate."

 

Mi sentu cum'è m'avia liberatu da un fardelu. U prete

celebrava a Santa Messa. Dopu avè ricivutu a cummunione, aghju vistu u mo adorable Ghjesù in mè, cù e so mani unite, mi fighjulava è implorava pietà è aiutu. À quellu mumentu, aghju lasciatu u mo corpu.

 

Mi ritruvu in una stanza duv’era una donna nobile è venerabile, severamente paralizata è chjinata in un lettu.

A testa di u so lettu era cusì alta chì toccu u tettu.

Eru custrettu à stà nantu à sta testata, sustinutu da un prete, per mantene u lettu stabile è vigilà u paci.

 

Mentre era in questa pusizioni, aghju vistu religiosi

- circundà u lettu e

- preparazione di trattamenti per u paziente.

Cun grande amarezza si dicianu l'un à l'altru :

"Hè assai malata, cusì malata!

Basta un pocu scossa da u lettu ".

 

Aghju cuncentratu à mantene a testa di u lettu fermamente

per paura chì un muvimentu di u lettu puderia causà a morte di a dama.

Videndu chì a prova si passava, è fastidiatu da a mo inattività, aghju dettu à quellu chì mi teneva :

"Per pietà, lasciami falà ; Ùn aghju micca fà nunda quì è ùn l'aghju micca aiutatu. Chì hè u puntu di stà cusì ?

À u pianu di sottu, puderia almenu servela è aiutà. "U prete hà rispostu :

"Ùn avete micca intesu chì u minimu muvimentu di u lettu pò aggravà seriamente a so cundizione? Se ti lascio falà, ùn ci sarà nimu per stabilizzà u lettu è ella morerà ".

 

Aghju dettu: "Hè pussibule chì solu fendu questu possu impedisce a so morte? Per u celu, mettitemi!"

 

Dopu avè ripetutu ste parolle parechje volte, m’hà abbattutu senza chì nimu mi tene più.

Aghju avvicinatu à u paci è, assai à a mo sorpresa è dispiace, aghju vistu chì u lettu si moveva.

A so faccia s'hè tornata livida.

Trimava è fece sente i ruggiti di a morte.

I pochi religiosi prisenti si cuminciaru à pienghje dicendu : « Hè troppu tardi, hè à l'ultimi fiati ».

 

Allora i nemichi, i suldati è l'ufficiali entravanu in a stanza per batte a malata. Ancu s'ellu era gravemente malata, s'arrizzò è, cù assai curagiu è dignità, s'offra d'esse battuta è ferita.

 

Videndu questu, aghju cuminciatu à tremà cum'è una foglia è mi dicu à mè stessu: "Sò a causa di tuttu questu; per via di mè, stu male succede".

 

Aghju capitu chì sta donna simbulizeghja a Chjesa, crippled in i so membri è parechje altre cose (chì ùn aghju micca bisognu, cum'è u significatu hè chjaru da ciò chì aghju scrittu).

 

Allora, in mè, Ghjesù disse:

"Se vi sospende permanentemente, i mo nemici cumincianu à sparghje u sangue di a mo Chiesa".

 

Aghju rispostu: "Signore, ùn hè micca chì ùn vogliu micca stà in questu statu. U celu ùn mi permette micca di ritirà da a vostra Voluntà, mancu per un mumentu. S'è vo vulete chì mi stà, fermaraghju, altrimenti partirà".

 

Ghjesù cuntinua:

"Figlia mia, se u vostru cunfessore vi scunisce dicendu:

"Va bè, dumane pruvate.", U vostru rolu di vittima cesserà.

 

Hè solu per ubbidenza chì unu diventa vittima di l'anima.

Se ne necessariu, aghju da fà un miraculu di a mo Omnipotenza per illuminarà quellu chì vi guida.

Aghju patitu cun piacè, ma era l'ubbidienza à u mo caru Babbu chì m'hà fattu vittima.

Ellu vulia chì tutte e mo Azioni sò marcate cù u sigillo di ubbidienza. "

 

Riturnendu in u mo corpu, aghju avutu a paura di lascià u mo statu di vittima, ma aghju prestu à dì :

"Hè quì.me guidatu da l'ubbidenza deve pensà à questu. Se u Signore mi vole, sò prontu".

 

Eru in u mo statu di solitu. Pensu chì, s'ellu ùn vene micca u Signore, avissi da pruvà à furzà per vede s'ellu, almenu, puderia riesce.

 

U mo adorable Ghjesù hè ghjuntu.

Ellu m'hà dimustratu chì, finu à ch'e vogliu stà in u statu di vittima, mi attrae à ellu in modu chì ùn possu andà.

È se vogliu lascià stu statu, si ritira è mi lascia liberu di fà.

 

In quantu à mè, ùn sapia chì fà è mi dicu à mè :

 

«Cumu mi piacerebbe vedà u ​​mo cunfessore è li dumandassi ciò chì aghju da fà. Un pocu dopu aghju vistu u Nostru Signore cù u mo cunfessore.

 

L’aghju dettu : « Dì mi s’ellu ci vole à stà, sì o nò.

Comu l'aghju dettu, capiscu chì u mo cunfessore avia ritiratu l'ordine ch'ellu m'avia datu u ghjornu prima. Immediatamente, aghju decisu di stà, pensendu chì s'ellu era veru chì avia ritiratu l'ordine, era bè.

 

È s'ellu avia imaginatu ch'ellu si ritirò, a mo cunclusione era sbagliata. Allora quandu u mo cunfessore hè vinutu è m'hà dettu di pruvà questu un altru ghjornu, mi calmu.

 

Riapparsu pocu dopu, u benedettu Ghjesù mi disse:

 

"A mo figliola, a bellezza di l'ànima in grazia hè cusì grande chì Diu stessu hè affascinatu da questu.

L'anghjuli è i santi sò maravigliati à a vista di sta grande maraviglia.

Correnu versu st'anima chì campa sempre in u mondu ma pussede a grazia.

 

Attratti da u so prufume celeste è pè u so più grande piacè, trovanu in st’anima u stessu Ghjesù chì li beatificava in Paradisu.

Tantu ch'ellu li piace à esse cun st'anima quant'è campà in u celu.

 

"Ciò chì mantene stu miraculu continuamente cuncessu à l'anima,

- cù novi sfumature di bellezza, questu hè a vita in a mo Voluntà.

 

Cose

- caccià e macchie di imperfezione da l'anima e

- li dà a cunniscenza di l'ughjettu ch'ellu pussede ? A mo vulintà.

Chì rinforza è stabilizza l'ànima, mantenendu cunfirmata in grazia? A mo vulintà.

 

"  A vita in a mo Voluntà hè l'apice di a santità  . Porta à una evoluzione cuntinua in grazia.

 

Ma quellu chì face a mo Voluntà oghje è a so vulintà dumane ùn pò esse cunfirmata in grazia : avanza è si ritira.

Li ferisce assai l'anima

Questu priva à Diu è a so ànima di assai gloria.

 

Hè cum'è quellu chì hè riccu un ghjornu è poviru un altru ghjornu. Ùn hè cunfirmatu nè in a ricchezza nè in a miseria.

Nimu pò dì cumu si ne sarà ".

 

Allora hè sparitu. U mo cunfessore hè vinutu pocu dopu.

 

Aghju dettu ciò ch'e aghju scrittu è m'hà assicuratu ch'ellu avia daveru ritiratu l'ordine ch'ellu m'avia datu.

In ubbidienza à u mo cunfessore, cuntinueraghju avà à parlà di e cose ch’aghju capitu u 24 d’ottobre.

 

A donna simbulizeghja   a Chjesa.

Hè paralizatu micca solu, ma in i so membri.

 

Ancu s'ellu hè prostratu, maltrattatu da i so nemichi è paralizatu in i so membri, ùn perde mai a so dignità è a so cundizione venerabile.

Aghju capitu chì

- u fattu chì a donna era chjinata in u lettu significava chì,

Ancu s'ellu hè oppressa, paralizata è attaccata da i so nemichi, a Chjesa riposa da un riposu perpetu.

- in pace è sicurità in u ventre paternu di Diu,

- cum'è un zitellu in u ventre di a mamma.

 

Aghju capitu ancu chì   u capu di u lettu   chì righjunghji u tettu simbulizeghja a prutezzione divina chì hà sempre sustinutu a Chjesa.

 

Tuttu in a Chjesa vene à ella   da u celu  :

- i sacramenti,

- a duttrina e

- tuttu u restu.

Tuttu hè celeste, santu è puru.

Ci hè una cumunicazione cuntinua trà u Celu è a Chjesa.

In quantu à i   pochi religiosi   chì aiutavanu a donna, capiscu

chì rapprisentanu sti pochi   parsoni

chì, à risicu di a so vita, difendenu   a Chjesa,

suffrendu i mali ch'ellu riceve cum'è s'elli eranu i soi.

 

 A stanza   duv’hà campatu a signora, fatta di petre, hè rapprisintata 

-a forza di a Chjesa   e

- a so perseveranza à ùn rinunzià à alcunu di i so diritti.

 

A   donna morente accetta bravamente di esse battuta da i so nemichi

illustra u fattu chì a Chjesa,

- ancu s'ellu pare mori,

si cumporta cun grande   senza paura.

 

U soffrenu è u sangue versatu riflette u so veru spiritu : hè sempre   pronta à a mortificazione, cum'è Ghjesù Cristu.

 

Eru in u mo statu di solitu è ​​per un tempu aghju vistu u mo bellu Ghjesù.

 

M'hà dettu :

"A mo figliola,

hè bonu è laudable per accettà mortificazioni è sofferenze

- cum'è penitenza è - cum'è punizione. Ma questu ùn hè micca   u modu di Diu di agisce.

 

Aghju fattu assai è soffre assai.

Ma u mo solu mutivu era   l'Amore di u mo Babbu è quellu di l'omi.

 

Hè faciule per vede se una criatura agisce è soffre in   modu divinu:

solu l'amore hè daretu à e so azzioni è e so sofferenze.

 

S'ellu ci sò altre ragiuni, ancu boni, hè perchè agisce à u livellu di i criaturi. U meritu ch'ellu riceve tandu hè ghjustu quellu

- chì una criatura pò acquistà è

- Ùn meritu micca divinu.

 

S'ellu adopra u mo modu di agisce, u focu di l'Amore

distrugge tutte e disparità è inuguaglianze in essa   e

si scioglierà in una sola opera quella di a criatura è   a meia.

 

Sta mane, u mo adorable Ghjesù mi apparve incarnatu in l'internu. Fighjendumi, disse :

"A mo figliola, quandu vecu chì l'ànima hè adattata à i scopi di a mo Creazione, sò cuntentu perchè vecu in ella chì u mo travagliu hà rializatu u so scopu. Mi sentu obligatu à ella.

 

"A vita in a mo Voluntà hè a culminazione di a santità è porta à una evoluzione cuntinua in grazia. Ma quellu chì face a mo Voluntà oghje è a so vulintà dumane ùn pò esse cunfirmata in grazia : avanza è si ritira.

 

Questu causa assai danni à a so ànima.

Questu priva à Diu è a so ànima di assai gloria.

 

Hè cum'è quellu chì hè riccu un ghjornu è poviru un altru ghjornu. Ùn hè cunfirmatu nè in a ricchezza nè in a miseria.

Nimu pò dì cumu si ne sarà ".

 

Allora hè sparitu. U mo cunfessore hè vinutu pocu dopu. L'aghju dettu ciò chì avia scrittu è.

Il m'assura qu'il avait effectivement retiré l'ordre qu'il m'avait donné.

 

In ubbidienza à u mo cunfessore, cuntinueraghju avà à parlà di e cose ch’aghju capitu u 24 d’ottobre.

 

A donna simbulizeghja a Chjesa  .

Hè paralizatu micca solu, ma in i so membri.

Ancu s'ellu hè prostratu, maltrattatu da i so nemichi è paralizatu in i so membri, ùn perde mai a so dignità è a so cundizione venerabile.

 

Aghju capitu chì u fattu chì   a donna era chjinata in un lettu

significava chì,

- ancu s'ellu hè oppressu, paralizatu è attaccatu da i so nemici,

-a Chjesa riposa cun riposu perpetu in pace è sicurità in u ventre paternu di Diu, cum'è un zitellu in u ventre di a so mamma.

 

Aghju ancu capitu chì   a testa di u lettu chì ghjunghje sin'à u tettu marcava  a prutezzione divina chì hà sempre sustinutu a Chjesa.

 

Tuttu in a Chjesa vene à ella da u celu:

i sacramenti, duttrina è tuttu u restu. Tuttu hè celeste, santu è puru.

Ci hè una cumunicazione cuntinua trà u Celu è a Chjesa.

Hà aghjustatu:

"U mo obbligazione versu ella hè quella di un Amore più intensu chì li permette di tastà a felicità di u Celu.

In altre parolle,

Nutre a so intelligenza cù a cunniscenza di   e verità eterne,

Aghju rinfriscatu u so sguardu cù a mo   bellezza,

I accarezza l'arechje cù a dolcezza di a mo   voce,

Copre a so bocca cù i mo basgi   è

Abbracciu u so core cù tuttu u mo   affettu.

 

Tuttu chistu currisponde à u scopu per quale l'aghju creatu:

- cunnosce mi,

- amami è

- Servimi.

Hè sparitu è ​​po, lascendu u mo corpu, aghju vistu u mo cunfessore.

 

Aghju dettu ciò chì Ghjesù avia dettu

L'aghju dumandatu s'ellu era nantu à a strada di a Verità.

 

Ellu rispose: "Iè, sapete bè cumu parlà di Diu. Perchè quandu Diu parla è l'anima sente,

- ùn solu percepisce a verità di e parolle intesu,

- ma hè cusì mossa internamente

chì solu u Spìritu di Diu pò esse l'autore di queste parolle ".

 

Sta mane, u mo adorable Ghjesù ùn hè micca ghjuntu è aghju cuminciatu à dì à mè stessu : "Quale pò dì s'ellu vene u nostru Signore o piuttostu u nemicu chì mi vole ingannà.

 

Cumu pò Ghjesù Cristu abbandunà mi cusì crudele ?

Cumu l'aghju pensatu, si manifesta à mè per uni pochi di stonde. Alzendu a manu diritta è pressu u pollice à a bocca, mi disse :

 

"Calmati, calmi!

Saria ghjustu per quellu chì hà vistu u sole di dì cusì

- ùn era micca u sole

-solu perchè in stu mumentu particulare ùn u vedi ?

Saria più ghjustu è più raghjone per ellu solu dì chì u sole hè oculatu ?

 

Allora hè sparitu. Ma ancu s'ellu ùn l'aghju micca vistu, mi sentu e so mani

- Toccami,

- toccu a mo bocca, a mo mente è u mo core una volta è una volta. M'hà fattu splendore.

Ma, ùn pudendu vede, aghju cuminciatu à avè dubbitu.

 

Mi apparsu di novu è aghjunse:

"Ùn site sempre cuntentu?

Risichi di arruvinà u mo travagliu in tè. Perchè in dubbitu ti manca a pace.

 

Sò a fonte di a pace  . Qualunque

- capite chì vi manca a pace dubitarà

- chì sò eiu, u rè di a pace,

-chì ti guida è campa in tè.

 

Ah! ùn vulete esse raghjone?

Hè vera chì facciu tuttu in a mo ànima è senza mè nunda ùn hè ottenutu.

Hè ancu veru chì sempre lasciu una striscia di arbitra libera in a mo ànima.

 

Per esse disturbatu, rompe a vostra unione cun mè.

Allora aghju da incrucià e braccia, perchè ùn sò impeditu di fà qualcosa in tè.

Aghju da aspittà chì tù sia torna in pace è a to vulintà di esse unitu cù a meia.

http://casimir.kuczaj.free.fr/Orange/korsykanski.html